Siis olen tuntenut tämän tytön noin 1v ja ny lähiaikoina hän on lähetellyt mulle naamakuvia ja selvästi lähestynyt mua. Olin ihastunut häneen vuoden alussa ja vieläkin vähän mutta hän on just eronnut niin en jaksa kysyä häneltä. Ja muutenkin haluan pitää sitä niinkuin meidänvälisenä kun kavereitte kesken leviää vähän. Se tuli kertoo mulle pari viikkoa sitten että hän oli tykännyt musta tammikuussa. Ja tullut muutenkin koulussa juttelee ennen ei tehnyt tällästä. Netissä hän ei lähettele paljoa viestejä vain naamakuvia snäpissä ja välillä kysyy että onko hän kaunis. Ja nyt hän on lähettänyt pari snäppiä jossa näkyy muutakin kuin hänen naamansa. Niih mitä tehdä nyt? Pitäisikö mennä kysymään suoraan että tykkääkö hän musta? Hän vissiin tietää jo että olen alkanut tykätä hänestä.
Vihjaileeko tää tyttö vai mitä?
2
276
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuossa iässä kaikki tuntuu kiireiseltä. Moni ystävyys loppuu ihastumiseen. Älä oleta vielä mitään vaan anna ystävyyden kasvaa. Opit samalla puhumaan naisille. Multa on jäänyt naiset kokonaan välistä, enkä osaa aloittaa yhtäkään keskustelua. Käytä tämä ystävyys sun sosiaalisesti taidon kasvattamiseen. Kyllä tytöt kutsuu suihkuun tai yöksi, jos on jotain ilmiselvää kipinää. Siihen asti kaiken voi tulkita väärin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185