Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

lentokentällä nukkuminen

aamulento

Miten aikaisin voi tehdä lähtöselvityksen? Lentoni lähtee klo 7:10, mutta koska asun kaukana lentokentästä, joudun menemään sinne jo edellisenä iltana ja olen kentällä joskus puolilta öin. Voinko mennä lähtöselvitykseen heti vai pitääkö odottaa viiteen asti? Olisi mukavampaa ja varmaan turvaalisempaakin nukkua "sisällä" lentokentällä.

35

8572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lentoasema

      ole koskaan suljettu.
      Niin no, pikkuasema voi olla suljettu yöksi.

    • vastaajah

      vasta 2 ennen koneen lähtöä. Siihen saakka joudut kärvistelemään porttien ulkopuolella :P

      • vastaus

        Rakkaudella sivustakatsoja. Tarkoittavatko portit lentoaseman ulko-ovea vai asemalaituria? Jos se tarkoittaa jälkimmäistä, niin silloinhan lentoasemalla voi oleskella. Et vastannus tähän kysymykseen.


      • lomalainen
        vastaus kirjoitti:

        Rakkaudella sivustakatsoja. Tarkoittavatko portit lentoaseman ulko-ovea vai asemalaituria? Jos se tarkoittaa jälkimmäistä, niin silloinhan lentoasemalla voi oleskella. Et vastannus tähän kysymykseen.

        voit oleskella lentoasemalla aamuyön, on vain pirun pitkä aika tuomoinen 5-6 tuntia tyhjänpanttina ja nukkuminen ei oikein onnistu myöskään, menisit hotelliin ...


      • kokemusta on
        lomalainen kirjoitti:

        voit oleskella lentoasemalla aamuyön, on vain pirun pitkä aika tuomoinen 5-6 tuntia tyhjänpanttina ja nukkuminen ei oikein onnistu myöskään, menisit hotelliin ...

        Miten niin nukkuminen ei onnistu? Helposti. Siihen aikaan lentokentällä porttien "ulkopuolellakaan" ei oo ku pari muuta nukkujaa ja ehkä siivooja. Tyhjiä penkkejä on vaikka muille jakaa.


    • raili

      ennen koneen lähtöä voi ehdä lähtöselvityksen !
      pääset kuitenkin lentokentän sisälle juuri siihen lähtöselvitysaulaan, mikä on ihan reilun kokoinen. siellä voit oleskella sen aikaa kunnes pääset lähtöselvitykseen. lähtöselvityksen jälkeen voit vasta mennä turvatarkastukseen ja tax free-kauppoihin !!!

      millä matkustat lentokentälle ?

      • aamulento

        Menen junalla suurimman osan matkaa, noin 4,5 tuntia ja S-bahnilla tai bussilla noin puoli tuntia.


    • Essi

      Mistähän kentästä puhut? Tarkoitatko Helsinki-Vantaata tai Frankfurtia tai Savonlinnaa?
      Isot kansaiväliset kentät ovat yleensä auki 24 h 7 vrk mutta pienemmät kentät ovat useimmiten kiinni yöllä jonkin aikaa. Siksipä en ota kantaa pystytkö tekemään lähtöselvityksen jo keskiyöllä ja siirtymään transit alueelle kun ei selvää onko koko kenttä edes auki (pääsetkö sisään rakennukseen).

      Lentokentillä on yleensä alueita, joissa ei saa nukkua mutta ne on merkattu. Nukkuminen onnistuu kyllä jossain päin asemaa kunhan löydät oikean paikan.
      Suurilla kentillä kannattaa olla tosi varovainen omaisuutensa kanssa jos matkustat yksin. Tärkeät paperit ja rahat on hyvä laittaa vaatteiden alle rahavyöhön tai kaulapussiin. Ja kassi pään alle. Jos teitä on kaksi niin valvokaa vuorotellen. Varovaisuus on toivottavasti itsestään selvä sinulle mutta tulipa se tässä kirjoiteltua.

    • lennostasi
    • Saman tehnyt

      Muutama vuosi sitten olin Hki-Vantaalla samassa tilanteessa. Lähtöselvitys onnistui jo edellisenä iltana n. klo 21 vaikka lento lähti joskus 6-7 eli pääsin eroon matkalaukusta ja sain myös nukuttuakin vaikkei nyt niin herkkua ollutkaan.

    • Sleeping beauty
      • Juurinkin näin

        Olin itsekin tulossa postaamaan tätä linkkiä. :D


    • ....

      tosiaan kentästä, milloin lähtöselvitykset voi tehdä. Myös nukkumiseen kentällä suhtaudutaan kentistä riippuen.
      Näinä päivinä kun pommeja räjähtelee siellä sun täällä on lentokentilläkin turvatoimia todennäköisesti tiukennettu. Itse selvittäisin ennen kentälle menoa, mahdollisuudet chekata matakatavarat kuten myös sen nukkumispuolen. Eipä tule silloin ikäviä yllätyksiä ja kokemuksesta kentällä yön viettämisestä, mukavampia vaihtoehtojakin löytyy.

    • kentällä

      olen nukkunut helsinki-vantaan kentällä viime keväänä yhden yön ja tein lähtöselvityksen jo illalla. Nukkumisesta ei kyllä mitään tullut, joten pari viikkoa sitten kun olin vastaavassa tilanteessa, otin hotellihuoneen. Halvin hotellihuone yhdelle oli 70 euroa ja sisälsi lentokenttäkuljetukset. Koskaan en enää yötä vietä kentällä! Jos sun on hankala nukahtaa niin suosittelen hotellia, muuten eka päivä matkustamisen jälkeen menee täysin nukkumiseen.

    • Tietämätön90

      En ole koskaan nukkunut lentokentällä (enkä lentänytkään kuin kuutisen kertaa eläissäni..), mutta nyt olisi muutaman viikon päästä todennäköisesti edessä. Bussini saapuu Hki-Vantaa lentokentälle kahdentoista aikaan yöllä, ja lento lähtee seitsemän aikaan aamulla. -Pitkä aika siis odottaa, mutta olen opiskelija ja kyseessä on opintomatka, eli niukalla budjetilla ollaan liikenteessä, hotelli ei vaihtoehto.

      Lennän British Airwaysillä, ymmärtääkseni lähtöselvityksen voi tehdä heillä nykyään netissä 24h ennen lentoa, tiskillä vasta 2h ennen? Voinko siis tehdä lähtöselvityksen netissä ja luovuttaa matkatavarat jo puolilta öin, ja päästä sinne "toiselle puolelle" yöpymään? Vai pitääkö odotella viiteen saakka siinä lähtöselvitysaulassa?

      Miten Hki-Vantaalla ylipäätään suhtaudutaan kentällä yöpyjiin, hätistelläänkö pois? Onko yöpyjiä siellä paljonkin, vai olenko ainoa?

      • kokemustaon...

        Et taatusti ole ainoa eikä kukaan hätistele. Voit ottaa unet kenenkään häiritsemättä myös lähtöselvitysaulan puolella tai vaikkapa terminaalit yhdistävän käytävän varrella. Molemmat ovat öisin täynnä yöpyviä. Penkeillä ja penkkien välissä kuorsaa niin paljon väkeä, että suurin ongelma on siinä, mistä löydät vapaata tilaa, johon mahdut koisimaan.


      • hus pois
        kokemustaon... kirjoitti:

        Et taatusti ole ainoa eikä kukaan hätistele. Voit ottaa unet kenenkään häiritsemättä myös lähtöselvitysaulan puolella tai vaikkapa terminaalit yhdistävän käytävän varrella. Molemmat ovat öisin täynnä yöpyviä. Penkeillä ja penkkien välissä kuorsaa niin paljon väkeä, että suurin ongelma on siinä, mistä löydät vapaata tilaa, johon mahdut koisimaan.

