Ossi johti ja Arska huuliharpussa esittivät Kim Lönnholmin kappaleen Minä olen muistanut Tursulle. "Kipuna kiivaana, suruna sielussani, valona yössä vain. Kaikki kolme VKKlaista vuodatti kyyneleitä ja ajattelivat Tursua ja kadonnutta kassaa.
"Minä olen miettinyt sinua paljon
Paljon enemmän kuin ketään muuta
Kaipuuta polttavaa olen tuntenut kylmin illoin
Miettinyt sinua silloin enemmän kuin muita"
Yksin venäjällä olevaa Tursua muistetaan, tuota ainoaa VKK kansanedustaja veteraania ja veteraani VKKn puheenjohtajaa. Antakaa velat anteeksi ja muuttakaa ne saataviksi sanoin paraatin vastaanottaja, Ossi tuulipuvussaan.
Liikuttavin hetki Inkeroisen Tursu päivänä oli Ossin yllätys
9
66
Vastaukset
- Anonyymi
Ossi on herkkä ja karu, mutta niin kyvytön johtajana.
- Anonyymi
Väliajalla Ossi ja Arska möi pellavarehua vedellä. Summa käytetään lyhentämättömänä VKK puolueen oikeudenkäynteihin.
- Anonyymi
Vetää hiljaiseksi tuo Ossin johtajuus ja oliko peräti kuviotanssi Ossin suunnittelema ja esittämä? Inkeroinen on ylpeä ainoasta VKK puolueen ehdokkaastaan ja ääniä on satanut Ossille.
- AnonyymiUUSI
Inkeroisissa on ankea aamu herätä todellisuuteen, Tursu vei rahat ja kirjanpidon. Mitä tekee VKK ja johtaja Ossi.
- AnonyymiUUSI
Onko Inkeroisissa todellakin noin paljon VKKlaisia? Siis peräti 3? Onko siellä tutkittu juomavesi tai maaperä huolella, siellä on jotakin pahasti pielessä. Onko Maissipellon Lapset kirjoitettu Inkeroisista!
- AnonyymiUUSI
Inkeroisissa yleisöllä oli vaikeuksia pidätellä nauruaan Ossin vouhottamiselle. Yleisöstä joku kiteytti asian hyvin "Ossi on meidän Pekka Siitoin", tuo meidän oma Inkeroisen Fuhrer ja punakomisaario.
- AnonyymiUUSI
Pitikö Ossi taas sen kuuluisan munakarvapuheensa ja toi esille sen huutavan vääryyden, kun Ossi lempattiin pihalle ylilutina?
- AnonyymiUUSI
Piti ja heilui kuin Hitler ja sylki lensi suusta. Ossi oli kuin suurpalo, kipinöitä lenteli ja savu nousi korvista.
- AnonyymiUUSI
Lähettivätkö Tursulle videolla tapatuman, pakolainen Tursu saa lämpimän muiston kylmään moskovaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1537968Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu953943- 1123817
- 553313
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint392656- 531804
Yliajo Heinolassa
Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi431651Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d23001582Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras111531Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko181418