Joillakin on tapana hakea vain kesäkissan tyylistä seuraa ja sitten syksyn tullen ne unohdetaan heitteille.
Kai se on ilmiö joka vuotinen. Syksyn tullen ihmiset lokeroituvat koloihinsa ja palaavat taas koneiden äärelle.
Mitäs jos etsiikin koko aikaista koti kissaa löytyykö sellainen terasilta tai rannoilta?
Kesäkissa
4
1031
Vastaukset
- Jusu
niin ei ole tapana, täällä on ihmiset vielä rehellisiä. Jos misu on tarkoitus ottaa, niin se otetaan ja siinä yleensä ei ole kenelläkään mutisemista. Savolaiset ovat lisäksi tosi uskollisia ja heitä ei pidä petkuttaa, siitä ei hyvää seuraa...:))
Itse en etsi sillä minulla on on tiikeri ;)
- eeva-sisko
mursu.
Oikein örselön näköinen ja parhaimmillaan nukkuessaan. - severiina2
eeva-sisko kirjoitti:
mursu.
Oikein örselön näköinen ja parhaimmillaan nukkuessaan.Pidähän huoli tiikeristäs...ja oo onnellinen ku oot sellaisen löytänyt...nähdäänkö lauantaina?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle441841- 301802
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2931735- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71248Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101097Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko131031Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661006Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960- 35948