Juhannus 2005

kalle

Olimme tällä kertaa viettämässä juhannusta anopin luona kun tapahtui seuraavanlainen juttu.

Olen jo pitemmän aikaa himoinnut anoppiani ja salaa yrittänyt katsella hänen muotojaan.
Nyt olimme saunoneet vaimoni kanssa ja nyt oli anoppi saunassa, kun menin hakemaan autosta täydennystä olut tilanteeseen. Pihalta oli suora näkyvyys saunan ikkunaan joka oli raollaan ja siellähän se anoppi löylyä heitti. Siirryin hieman sivummalle jotta saisin silmiini anopin alastoman vartalon. Silloin kompastuin puun juureen ja ”mäyräkoira” kilahti maahan melkoisen kilinän kanssa. Ikkuna avautui lisää ja anoppi kysyi että mitäs siellä tapahtuu, vastasin naama punaisena että olutta minä vaan olen hakemassa.
Saunomisen jälkeen oli vuorossa grillausta jonne kaikki kokoonnuimme juttelemaan ja juhannuksen tapaan viinaksia nauttimaan.
Anopilla oli päällään ainoastaan kylpytakki ja sen helmat olivat auenneet jonkin verran ja minulla oli suora näkyvyys melkein reiden yläosaan saakka. Omissa shortseissani alkoi tapahtua jäykistymistä ja oloni oli muutenkin melko tukala koskapa en saanut katsettani pois anopistani. Vaimoni meni sisälle telkkaria katsomaan ja jäimme anopin kanssa kahden pihalle grillin ääreen, kun anoppi kysyi että onko tällaista vanhaa naista kiva katsella. Join olueni väärään kurkkuun kun tajusin anoppini kysymyksen ja yritin köhiä jotain vastausta siinä kuitenkaan onnistumatta. Nyt anoppi siirsi hieman asentoaan ja kylpytakin helmat aukesivat lisää ja minulla oli suora näköala hänen rintoihin.
Katselin ympärilleni etsien sopivaa paikka jonne menisin pisulle ja päätin mennä talon nurkan taakse. Kun tulin sieltä pois tuli anoppi nurkalla vastaan ja otti kaulastani kiinni ja painoin huulensa minun huuliani vasten. Pitkän kielisuudelman jälkeen tajusin että nyt unelmani taitavat käydä toteen ja samalla avasin kylpytakin kokonaan ja otin kiinni molemmilla käsilläni anopin raskaista rinnoista. Anoppi sanoi humalaisella äänellä että niitä on vaimosikin vauvana pidellyt.
Käänsi anopin nojaamaan seinää vasten ja laskin shortsini puolitankoon, nostin kylpytakin helmat anopin vyötäisille ja survaisin kivikovan kyrpäni syvälle anopin yllättävän kireään ja liukkaseen lemmenluolaan. Otin kiinni anoppini rinnoista ja jo hetken kiihkeän rakastelun jälkeen tuntui että nyt lähtee varpaankynnetkin kun laskin mahtavan lastin spermaa anoppini pillun perukoille. Tämä otetaan vielä tänään uusiksi sanoi anoppini samalla kun laski kylpytakin alas ja lähti uudelleen saunomaan

0

10345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        2501
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        26
        1980
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1958
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        89
        1766
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        67
        1530
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1296
      7. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        37
        1202
      8. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1188
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        36
        1188
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1167
      Aihe