jos joku tykkäis oikeasti.
Nykyisin on mennyt paljolti siihen, että huolehditaan, jos on itelle hyötyä.
Siinä mielessä on kirkon toiminta hyvä, kun vakuutetaan, että sinusta tykätään.
Olispa mukava
40
344
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän mahdat tykkäämisellä meinata? Kirkko kuuluttaa omaa sanomaansa; rakasta lähimmäistäsi, kuten itseäsi. Mutku kukaan ei tiedä, mitä se tarkoittaa.
- Anonyymi00050
Sitäettei oloe ilkeä
- Anonyymi
Tykkäis oikeasti? Mene ja rakastu jos sitä kaipaat, se on ihan ilmaista ja sallittua.
- Anonyymi
Sekö on sinulle ainoaa oikeaa välittämistä ? Rakkaus jos mikä on petollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekö on sinulle ainoaa oikeaa välittämistä ? Rakkaus jos mikä on petollista.
Kysy itseltäsi mitä haluat, ja toimi, aikaa ei ole loputtomiin.
- Anonyymi
Pitäisikö tässä iässä rakastumisen olla jo jotakin muuta kuin silmitöntä, pöhköä ihastusta ja / tai kiimaista haluamista. Asioita, joilla ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä. Välttämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö tässä iässä rakastumisen olla jo jotakin muuta kuin silmitöntä, pöhköä ihastusta ja / tai kiimaista haluamista. Asioita, joilla ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä. Välttämättä.
Miksei, sitäkin voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei, sitäkin voi olla.
Ei kai kommentissa sitä kiellettykään. Sitä on, jos on, jos siltä tuntuu ja jos alkaa tapahtumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy itseltäsi mitä haluat, ja toimi, aikaa ei ole loputtomiin.
Mitä toimia suosittelisit ?
- Anonyymi
Seurakunnassa saa keskusteluapua ammatti-ihmisiltä. Annetaan ruoka-apua ja yhdessäoloa erilaisissa ryhmissä. Mutta aloittaja tuskin tarkoittaa sitä.
Yksi sanoi että mene ja rakastu. Niinkö helppoa se toisiile on, Ei minulle.
Minäkin toivoisin että joku oikeasti tykkäisi. Ei ole sama tykkäävätkö lapsenlapset tai lai lapset, mikä sekin on tärkeää. Olisi vaan mukava löytää kanssakulkija, joka silloin tällöin olisi samassa asunnossa ja kysyisi; keitetäänkö kahvit. Ja pitäisi hyvänä ja ottaisi vastaan itse tarjoaman hyvänä pidon. Kun sellaista ei lähimailla näy, tunnen kiitollisuutta että on ollut aika jolloin joku on oikeasti tykännyt, vuosikausia. Sen kun vielä muistaa, siitä saa voimaa elää nyt yksin ja vain odottaa. Toivoakin on.- Anonyymi
Totta!
Minäkin odotan, että joku vain tykkäisi. Minäkin tykkäisin.
Kyllä sellainen vielä löytyy! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta!
Minäkin odotan, että joku vain tykkäisi. Minäkin tykkäisin.
Kyllä sellainen vielä löytyy!Tää 70v mummo on jo lopettanut odottamisen kun sellaista ei löydy enkä viitse enää etsiäkään. Kaukosuhteet ei toimi enkä halua samaan huusholliinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää 70v mummo on jo lopettanut odottamisen kun sellaista ei löydy enkä viitse enää etsiäkään. Kaukosuhteet ei toimi enkä halua samaan huusholliinkaan.
Ei ole pakko yhteen muuttaa, vaikka onkin suhteessa, eihän?
- Anonyymi00047
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pakko yhteen muuttaa, vaikka onkin suhteessa, eihän?
Tykätä voi silti.
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Tykätä voi silti.
Ehkä jopa paljon helpompi.
- Anonyymi
Mitä kukakin etsii ? Minä en etsi romanssia. Haluaisin vain kaverin, jonka kanssa
voi jutella ja mennä yhdessä jonnekin ym.- Anonyymi
Punaisen Ristin kerhoista, tai jostain nettipalstalta ehkä löytyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punaisen Ristin kerhoista, tai jostain nettipalstalta ehkä löytyy?
Mikä Punaisen ristin kerho ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä Punaisen ristin kerho ?
SPR pitää kerhoja.
- Anonyymi
Pyyteetön tykkääminen olisi parasta.
- Anonyymi00039
mukavaa mukavaa.
- Anonyymi
Poistettu 8 kommenttia ?! TÄH ? Onko yksinäisyys jotain niin pahaa, ettei siitä
keskustellakaan ???????????? Haloo ! Nyt menee överiksi.- Anonyymi
Keskustele vaan, on sallittua.
- Anonyymi
Eikö se ole joskus tekoäly, joka kommentteja poistelee ?
- Anonyymi
Se ei taida tykätä kenestäkään...heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei taida tykätä kenestäkään...heh.
Siltä joskus vaikuttaa !
- Anonyymi
Kukaan muu ei ole sanonut tykkäävänsä kun lapsenlapset viimeisen reilun 20 vuoden aikana, mummolle se onkin arvokkainta.
- Anonyymi
Eikö suomalainen olekin aika jäyhä sanallisesti ilmaisemaan tunteitaan ?
Miehet ei aikoinaan ollenkaan puhuneet tunteistaan.
Isä saattoi ilmaista isänrakkautensa pojalleen: "Ostin sulle mopon" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö suomalainen olekin aika jäyhä sanallisesti ilmaisemaan tunteitaan ?
Miehet ei aikoinaan ollenkaan puhuneet tunteistaan.
Isä saattoi ilmaista isänrakkautensa pojalleen: "Ostin sulle mopon"Eivät puhuneet. Kirjasta - tai jostain - luin, että mies ei sano; rakastan, mutta rakentaa sen merkiksi ison, valkoisen talon. Sitä piti uskoman, kun se merkiksi nousi.
- Anonyymi00046
Anonyymi kirjoitti:
Eivät puhuneet. Kirjasta - tai jostain - luin, että mies ei sano; rakastan, mutta rakentaa sen merkiksi ison, valkoisen talon. Sitä piti uskoman, kun se merkiksi nousi.
Tulkitset oikein.
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Tulkitset oikein.
No jaaa, tiedä häntä. Epäilyksen varjoja liehuu monien asioiden yllä.
- Anonyymi
Eipä tosiaan 10 vuoteen kukaan ole sanonut minulle rakastavansa. Viimeinen miesystävä ei sanonut koskaan. Minä kyllä sanoin.
Aika isosti sanoi silloin 10 vuotta sitten: Olet mennyt lasteni edelle rakkaudessani.- Anonyymi
Ei haittaa.
Joskus tulee se tunne, mutta ei kannata välittää.
Keksii muuta tekemistä.
Se joku tulee, jos on tullakseen.
Kyllä sen sitten huomaa. - Anonyymi00040
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa.
Joskus tulee se tunne, mutta ei kannata välittää.
Keksii muuta tekemistä.
Se joku tulee, jos on tullakseen.
Kyllä sen sitten huomaa.Eivät kaikki hae romanssia. Ihan kaveri riittäisi. Mies tai nainen. Ihan sama.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Eivät kaikki hae romanssia. Ihan kaveri riittäisi. Mies tai nainen. Ihan sama.
En minä ainakaan etsi romanssia, mutta hengenheimolainen olisi mukava
löytää kaveriksi.
- Anonyymi
Aloittaja minä tykkään sinusta oikeasti !
- Anonyymi00042
Jokaisella pitäisi olla joku joka tykkää ja josta tykkää.
- Anonyymi00043
Eka ensimmäinen tehtävä olisi kyllä opetella tykkäämään itsestään. Sitä ennen eivät muista tykkäämiset onnistu.
- Anonyymi00051UUSI
Kyl mää tykkään susta....
- Anonyymi00052UUSI
Minäkin tykkään sinusta !
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli349248"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn293750Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi742351Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1102189Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on181896Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait141548Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.291364- 711227
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen171978Millaisia odotuksia ensi vuodelle?
Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.161879