Kenen sakeista

Anonyymi-ap

Talon polttaja, Savonlinnassa, Louhella?


Äiti ja kolme lasta menehtyivät palossa.

45

1415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se kumma että maine miehet aina asialla.

    • Anonyymi

      Komeasti miehen ura etenee. Parikymppisenä hän on jo ehtinyt tehdä ryöstöjä, pahoinpitelyitä ja liikenteen vaarantamisia ja nyt jo surmasi neljä ihmistä parikymppisenä. Mihin vielä ehtiikään.

      • Anonyymi

        Jos todetaan syylliseksi ja kun sitten vapautuu joskus linnasta. Ehtii vielä tehdä uran sarjamurhaajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos todetaan syylliseksi ja kun sitten vapautuu joskus linnasta. Ehtii vielä tehdä uran sarjamurhaajana.

        Toivottavasti ei tehdä samaa virhettä, kuten erään samoissa asioissa vaikuttaneen henkilön suhteen. Eli päästetään aina vapaaksi ja vasta neljäs elinkautistuomio kaiketi varmisti sen, että ko henkilö on ja pysyy lukkojen takana lopun elämäänsä.
        Missään muualla ei olisi mahdollistakaan edes lusia noin montaa elinkautista, paitsi Suomessa.
        Puhumattakaan näistä muista useamman kerralla murhanneen henkilön tapauksessa, kun ovat jo olleet useamman vuoden vapaana taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei tehdä samaa virhettä, kuten erään samoissa asioissa vaikuttaneen henkilön suhteen. Eli päästetään aina vapaaksi ja vasta neljäs elinkautistuomio kaiketi varmisti sen, että ko henkilö on ja pysyy lukkojen takana lopun elämäänsä.
        Missään muualla ei olisi mahdollistakaan edes lusia noin montaa elinkautista, paitsi Suomessa.
        Puhumattakaan näistä muista useamman kerralla murhanneen henkilön tapauksessa, kun ovat jo olleet useamman vuoden vapaana taas.

        Niin tarkoittanet tätä sarjakuristajaa..?
        On kyllä outo juttu, että Suomessa pystyy lusimaan elinkautisen pari kertaa, samaan jotain pienempiä tuomioita niiden välissä tehdyistä rikoksista ja saamaan vielä kolmannen elinkautisen noiden päälle.
        No, näin meillä Suomessa.


    • Anonyymi

      Jeesus ei hyväksy tälläistä. Tuon tappajan paikka on helvetissä. Vankiloissa tarjotaan vihanhallintaan ja aggressiivisuuden kontrollointiin liittyviä kursseja osana kuntoutusta, kuten esimerkiksi STEP-ohjelmaa, joka keskittyy uusintarikollisuuden ehkäisyyn ja sisältää ryhmäkeskusteluja, rooliharjoituksia ja käytännön harjoituksia, sekä yleisempiä omaehtoisen muutoksen ohjelmia (OMA), jotka auttavat hahmottamaan käyttäytymisen seurauksia ja parantamaan ihmissuhteita. Nämä ohjelmat tähtäävät parempaan elämänlaatuun ja auttavat erottamaan aggressiivisuuden tunteena ja väkivallan tekona.

      • Anonyymi

        Eikö noihin ohjelmiin voi osallistua jo yläasteella? Ja myöskin noiden nuorten vanhemmatkin.


    • Anonyymi

      Harmillista ettei Suomessa ole kuolemanrangaistustusta käytössä, "mainemies" saisi kokea miltä tuntuu käristyä sähkötuolissa...

      • Anonyymi

        Niin saisi moni muukin "mainemiesten" lisäksi. Olet kyllä oikeassa, Suomessa on liian lepsut rangaistukset.


    • Anonyymi

      Tässä näätte todellisen romani kulttuurin, akat ja lapset kylmäksi. On todellista kulttuuria vaikka romanit yrittävät muuta väittää. Pthyi olkoon. Nauraa

      • Anonyymi00050

        Tämähän oli puoliksi mustalainen ja puoliksi valkolainen siis sekarotuinen, ne on arvaamattomia sekarotuiset koiratkin.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Tämähän oli puoliksi mustalainen ja puoliksi valkolainen siis sekarotuinen, ne on arvaamattomia sekarotuiset koiratkin.

        Ihan tosi???
        No tässä on yksi sekarotuinen, joka on tuosta huolimatta hyvinkin ennalta arvattava.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Tämähän oli puoliksi mustalainen ja puoliksi valkolainen siis sekarotuinen, ne on arvaamattomia sekarotuiset koiratkin.

        Mutta ole varovainen silti, ettei nyt vain sekarotuinen tule piuhoja pitkin ja puraise sinua perseeseen..


    • Anonyymi

      Aika paskahousu on..

      • Anonyymi00035

        Suorat housut oli jalassa. Oliko röijy päällä? Tietääkö joku?


    • Anonyymi

      Monikulttuurisuus on rikkaus.

    • Anonyymi

      Luin Ylen uutisen ja tulin tänne katsomaan, onko kyseessä mainemies. Ilmeisesti on.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei näitä rikoksia voi millään hyväksyä, aivan järkyttäviä!
      Kun kyseessä on romani, moni leimaa kaikki romanit.
      Mutta kyllä asia on niin, että syyttömiä ei saa näistä syyttää eikä leimata.

      • Anonyymi

        Aivan kauhean teon teki tämä mies, voi kuinka joku voi ottaa hengen omilta lapsilta.🙏Voi pienet enkelit😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kauhean teon teki tämä mies, voi kuinka joku voi ottaa hengen omilta lapsilta.🙏Voi pienet enkelit😭

        Tumma hehkuva veri...


    • Anonyymi

      Onhan näit tapauksia alkanut huolettavasti olemaan, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

      • Anonyymi

        Paljon on ollut viimeaikoina, ja jo yksikin tapaus on liikaa.
        Mutta syyttömiä ei saa syyllistää toisten tekemistä rikoksista.


    • Anonyymi

      Kun valtaväestön valkolainen tekee vastaavia rikoksia, niin siitä syytetään häntä itseään tai korkeintaan hänen kotikasvatustaan. Mielenterveyden ongelmat saatetaan myös mainita.
      Mutta kun kyseessä on romani, niin se koko kulttuuri kaikkine edustajineen on syypää? Tai vaikka muslimi.
      Olisipa ollut huvittavaa jos taannoin koulu ampumisten yhteydessä romanit olisi syyllistäneet siitä kaikkia valtaväestöä ja sanoneet että tuollaisiahan nuo valkolaiset aina ovat ja kuuluu heidän kulttuuriin.

      • Anonyymi

        Katsopas henkirikostilastoja niin ehkä tajuat jos kykenet. Henkirikostilastot 16 kertaiset kantaväestöön verrattuna. Siinä sinulle yleistystä. Onkohan sisäsiittoisuus syynä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsopas henkirikostilastoja niin ehkä tajuat jos kykenet. Henkirikostilastot 16 kertaiset kantaväestöön verrattuna. Siinä sinulle yleistystä. Onkohan sisäsiittoisuus syynä?

        Eihän nämä tajua. Liian vaikea asia ymmärtää. Ihmettelevät että onhan kantaväestökin sitä ja kantaväestökin tätä. Eivät ymmärrä että kantaväestöä on monta miljoonaa ja heitä niin vähän että suhteessa näitä juttuja pitäisi heillä olla äärimmäisen harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsopas henkirikostilastoja niin ehkä tajuat jos kykenet. Henkirikostilastot 16 kertaiset kantaväestöön verrattuna. Siinä sinulle yleistystä. Onkohan sisäsiittoisuus syynä?

        Niin tuossa kommentissa ei ole mitään tilastoihin liittyvää ja sen sanomaa ei tuolla tilastoluennolla muuksi muuteta.
        Sanottiin vain selkeästi ja yksinkertaisesti, mikä pitää vielä paikkansa, ettei valkolaisten touhuista paasata läheskään samalla paatoksella kuin romanien vastaavista teoista.
        Koitahan lukea kunnolla ja oikein, lisäksi vielä niin, että sisäistät lukemasi asian.
        Ja jos et osaa, opettele.
        Miten on, pystytkö siihen..? Pystytkö??


      • Anonyymi00036
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuossa kommentissa ei ole mitään tilastoihin liittyvää ja sen sanomaa ei tuolla tilastoluennolla muuksi muuteta.
        Sanottiin vain selkeästi ja yksinkertaisesti, mikä pitää vielä paikkansa, ettei valkolaisten touhuista paasata läheskään samalla paatoksella kuin romanien vastaavista teoista.
        Koitahan lukea kunnolla ja oikein, lisäksi vielä niin, että sisäistät lukemasi asian.
        Ja jos et osaa, opettele.
        Miten on, pystytkö siihen..? Pystytkö??

        totta puhut.eihä tyhmät sarvi kuanot ja talo poiat osaa lukee tai ymmärä mitää.,näkee vaa kaaleet paha tekiöinä vaika oma pesä on likane.vois mennä iteensä.kaaleet on rehelisii tyätä tekevii ja elätää laiskoja valkolaisii jotka vaa sortaa meitä


    • Anonyymi

      Se poika on kuvassa ihan keski-ikäisen sekakäyttäjän näköinen, ollut vanhan äijän näköinen plösö jo muutama vuosi sitten. Eikä näytä terveeltä.

      • Anonyymi

        Katoin samaa. On ku nuijalla päähän lyöty.


    • Anonyymi

      Karkotettava Intiaan! Siellä on kunnon rangaistukset olipa millainen mainemies tahansa!

    • Anonyymi00034

      Suvun vanhimman tai klaanin päällikön olisi pitänyt jo varhain puuttua ja ohjata tätä mainemiestä oikein elämään.

    • Anonyymi00037

      Ei ole kuulunut mitään, onko jätkä jo tunnustanut rikoksensa vai väittääkö edelleenkin olevansa syytön tulipaloon?

      • Anonyymi00038

        Mitä se sua kiihottaa?
        Eiköhän se tule lehtiin sitten, kun oikeudenkäynti on käyty ja yylliseksi todettu tekijä on saanut tuomionsa. Sitten saat kaipaamaasi informaatiota, vai mitä?


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Mitä se sua kiihottaa?
        Eiköhän se tule lehtiin sitten, kun oikeudenkäynti on käyty ja yylliseksi todettu tekijä on saanut tuomionsa. Sitten saat kaipaamaasi informaatiota, vai mitä?

        Juu, kun on yylliseksi todettu.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Juu, kun on yylliseksi todettu.

        Niin, tarkennusta vielä kirjoitusvirheestäni johtuen: Eiköhän se tule lehtiin sitten, kun oikeudenkäynti on käyty ja syylliseksi todettu tekijä on saanut tuomionsa. Sitten saat kaipaamaasi informaatiota, vai mitä?
        Edelleenkin kysyn, mitä se sua kiihottaa?
        Kun et vastannut selkeästi esittämääni kysymykseeni..


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Niin, tarkennusta vielä kirjoitusvirheestäni johtuen: Eiköhän se tule lehtiin sitten, kun oikeudenkäynti on käyty ja syylliseksi todettu tekijä on saanut tuomionsa. Sitten saat kaipaamaasi informaatiota, vai mitä?
        Edelleenkin kysyn, mitä se sua kiihottaa?
        Kun et vastannut selkeästi esittämääni kysymykseeni..

        Kiihottaa? Seksuaalisesti vai millä tavalla muka?


    • Anonyymi00041

      Romaanit pitää saada pois tästä maasta. Ei mitään hyötyä yhteiskunnalle, pelkkää kulua, tekevät törkeitä rikoksia, käytös ihan ala-arvoista jne jne. Tollaset vapaamatkustajat takasin kotikonnuilleen, missä se sitten onkin.

      • Anonyymi00043

        Kiva, kun tiedän omalta osaltanikin käyväni valkolaisten hermoille niin, että heidän mielenterveyskin murenee. Ja vain ihan sillä, kun olen olemassa.
        Paras tunne, mitä ihmisellä voi olla:)


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Kiva, kun tiedän omalta osaltanikin käyväni valkolaisten hermoille niin, että heidän mielenterveyskin murenee. Ja vain ihan sillä, kun olen olemassa.
        Paras tunne, mitä ihmisellä voi olla:)

        Ehkä joillekin voit käydä hermoille pelkän olemassaolosi takia, mutta et kuitenkaan kaikille.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Ehkä joillekin voit käydä hermoille pelkän olemassaolosi takia, mutta et kuitenkaan kaikille.

        Itselle romanit on ilmaa.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Kiva, kun tiedän omalta osaltanikin käyväni valkolaisten hermoille niin, että heidän mielenterveyskin murenee. Ja vain ihan sillä, kun olen olemassa.
        Paras tunne, mitä ihmisellä voi olla:)

        Hah kovin luulet liikoja. Ilmaa olet.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Hah kovin luulet liikoja. Ilmaa olet.

        Toivot vain.


    • Anonyymi00046

      Nyymanni on.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe