Mä painan noin 58kg ja pituus on 161cm. Tiiän että oon läski, ei tartte kertoo mulle sitä. Käyn ainakin kerran viikossa kaupassa ostaa parilla eurolla karkkii, ja sen takii oon tällanen. Mul on kertynyt ihan hemmetisti ihraa mun perseeseen, mikä on ehkä vähän liikaa. Mahakin joskus pullottaa paidan alta, ja aina murisee kesken koulua VAIKKA söin ison aamupalan. Ja lopuksi, mä hytkyn niinku hyytelö, etenkin mun pylly. Sen takii en kehtaa lähtee kävelylle kun oon ujo.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
se aloittaminen on aina vaikeinta. mutta muutama vinkki esim jos on iso ruokahalu niin yleensä kannatta hommata ruokia jossa on iso volyymi, mutta vähän kaloreita. Ja jos ei uskalla mennä vaikka lenkille niin oman kodin suojissakin on satoja eri treenausvaihtoehtoja joita voi vaikka hakea netistä. Kannattaa myös kysyä suoraan aikuiselta apua vaikka se kuulostaisikin pelottavalta, koska useimmat aikuset haluavat auttaa niissä asioissa. Kannattaa mahdollisesti hommata treenikumppani, ja se että joskus syö vähän jotain muuta ei silloin pitäisi haitata.
Oot ihan normipainonen, oo hilijaa
- Anonyymi00002
et oo läski.
- Anonyymi00005
Ihan ok!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483