        älä nyt puhu täyttä potaskaa...ei siellä ole juurikaan nukkuvia ja periaatteessa se on myös kielletty...lentoasema ei ole hotelli ja nukkuva voidaan poistaa terminaalista jos sitä väärin käyttää. On varmaan muuten mukava nukkua keinonahka sohvalla...todella mahtava matkan alku ja miksi muuten persaukiset yleensä matkustaa...olisivat kotona kun ei ole rahaa edes yöpymiseen.


      • ed.
        hus pois kirjoitti:

        älä nyt puhu täyttä potaskaa...ei siellä ole juurikaan nukkuvia ja periaatteessa se on myös kielletty...lentoasema ei ole hotelli ja nukkuva voidaan poistaa terminaalista jos sitä väärin käyttää. On varmaan muuten mukava nukkua keinonahka sohvalla...todella mahtava matkan alku ja miksi muuten persaukiset yleensä matkustaa...olisivat kotona kun ei ole rahaa edes yöpymiseen.

        Älä itse puhu. Jokainen yöllä kentällä käväissyt tietää miltä siellä näyttää. Jos kuljet terminaali ykkösestä kakkoseen tai päinvastoin niin näet käytävän varrella nukkuvia tosiaan kymmenittäin. Ja olen tosiaan itse ollut yksi heistä monet kerrat eikä kukaan ole ikinä ajanut pois.

        Miksi muuten olen siellä nukkunut? Siksi että kone on lähtenyt esim. kello viisi aamulla ja olen tullut kentälle muualta Suomesta bussilla, joka on saapunut kentälle esim. kello yksi ja seuraavalla en olisi ehtinyt. Ja koska edellinen päivä on ollut työpäivä, en ole voinut lähteä aiemminkaan. Kysymys ei ole rahattomuudesta vaan aikatauluista. Miksi minä kahden tai kolmen tunnin takia maksaisin hotellihuoneesta? Tietysti hyvä, jos jaksaa pysyä hereillä sen ajan, mutta jos nukahtaa niin ei siinä sen kummempia ongelmia ole.


      • äläsäläs
        hus pois kirjoitti:

        älä nyt puhu täyttä potaskaa...ei siellä ole juurikaan nukkuvia ja periaatteessa se on myös kielletty...lentoasema ei ole hotelli ja nukkuva voidaan poistaa terminaalista jos sitä väärin käyttää. On varmaan muuten mukava nukkua keinonahka sohvalla...todella mahtava matkan alku ja miksi muuten persaukiset yleensä matkustaa...olisivat kotona kun ei ole rahaa edes yöpymiseen.

        "ei siellä ole juurikaan nukkuvia "
        "miksi muuten persaukiset yleensä matkustaa...olisivat kotona kun ei ole rahaa edes yöpymiseen"

        Tehdäänpäs noista lauseista yksi päätelmä: Koska kerran tiedät ettei nukkuvia ole, olet siis liikkunut siellä itse öiseen aikaan. Ethän sinä muuten voisi sanoa noin varmasti, vai? No, jos siellä on yöllä vain persaukisia, niin mikäs silloin itse olet? Ei tarvinne vastata. Mikset siis pysy kotona, kun ei ole rahaa majoittua, vaan kiertelet kentällä paheksumassa muita persaukisia?


      • hus pois
        äläsäläs kirjoitti:

        "ei siellä ole juurikaan nukkuvia "
        "miksi muuten persaukiset yleensä matkustaa...olisivat kotona kun ei ole rahaa edes yöpymiseen"

        Tehdäänpäs noista lauseista yksi päätelmä: Koska kerran tiedät ettei nukkuvia ole, olet siis liikkunut siellä itse öiseen aikaan. Ethän sinä muuten voisi sanoa noin varmasti, vai? No, jos siellä on yöllä vain persaukisia, niin mikäs silloin itse olet? Ei tarvinne vastata. Mikset siis pysy kotona, kun ei ole rahaa majoittua, vaan kiertelet kentällä paheksumassa muita persaukisia?

