Olkaa fiksut ihmiset nyt tarkkana, kun teitä johdetaan harhaan. Teille uskotellaan mahdottomalla toiston määrällä joistain epäselvyyksistä ja hämäryyksistä. Toisto on yleinen keino, jolla koitetaan keksitty asia saada tuntumaan todelta. Näissä tapauksissa on yleistä myös se, että ei ole näyttöä. Sitä uhataan olevan, mutta lopulta mitään ei löydy.
Mutta te olette riittävän viisaita ymmärtämään asian oikean laidan.
Teitä koitetaan johtaa harhaan
9
497
Vastaukset
- Anonyymi
Ja taas on jollain vanhalla tai uudella valtuutetulla pelko perseessä, veikkaan vanhaa. Päivän teemaan liittyen; siell palo ukkoloitte perskarvakki.
- Anonyymi
Juuri tätä avauksella tarkoitetaan. Samaan tyyliin Väyrynenkin saatiin perusteetta pihalle.
- Anonyymi
Päivän teemaan liittyen:
"...ja varjele noita Suomen herroja, etteivät toista kertaa löisi päätään Karjalan mäntyyn." -Honkajoki"
Kuhmoisten teemaan liittyen:
"Varjele Kuhmoiten päättäjiä, etteivät toista kertaa löisi päätään kuipupuuhun.
Finnforest
- Anonyymi
Yleinen tapa on myös imarrella kuulijaa mm. niin, että kehuu häntä fiksuksi.
- Anonyymi
Juupa juu.. Hämärää ei ole eikä tule, siksi valoa ei kaivata.
- Anonyymi
̀Etteikö olis paljokin hämärää kun kaikki iso on salattavaa?
- Anonyymi
Mitään ei salata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään ei salata.
Paitsi että kaikki on salattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään ei salata.
"Mitään ei salata."
Ookkona kuuro ja sokkee, vai mikä rakaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1575219Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49986
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23878Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873