Moi kaikki tietokoneviisaat. Minulla on HP:n läppäri, jossa on Windows 11 ja Defender tietoturva. Defender ilmoittaa, että koneessa ei ole viruksia ja kaikki on OK.
Siitä huolimatta näytön oikeaan alakulmaan putkahtaa silloin tällöin McAfeen ilmoitus, että koneessa on viruksia. Kun kyseistä ilmoitusta klikkaa, niin se ilmoittaa, että McAfee tietoturva on vanhentunut, milloin 22.01.2025 tai 18.11.2025 tai milloin mitenkin ja tarjoaa edullista McAfee tietoturvaa 55 % alennuksella, mutta aikaa on vain 3 min 45 sekuntia???
Koneessa ei ole koskaan ollut kyseistä McAfeeta!
Miten tämän hieman häiritsevän ilmiön voi poistaa tai estää???
Yst.terv. jo hieman iäkkäämpi "hakkeri " ; )
Moi kaikki tietokone viisaat.
11
296
Vastaukset
- Anonyymi
Asetukset > Sovellukset> Poista McAfee sovellus.
- Anonyymi
Sehän Toimi !!!!!
KIITOS, KIITOS ja vielä kerran Kiitoksia niin paljon, että varmasti Riittää !!!!!
Ei se Ukki ihan kaikkea itse tajua, ei huonostikkaan ; ))
- Anonyymi
Defenter ei mitään löydäkkään!
- Anonyymi
Yleensä ei ole mitään löydettävää, mutta McAfeen tapaiset toimijat perustavat liiketoimintansa pelkoon. Sitä voidaan lietsoa, esimerkiksi nimeämällä harmiton cookie uhaksi, jonka torjunnassa tarvitaan maksullista virustorjuntaa.
Tosiasia on se, että Windows Defender on varsinaisia viruksia kohtaan aivan toimiva suoja ja normaalilla varovaisuudella toimien se on aivan riittävä suoja lainkuuliaisille kansalaisille.
- Anonyymi
En luottaisi Defenteriin
- Anonyymi
Defender on surkea! Koneessasi on siis haitake!
- Anonyymi
Ei ole. Äskeisen minulle neuvoja antaneen Ystävällisen Ihmisen neuvolla tämä McAfee:n hieman aggressiiviinen myyntioperaatio loppui !!!!!!!!!!!!!!
On tällä saitilla Mukaviakin ja Ystävällisiä Ihmisiä, Kiitos Heille !!!!!! - Anonyymi
McAfee on se surkea tässä. Kyseinen ohjelma on itse enemmän haitake, kuin hyödyllinen. Lisäksi tuon löytöprosentti ei ole järin hyvä.
- Anonyymi
Mutsis oli surkea, kun sua teki.
- Anonyymi
Vielä parempi neuvo. Asenne joku GNU+Linux:)
- Anonyymi00011
Sitä tässä ei kysytty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1676494Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1023011Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1021835Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am471566Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111280Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m81164- 141153
- 541110
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751043- 171040