        en muusta tiedä mutta joskus on kone ollut myöhässä ja olen kävellyt aulan läpi taksille 03.00 jne....ei tulisi mieleenkään alkaa nukkumaan keinanahkapenkille....puliukot tekee niin...ei ne joilla on rahaa vaan jhe menevät hotelliin ja nukkuvat hyvin ja aamupalan jälkeen lentävät kotiin. 05.00 ei Vantaalta lähde yhtään lentoa...siellä on silloin lentokielto että se siitä toisen kommentista.
        Nukkuvaa vaan...ei se minua häiritse mutta on se aika naurettavaa...rahaa on matkaan mutta ei muutamaa kymppiä hotelliin? Lentokentälläkin on hyvä hotelli...nyt sen sitten tiedätte. Lähtöselvityksen voi tehdä ed iltana oli loma tai reittilento...ei siinä ole sen ihmeempää.


      • 222

        Tietämätön90:lle:
        Olen joskus tehnyt niin, että olen ottanut kenttänukkumista varten mukaan Prismasta yhdeksällä eurolla hankitun makuupussin tai Ikean muutaman euron huovan. (Toivottavasti kukaan ei nyt kirjoita, että yhdeksällä eurolla "olisi päässyt hotelliin", heh. Matkoja on erilaisia, joskus nukutaan kentällä.)


      • junttilan juntteja
        222 kirjoitti:

        Tietämätön90:lle:
        Olen joskus tehnyt niin, että olen ottanut kenttänukkumista varten mukaan Prismasta yhdeksällä eurolla hankitun makuupussin tai Ikean muutaman euron huovan. (Toivottavasti kukaan ei nyt kirjoita, että yhdeksällä eurolla "olisi päässyt hotelliin", heh. Matkoja on erilaisia, joskus nukutaan kentällä.)

        kyllä on naurussa pitämistä kun Kanarialle on oma makuupussi ja huopa mukana...niitä kyllä siellä tarvitaakin....kyllä suomalaiset on ihme porukkaa...siis juntti kanssaa oikein isolla J_llä. Hävettää teidän puolesta...ja saanko arvata mitä muuta on mukana...kassi täynnä ruisleipaa. sinistä lenkkiä jne....unohtamatta hernekeittoa...eräillä on jopa joku keitin ja lämmitin hotellihuoneeseen....hahahaahhhaaaaa


      • 222
        junttilan juntteja kirjoitti:

        kyllä on naurussa pitämistä kun Kanarialle on oma makuupussi ja huopa mukana...niitä kyllä siellä tarvitaakin....kyllä suomalaiset on ihme porukkaa...siis juntti kanssaa oikein isolla J_llä. Hävettää teidän puolesta...ja saanko arvata mitä muuta on mukana...kassi täynnä ruisleipaa. sinistä lenkkiä jne....unohtamatta hernekeittoa...eräillä on jopa joku keitin ja lämmitin hotellihuoneeseen....hahahaahhhaaaaa

        junttilan juntteja:lle:
        jos olisit ehtinyt lukea ketjun, olisit huomannut, että nyt kirjoitetaan kentällä nukkumisesta. Makuupussi tai huopa ovat kenttää varten, eivät ne lähde matkalle mukaan. Matkoja on monenlaisia.


      • kätevää
        222 kirjoitti:

        junttilan juntteja:lle:
        jos olisit ehtinyt lukea ketjun, olisit huomannut, että nyt kirjoitetaan kentällä nukkumisesta. Makuupussi tai huopa ovat kenttää varten, eivät ne lähde matkalle mukaan. Matkoja on monenlaisia.

        laitatko ne roskiin kun et lennolle ota mukaan? Vai oikein tallelokeroon...se ei onneksi tule edes kalliiksi..taitaa olla satanen ja viikko?


      • jsjgsjdjgjgjsdg
        hus pois kirjoitti:

        en muusta tiedä mutta joskus on kone ollut myöhässä ja olen kävellyt aulan läpi taksille 03.00 jne....ei tulisi mieleenkään alkaa nukkumaan keinanahkapenkille....puliukot tekee niin...ei ne joilla on rahaa vaan jhe menevät hotelliin ja nukkuvat hyvin ja aamupalan jälkeen lentävät kotiin. 05.00 ei Vantaalta lähde yhtään lentoa...siellä on silloin lentokielto että se siitä toisen kommentista.
        Nukkuvaa vaan...ei se minua häiritse mutta on se aika naurettavaa...rahaa on matkaan mutta ei muutamaa kymppiä hotelliin? Lentokentälläkin on hyvä hotelli...nyt sen sitten tiedätte. Lähtöselvityksen voi tehdä ed iltana oli loma tai reittilento...ei siinä ole sen ihmeempää.

        Itse olen persaukinen mutta matkustan silti. Lentokentän hotelli ei ole hyvä, vaan aika surkea. Miksi maksaisin riistohinnan hotellista, kun sillä rahalla saan esim aasiassa useamman ylimääräisen matkapäivän.
        Ja miksei persaukiset sais matkustaa? Taidat itse olla persaukinen mutta yrität ajatella toisin, ja yrität esittää rikasta kun on rahaa hotelliinkin


      • ejgsdjgjjsdgj
        kätevää kirjoitti:

        laitatko ne roskiin kun et lennolle ota mukaan? Vai oikein tallelokeroon...se ei onneksi tule edes kalliiksi..taitaa olla satanen ja viikko?

        Jotkut osaa olla vajaita.
        Etkö tajunnut että sen takia kannattaa ostaa halpa huopa, että sen voi heittää roskiin aamulla


      • clearresenthistor
        ejgsdjgjjsdgj kirjoitti:

        Jotkut osaa olla vajaita.
        Etkö tajunnut että sen takia kannattaa ostaa halpa huopa, että sen voi heittää roskiin aamulla

        Trolli, mikä trolli, mutta
        mä olen jättänyt makuupusseja, huopia jne penkille roskiksen viereen ja päälle lapun "ole hyvä, sil´vous plait, aquí tienes tms" riippuen siitä, minkä kielisellä alueella nyt satun olemaankaan. Huovat ovat nykyään niin halpoja, että sellaisen voi aina ostaa uuden.


    • Tietämätön90

      Kiitoksia vastauksista. Tuosta "köyhät pysykööt kotona" -vielä, kuten sanoin, oma matkani ei ole mikään lomamatka, vaan opintomatka (siis oikea kurssi, josta saa pisteitä) jossa paikanpäälläkin on tarkoitus yöpyä teltassa. Budjetti on pieni, kuten nyt opiskelijalla voi olettaa olevan, ja mukavuus ei ole se ensisijainen asia tällä matkalla, vaan paikallinen luonto, ekologia ja eliöstö.

      Toisekseen ei kai nyt kukaan oikeasti oel sitä mieltä, että matkailu olisi vain rikkaiden yksinoikeus. Toiset ovat enemmän mukavuudenhaluisia, toiset vähemmän, itse olen retkeilyihmisenä nukkunut pahimmillaan rankkasateessa keskellä soramonttua pelkkä pressu suojanani, joten lentokenttä on ihan luksusta ;) Toisekseen en minä edes kuvittele että siellä kentällä unta saisi, kyse on ennemminkin _yöpaikasta_, ei nukkumapaikasta. Vaikka se hotelliyö kustantaisikin vain muutaman kympin, en TARVITSE sitä jos vaan kentälläkin voi koko yön olla.

    • Nippoli

      Itse asiassa se kentällä nukkuminen on jotenkin kivaa.. Nykyään vaikka rahaa olisikin, niin en ole muutaman tunnin takia vaivautunut ottamaan hotellihuonetta vaan nukkunut kentällä milloin missäkin päin maailmaa.. Aikoinaan interraililla oppi nukkumaan hätätilanteessa missäkin, niin olen jatkanut vielä aikuisenakin sitä, jopa lapsen kanssa.. Yksi yö/puolikas yötä menee missä tahansa etkä ole ainakaan yksin missään ulkosalla. Mistään kentältä e ole ulos ajettu, etkä varmaan ole ainut siellä yöpyjä.. :) hauskaa matkaa ja paljon kokemuksia!!!!

