Sukulaisen labradori sairastaa jotain allergiaa tms, vähän väliä korvat ja iho kutiaa niin että raapii verille.
Tiedän, että tuo rotu tosi allergia herkkä , mutta onko kokemuksia eläinlääkärin allergiaruuasta ?
Tiedän, että ne ruuat kalliita mutta mieluummin maksaisin itse ruuasta kuin jatkuvista elänlääkäri keikoista ja syöttäisin kortisonia.
Kauankohan sitä ell ruokaa pitäisi syöttää ennen kuin näkisi auttaako se ?
Syöttävät kyllä eläinkaupan kalliimpia merkkejä, että ei ihan mitään marketti ruokaa mutta silti koira oireilee.
Toki marketistakin voisi löytää ihan sopivan ruuan.
Allergia testeihin eivät ainakaan vielä ole lähteneet, ja eikös nekin ole välillä sellaista hakuammuntaa?
Koiran allergiat ja eläinlääkäriruoka
2
156
Vastaukset
- Anonyymi
Eliminaatiodieetti olisi parempi. Meille ei eri rodulla sopinut mikään eläinlääkäriruoka (RC hypoallergenic, anallergenic tai sensitivity control), eli Hillsit tai Trovetitkaan, pitkitettiin vain oman koiran oireilua, mutta kaikkihan riippuu, mille aineille koira on allerginen/yliherkkä. Meillä esti kalaöljy ja siipikarjan rasvat miltei kaikki valmisruoat, eliminaatiodieetillä vasta huomasi ja meillä todella nopeasti, mikä sopii ja mikä ei. Lääkitys oli myös samaan aikaan.
Eli jos tosiaan ihokin pahassa kunnossa, suosittelisin mieluummin eliminaatiodieettiä, yksi eläinproteiini vain käytössä, samalla vaikka Apoquel (reseptillä) ja antihistamiini, jos ei ole närästystä tai vatsaoireita lisäksi.- Anonyymi
täällä hyvät eläinlääkärin ohjeet:
https://saraderm.fi/eliminaatiodieetti-ohjeet-toteutukseen-vaihe-vaiheelta/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413