Joku antoi minusta nimettömän vihjeen rattijuopumus.

Anonyymi-ap

Kävin Jyväskylä vuonna 2016 Lincoln autolla yökerho ja jäin kinni ratti juopumuus kun joku oli antannut poliisille nimetön vihje että ajan Lincoln autolla ja olen ottanut Amfetamiinia joku joka oli minulle kateellinen kun minulla oli niin hieno auto ym ajatteli että nyt annan nimettömän vihjeen poliisille niin minä olen kuusesaa ja kyllä minä olin kuusesaa.

Poliisit seurasivat minua ja valehteli että ajoin huuterasti että ne saa luvan puhelutta ja otta huume tikulla joten toi on yleinen käytäntö että poliisi on ohjeistettu niin että kun ne saa nimettömän vihjeen rattijuoposta niin nidden pitä valhedella että hän ajaa huuterasti että ne saa luvan puhelutta ja otta huume tikulla juuri toi vitta sihen että poliisi on sannut nimettömän vihjeen.

Poliisi tietä mitä ne etsi ensin ne muodon vuoksi puhelutta minua ajatelen että asia on kunnossa kun puhaluttan nolla mutta poliisit ei ole sihen ollekan tyytyväisiä ne otta myös huunetikulla ja juuri toi vitta sihen että ne tietä että minulla on jotain muuta myös eli juuri toi vitta sihen nimettömän vihjesen ja että ne tietä mitä ne etsi ja etsi jotain muuta.

3

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt on vuosi 2025 vanhaa tarinaa,

• Anonyymi

Olet väärässä. Poliisi ei tarvitse mitään "huteran ajon" tekosyytä alkoholi- ja huunetestaukselle liikenteessä.
      Ja vinkkihän puolestaan siis ilmeisen oikeaan osunut.

Kiitos sivulliselle ilmoittajalle ja kiitos poliisille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3800
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2300
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      215
      2285
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1829
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1532
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1284
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe