Joillakin on tapana hakea vain kesäkissan tyylistä seuraa ja sitten syksyn tullen ne unohdetaan heitteille.
Kai se on ilmiö joka vuotinen. Syksyn tullen ihmiset lokeroituvat koloihinsa ja palaavat taas koneiden äärelle.
Mitäs jos etsiikin koko aikaista koti kissaa löytyykö sellainen terasilta tai rannoilta?
Kesäkissa
4
1073
Vastaukset 4
- Jusu
niin ei ole tapana, täällä on ihmiset vielä rehellisiä. Jos misu on tarkoitus ottaa, niin se otetaan ja siinä yleensä ei ole kenelläkään mutisemista. Savolaiset ovat lisäksi tosi uskollisia ja heitä ei pidä petkuttaa, siitä ei hyvää seuraa...:))
Itse en etsi sillä minulla on on tiikeri ;)
- eeva-sisko
mursu.
Oikein örselön näköinen ja parhaimmillaan nukkuessaan. - severiina2
eeva-sisko kirjoitti:
mursu.
Oikein örselön näköinen ja parhaimmillaan nukkuessaan.Pidähän huoli tiikeristäs...ja oo onnellinen ku oot sellaisen löytänyt...nähdäänkö lauantaina?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411877Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 102888
- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12505- 78501