Kallen formulaura kesti tasan yhden päivän, kunnes lääkäri määräsi hänet ajokieltoon sairauden takia johon ei ole olemassa parannuskeinoa.
https://www.iltalehti.fi/formulat/a/47f13bb6-e6df-4cba-8f3b-59f8f98002fa
Kalle Rovanperä: AJOKIELTO!
14
602
Vastaukset 14
- Anonyymi
"Rovanperä tekee taatusti kaikkensa saadakseen itsensä kuntoon, sillä terveyskirjaston mukaan kyse ei ole mistään pikkuvaivasta."
- Anonyymi
Älä valehtele. Asentohuimaus johtuu korvakäytävään kerääntyneestä sakasta ja on ihan helposti hoidettavissa.
- Anonyymi
Muutenko vain lehdessä lukee että sen ehkäisyyn ei tunneta minkäänlaisia keinoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutenko vain lehdessä lukee että sen ehkäisyyn ei tunneta minkäänlaisia keinoja?
Se on vain toimittelijan arvaus. Toimittelija ei ole lääkäri, ja yleensä toimittelijan yleissivistys on tasoa nigeria.
- Anonyymi
"Kalle Rovanperällä pyyhittiin lattiaa – nyt tuli ikävä uutinen
Kalle Rovanperä joutui jättämään leikin kesken.
Rovanperä, 25, testasi Super Formula -sarjan autoa keskiviikkona Suzukan radalla. Hän oli aamusession ylivoimaisesti hitain kuski eikä startannut lainkaan iltapäivällä."
https://www.is.fi/ralli/art-2000011681666.html - Anonyymi
Minulla on nuha ja vilu, antaisitko diagnoosin?
- Anonyymi00013
Hyvälaatuinen asentohuimaus on ikävä vaiva.
Moottoriurheilussa, varsinkin rata-ajossa g-voimat eivät tuo helpostusta vaan päin vastoin. - Anonyymi00014
Ei ollut Kallesta ajamaan minkään sarjan formulaa, ykkösistä puhumattakaan.
https://www.rallit.fi/kommentti-kalle-rovanperalta-surkeita-uutisia-oliko-kaikki-tama-sittenkin-liikaa/ - Anonyymi00016
Kallella on jo miljoonia rahaa, ja voi hyvin jäädä eläkkeelle. Voi myös alkaa tallipäälliköksi Latvalan jälkeen. Ovat muuten fiksuja miehiä molemmat.
- Anonyymi00017
Pököjen pökö tämä mies! Yhtä yksinkertanen kun tommi pökö mäkinen!
- Anonyymi00018
Miten sijoittuisit tuossa porukassa??
- Anonyymi00019
Rovis voittaisi canarian ihan helposti tänäkin vuonna
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa721477Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää941106Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as29981- 164977
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30903Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55829Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu129784- 27754
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.182736Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64664
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48648Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12605Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191567- 85558
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78540sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55507
- 47500