Tällä viikolla oli päivätoiminnassa tehtävä jossa oli asioita,jotka tunnistin uskonnollisiksi. En suostunut tekemään niitä juttuja. Tehtåvän sisällöstä ei kerrottu etukäteen. Meillä käy myös ev.lut seurakunta ja ortodoksinen seurakunta pitämässä hartauksia,mutta silloin kaikki tietää,että se on uskonnollinen tilaisuus. Kristittynä en halua muiden uskontojen tuputusta.
Vastaukset 3
- Anonyymi
En ihmettele yhtään olen itse saanut kuulla kehitysvamma puolella ohjaajat sanoo minä olen saanut väärin Lievän kehitysvamman kun minä olen intensiivisesti kiinnostunut uskontoon ja kehitysvamma diagnoosi aiheesta.
Itse tiedän Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena missä kohtaa Johanneksen ilmestys kirjassa on korona mainittu.
T. HENNA MARIA KOSKELA Espoosta - Anonyymi
Ja en saa teistä muista kehitysvamma diagnoosi ihmisistä koskaan kaveria ja ystävää, kun minä haluan kehitysvamma ihmisenä kaverin ehdottomasti joka on kiinnostunut myös kehitysvamma aiheesta, uskonnosta.
Jos on joku muu joka on kehitysvamma ihmisenä kiinnostunut uskon asioista ja tietää myös missä kohtaa ollaan Johanneksen ilmestys kirjassa kirjoita minulla perinteinen kirje..
Henna Koskela
Pisteenkaari 17A
Nummela
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.662111Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt331696- 991122
- 45870
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25756- 29660
- 39628
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,129569Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56568