      • ihme juttu

        Jos joutuu nukkumaan kentällä niin joko matka on huonosti suunniteltu tai sitten ei vain päässä leikkaa....mitään syytä kentällä nukkumiseen ei ole ja se on ainakin varmaa ettei kukaan pysty nukkumaan eikä se ainakaan ole kivaa...olen liki 70 vuotias ja teen vuodessa 4-6 lentomatkaa ulkomaille...ikinä en ole 2 tuntia pitempää ollut kentällä....miksi ihmeessä kentällä pitäisi alkaa nukkumaan? 24.00-05.30 ei yksikään kone lähde eikä tule....miksi sinne pitää sitten mennä odottamaan?


      • ei mikään ihmejuttu
        ihme juttu kirjoitti:

        Jos joutuu nukkumaan kentällä niin joko matka on huonosti suunniteltu tai sitten ei vain päässä leikkaa....mitään syytä kentällä nukkumiseen ei ole ja se on ainakin varmaa ettei kukaan pysty nukkumaan eikä se ainakaan ole kivaa...olen liki 70 vuotias ja teen vuodessa 4-6 lentomatkaa ulkomaille...ikinä en ole 2 tuntia pitempää ollut kentällä....miksi ihmeessä kentällä pitäisi alkaa nukkumaan? 24.00-05.30 ei yksikään kone lähde eikä tule....miksi sinne pitää sitten mennä odottamaan?

        Ei se aina ole suunnittelusta/älykkyydestä kiinni. Maakunnista tulevien yhteydet kun ei aina osu nappiin lennon kanssa. Itse kyllä kuljen omalla autolla kentälle ja tuossa tilanteesssa yövyn hotellissa, jonne saa jättää auton parkkiin sisältyen hintaan. Siis, 2h huone 80e, sis. kuljetuksen ja autopaikan, mutta ne jotka käyttää julkisia, on asia erikseen.
        Hiljaisempaa toki on yöllä, mutta kyllä niitä koneita voi läheä ja varsinkin palata yöllä Hki-Vantaan kentälle. Itse palasin 2.05 ja kyllä siellä muitakin koneita liikkui. Ja kyllä siellä nukkua voi, jos vain saa nukuttua. Onhan siellä tämän tästä koneiden myöhästelyitäkin ja joudutaan odottamaan lentoa, niin aika moni nukkuu pätkiä odotellessaan lentoa. Yöllä on tilaa penkeillä, joten ainakaan sen takia ei tulla hätistelemään, että vie toisen paikan.


    • eiPAukinen

      Minä aion nukkua kentällä sillä lentoni Thakkulasta on Arlandassa klo 23 ja Suomen lento lähtee 6.40 aamulla. En todellakaan varaa muutaman tunnin takia hotellihuonetta saatika maksa siitä. Aatteita ne on periaatteetkin.

    • travelbag

      Yksinkertaista - kentalla voi nukkua. Eihan tassa nyt ruveta kritisoimaan matkustajaa, MIKSi ei ole varaa maksaa hotellia, joskushan se on kalliimpaa kuin itse lennon hinta. Naurettavaa.
      On monia syita miksi joku haluaa viettaa aikaansa lentokentalla ja se on heidan asiansa. Reissata nyt hotelliin ja takaisin, ja viela maksaa. Joku joka usein matkustaa ei kayta tallaista ylellisyytta, varsinkiaan halpalentoyhtioiden lennoilla.
      Hyvat matkat !

    • Sniiduilija

      Itsellä on tällanen tilanne tulossa, että kone töräyttää Prahan lentokentälle niin myöhään, ettei hotsittaisi hostellista maksaa heti ekana yönä. Jatkolentoa ei siis ole, onko kenelläkään mitään nerokasta vinkkiä, mitä leperrellä vartijoille, jos tulevat hätistelemään?

      Kiukkupyllyjen itkuvirret jätän huomiotta, älkää suotta vaivautuko. :D

    • 19+1

      Vastaa että odotatte hakijaa joka tulossa, tuskinpa kukaan heti on kyselemässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe