Suuri järkytys KUN TOYOTA AINA VERTAILUTESTIEN VIIMEINEN MITEN TERON KASVOT PELASTETAAN VALhttps://www.skodamagazine.fi/octavia-combi-on-perheautojen-ykkonen/?__hstc=206914124.b37c05631a89dae8fbe839e9d5fa84e0.1764948086466.1764948086466.1764948086466.1&__hssc=206914124.2.1764948086467&__hsfp=1094898783EHTELEMALLAKO.
Hiljaiseksi on tero menny.
18
220
Vastaukset
- Anonyymi
Sattuuhan se, mutta me olemme uskossamme vahvoja ja emme usko faktoja, vaan elämme samoissa harhoissa lopun elämäämme ja Toyotasta emme luovu, emmekä myönnä pettymystämme. Kärsimme elämämme aikana ja se palkitaan kun aikamme tulee ja Jesse noutaa meidät suureen yhteisöön laskevan auringon lipun varjoon.
- Anonyymi
Tero on kaivanu poteron ja on hyökkäys valmiina montako SUSI SURKEETA TOYOTAA ON MYYTY TÄSSÄ KUUSSA JOLLA EI OLE MITÄÄN MERKITYSTÄ.
- Anonyymi
Toyotat ovat lähes ikuisia autoja. Ne on kestäviä, viattomia ja ruostumattomuuden ansiosta pitkä ikäisiä.
- Anonyymi
Noilla hutaisten tehdyillä TM:n vertailuilla ei ole mitään merkitystä, myyntitilastoilla on. Niissä voittajaksi yltää vain laadukkaiden autojen valmistaja. Suomalaisilla paljon kokemusta Ladoista, relluista, Fiateista, Opeleista ym. huonoista autoista. On ääretön helpotus hankkia kestävä ja käytännöllinen auto ja sellainen on Toyota.
- Anonyymi
Toyota. Über auto. Tilaukseen. h7 polttimoilla ja karvaisilla nopilla. Metallivärillä tietysti. Kiitos. Tero
- Anonyymi
Tero is back!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tero is back!
Tero on King!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tero on King!
Ihan tosi? TOYOTA TOP
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tosi? TOYOTA TOP
Toyota on paras. Mulla on ollut montaa eri merkkiä ja olen joutunut toteamaan että ei ole Toyotan voittanutta. Kiitos. Tero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on paras. Mulla on ollut montaa eri merkkiä ja olen joutunut toteamaan että ei ole Toyotan voittanutta. Kiitos. Tero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on Skodan mainossivulta. Eihän tuo Skodan ruppana ole kuin itäauto. Kun Toyota on paras länsiauto. Siinä on suuri ero Toyotan hyväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on Skodan mainossivulta. Eihän tuo Skodan ruppana ole kuin itäauto. Kun Toyota on paras länsiauto. Siinä on suuri ero Toyotan hyväksi.
Lue koko juttu tekniikan maailma eihän omapoika sitä ymmärrä kun dacialtakin tulee turpaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaukoidän Tojoko länsiauto?
- Anonyymi
Rossin myynti on sakkaa. Viiskyt tonnii Rossista on paljon. Sillähän saa jo kunnon auton esim. nelivetoisen Rav4 plugarin. Se on aivan eri luokan peli.
- Anonyymi
RAV on se heikoin mitä tuolla rahalla saa, se on testattu moneen kertaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RAV on se heikoin mitä tuolla rahalla saa, se on testattu moneen kertaan.
Rav on niin ruma ettei minun pihaan tule edes vieraitten ravistimet.
- Anonyymi00019
Anonyymi kirjoitti:
Rav on niin ruma ettei minun pihaan tule edes vieraitten ravistimet.
Mulla on rav4 meidän perheelle ilkutaan lapset kärsii.
- Anonyymi00020
Kaikki tuollaiselle yksipyörä vedolle ilkkuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot403460Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132848- 282524
- 421977
- 161891
- 511873
- 531819
- 551553
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101488- 131194