Ikäluokat pienenevät

Anonyymi-ap

Ja se näkyy myös armeijassa.

”Toistaiseksi ikäluokat riittävät suunnitellun 280 000 sotilaan sodanajan joukon ylläpitämiseen. Joukon koko on Jaakkolan mukaan riittävä ”tällä hetkellä”, mutta sitä pitää arvioida turvallisuusympäristön kehityksen mukaan.”

Niin tällä hetkellä. Tulevaisuuden ennustaminen on vaikeaa, mutta voisi olettaa ettei ikäluokat ainakaan kasva ihan heti?

Kaikesta huolimatta, Hyvää Itsenäisyyspäivää itse kullekin säädylle.

https://yle.fi/a/74-20197945

10

209

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maahanmuutto ratkaisu tähänkin ongelmaan.

• Anonyymi

Tai sitten suomalaiset alkavat taas lisääntyä entiseen malliin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten suomalaiset alkavat taas lisääntyä entiseen malliin?

Suomen valtakunnan politiikka ei tue suomalaisuuden lisääntymistä. Ratkaisu että ei haalittas väkeä ulkomailta, niitä normi töitä tekis suomalaisetkin jos olis normaali palkka jolla eläis, ei tuettas vain raharikkaita. Pidettäs koko suomi asuttuna ja ei keskitettöis muutamaan isoon kaupunkiin asutusta.

• Anonyymi

Tavallaan ymmärrän sen ettei tähän epävarmuuden aikaan perhesuunnittelu ole prioriteetiltaan kärkipäässä monellakaan pariskunnalla. Omakin toimeentulo vaakalaudalla ja pitäisi vielä perhe ruokkia...

• Anonyymi

Sitten tullaankin siihen että kunniakansalaisten osuus ikäluokista kasvaa koko ajan mitä nuorempiin mennään. Miten iso osa kunniakansalaisista on millään tavalla kiinnostunut Suomesta tai Suomen puolustamisesta?

• Anonyymi

Meillä on paljon maahanmuuttajataustaisia, jotka aidosti ovat halukkaita puolustamaan Suomea kun tilanne perkelöityy ja kantasuomalaisia, jotka kipittävät heti Ruotsiin samassa tilanteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on paljon maahanmuuttajataustaisia, jotka aidosti ovat halukkaita puolustamaan Suomea kun tilanne perkelöityy ja kantasuomalaisia, jotka kipittävät heti Ruotsiin samassa tilanteessa.

Älä biitsi. Eiköhän ne oo nuo ukrainan pakolaiset jotka siinä tilabteessa luikkis seuraavaan maahan.

• Anonyymi

niin silloin kai eläkeikää nostettava reippahasti käypi askeleet, eläkkeelle päääsee vasyta satavuotiaana.

• Anonyymi

Työttömästä kansaneläkkeelle, jos sitäkään enää on. Yli 5-kymppiset vaihdetaan nuorempiin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe