Kävin Jyväskylä vuonna 2016 Lincoln autolla yökerho ja jäin kinni ratti juopumuus kun joku oli antannut poliisille nimetön vihje että ajan Lincoln autolla ja olen ottanut Amfetamiinia joku joka oli minulle kateellinen kun minulla oli niin hieno auto ym ajatteli että nyt annan nimettömän vihjeen poliisille niin minä olen kuusesaa ja kyllä minä olin kuusesaa.
Poliisit seurasivat minua ja valehteli että ajoin huuterasti että ne saa luvan puhelutta ja otta huume tikulla joten toi on yleinen käytäntö että poliisi on ohjeistettu niin että kun ne saa nimettömän vihjeen rattijuoposta niin nidden pitä valhedella että hän ajaa huuterasti että ne saa luvan puhelutta ja otta huume tikulla juuri toi vitta sihen että poliisi on sannut nimettömän vihjeen.
Poliisi tietä mitä ne etsi ensin ne muodon vuoksi puhelutta minua ajatelen että asia on kunnossa kun puhaluttan nolla mutta poliisit ei ole sihen ollekan tyytyväisiä ne otta myös huunetikulla ja juuri toi vitta sihen että ne tietä että minulla on jotain muuta myös eli juuri toi vitta sihen nimettömän vihjesen ja että ne tietä mitä ne etsi ja etsi jotain muuta.
Joku antoi minusta nimettömän vihjeen rattijuopumus.
Anonyymi-ap
3
220
Vastaukset 3
- Anonyymi
Nyt on vuosi 2025 vanhaa tarinaa,
- Anonyymi
Olet väärässä. Poliisi ei tarvitse mitään "huteran ajon" tekosyytä alkoholi- ja huunetestaukselle liikenteessä.
Ja vinkkihän puolestaan siis ilmeisen oikeaan osunut.
Kiitos sivulliselle ilmoittajalle ja kiitos poliisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881434
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K221155En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o651120- 65928
- 68826
- 62813
- 70768
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24740- 69702
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39658Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49647- 133636
- 52606
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36595- 68557
- 19547
- 43544
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33535SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve41535- 29535