kuin kuoriämpäriä.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011681349.html
Savossa taitaa asua suomen tyhmimmät yksilöt
T.Lööwetärter
Taas vietiin savolaista
9
178
Vastaukset 9
- Anonyymi
Mikä on kuoriämpäri?
Joka palstan ärsyttävimmällä trollilla on jotain hyvin syvää patologiata vihaa nimenomaan savolaisia kohtaan. Kaikki väärät mielipiteet ovat hänen omassa mielenpuolessaan elävän mielikuvitussavolaisen käsialaa. Ilmiselvästi aloittaja on itse Savosta kotoisin ja siellä pahasti traumatisoitunut.
Ihmeellistä ettei s24.fi saa näitä pahimpia ikitrolleja siivottua täältä. Tuota savolais tupauunottelija tonokkijorinaa on todella rasittava katsella joka foorumilla.- Anonyymi
Savolaiset väärine mielipiteineen ja kiljutonkkineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savolaiset väärine mielipiteineen ja kiljutonkkineen.
Kun palstan savolainen perustuslakiasiantuntija puhuu, vastuu siirtyy kuulijalle.
- Anonyymi
Vaikka näistä huijareista varoitetaan mediassa joka kuukausi niin aina löytyy
runsaasti uusia huijattavia. - Anonyymi
Tämäkin asia liittyy palstan aiheeseen jotenkin. Sanoo savolainen tupauunottelija tonokki lawetörder- elämäntapavittuilija.
Muuta ei elämässään osaa tehdä kuin miettiä palstojen väärää mieltä olevia peruutuslakkimiehiä 24/7.- Anonyymi
Sinä olet vihainen ja persaukinen kelvottomuus.
- Anonyymi
uLLATUS!!
- Anonyymi
Hyvä vaan kun vievät tolloilta liikoja rahoja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901663
- 861423
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..16955- 48929
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43831Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.124693Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607