Microsoft-tilille kirjautuminen?

Anonyymi-ap

Voiko joku toinen kirjautua minun MS-tilille/ MS-tilin asetuksiin omalla koneellaan, jos tietää minun MS-salasanani tai PIN-koodini?
Tuohan tulisi kyseeseen myös, jos itse haluaisin kirjautua omalle tililleni vaikkapa kirjaston tms koneella, siis eri koneella kuin millä tili on luotu?
Eli voiko millä tahansa koneella kirjautua minun tililleni ja millä edellytyksin?
Saisiko selkeän vastauksen?

8

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mikäli joku saa tietoonsa käyttäjätunnuksesi, salasanan/PIN-koodin, niin kyllä voi. Kirjaston koneella kannattaa käyttää Incognito- tilaa, siinä selain ei tallenna lomaketietoja. Tili ei ole sidottu mihinkään tiettyyn tietokoneeseen, ja sille voi kirjautua miltä koneelta tahansa.

• Anonyymi
        UUSI

Tekoälyn tekstiä

"Microsoft-tilille kirjautuminen toisella koneella on suoraviivaista: mene vain tilin palveluun (esim.
        Outlook.com tai account.microsoft.com), syötä sähköpostiosoitteesi ja salasanasi, ja vahvista kirjautuminen tarvittaessa turvakoodilla, joka lähetetään varapuhelinnumeroon tai -sähköpostiin. Jos olet unohtanut tunnuksesi, voit käyttää tilin palautustyökaluja tai vaihtaa tilin tyyppiä paikalliseksi, jos laite sen sallii, mutta suositeltu tapa on käyttää Microsoft-tiliä, joka synkronoi tiedot. "

Eli täytyy tietää myös sähköpostiosoite? Ja jos joku yrittää mennä minun tililleni luvatta omalla koneellaan ja vahvistuskoodi lähetetään puhelimeen, se tulee minun puhelimeeni tai mun sähköpostiin ja minun koneelleni? Vai miten?

• Anonyymi
        UUSI

Mitä tarkoittaa pin-koodin ollessa kyseessä, että se on laitekohtainen?
        Salasana ei ole laitekohtainen?

• Anonyymi
        UUSI

Miten PIN-koodilla voi kirjautua toisen MS-tilille? Kun tämän mukaan PIN-koodi on sidottu siihen yhteen laitteeseen?

"PIN-koodi on henkilökohtainen, ja sen tarkoitus on turvata pääsy kyseiseen laitteeseen tai sen toimintoihin. Siksi se on sidottu juuri siihen laitteeseen tai sovellukseen, jota käytät. "

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten PIN-koodilla voi kirjautua toisen MS-tilille? Kun tämän mukaan PIN-koodi on sidottu siihen yhteen laitteeseen?

"PIN-koodi on henkilökohtainen, ja sen tarkoitus on turvata pääsy kyseiseen laitteeseen tai sen toimintoihin. Siksi se on sidottu juuri siihen laitteeseen tai sovellukseen, jota käytät. "

"PIN-koodilla ei voi kirjautua Microsoft-tilille muulla koneella kuin sillä, jolla se tili on luotu, koska se koodi tallentuu sen koneen nettiyhteyden SIM-kortille. Kirjaston koneessa ei ole se SIM-kortti, joka on sinun kotonasi olevassa koneessa/reitittimessä.
        Et siis voi kirjautua itsekään millään muulla koneella Microsoft-tilillesi kuin sillä yhdellä koneella, jos käytät PIN-koodia."

Onko noin?

• Anonyymi
      UUSI

Venäjän sensuuriviranomainen Roskomnadzor on estänyt suosittujen, ulkomaisessa hallinnassa olevien pikaviestipalvelujen käyttöä ympäri maata.

Jo elokuussa se blokkasi puhelut Whatsappissa ja Telegramissa sillä perusteella, että sovellukset mahdollistavat terroritoiminnan, petokset ja muun rikollisen viestinnän. Kummallakin sovelluksella on Venäjällä yli 90 miljoonaa käyttäjää.

Tällä viikolla estettyjen joukkoon lisättiin Applen Facetime-sovellus sekä lasten ja nuorten suosiossa oleva verkkopelialusta Roblox, jälleen samalla verukkeella.

Keväästä alkaen Kreml on myös rajoittanut jyrkästi internetin toimintaa yhä useammalla alueella.

• Anonyymi
      UUSI

Tuskin kukaan ulkopuolinen pääsee kirjautumaan sinun (ap) tilillesi kun minä en edes pääse omillekaan tileille. Minulla on Hotmailissä kaksi sähköpostitiliä
      xx*****@hotmail.com
      yy*****@hotmail.com
      jotka ovat varatilejä toisilleen antamassa turvakoodin jos toiseen ei pääse.
      Tili yksi tili ilmoittaa: Verify your email
      We'll send a code to xx*****@hotmail.com. To verify this is your email, enter it here.
      Ja tili kaksi vastaavasti yy*****@hotmail.com. To verify this is your email, enter it here.
      JA HÖH! Mitään ohjetta Hotmaililta eli nykyiseltä Microsoftilta ei saa.
      Molemmat tilit siis lukossa! Mistä tuohon löytyy apuja?

• Anonyymi
      UUSI

MS tilille kyllä pääsee muiltakin koneilta kunhan tietää käyttäjätunnuksen ja salasanan, mutta jos tunnistus on kaksivaiheinen kuten pitäisi olla niin tiliin sidottu kännykkänumeron tarvitsee myös. Pin-koodi on konekohtainen,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      151
      9923
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5474
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      27
      3899
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      50
      2695
    5. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      72
      2419
    6. 73
      2127
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      145
      2026
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      233
      1828
    9. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      140
      1501
    10. Roger Karimus

– Sain muun muassa vuonna 2008 kolmen vuoden vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä. Autoin naispuolista tuttuani, kun
      Voimailulajit
      2
      1491
    Aihe