Iskeekö puheripuli?

Anonyymi-ap

On uudehko ystävätär. Istuin hänen kanssaan kahvilla ja mikä lie minuun meni. Jotenkin asia siirtyi aiheeseen joka minua kiinnosti. Aloin puhua siitä yhtenä putkena pitkään. Se toinen vielä kysäisi jotain siinä sivussa aiheesta lisää ja minä siitä innostuneena jatkoin pajatusta. Kotona hävetti sikana, mikä minuun meni, kun nimenomaan tykkään vuoropuhelusta, että molemmat voivat kertoa tasapuolisesti kuulumisensa. Meiltä loppui aika, ettemme voineet siinä loputtomasti istua ja käsitellä toisen osapuolen kuulumisia kuin vähän aikaa.
Onko sinulle sattunut että vain sinä olet puhunut isosti koko tapaamisen ajan.

24

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päivänä eräänä olin syömässä ruokapaikassa,,siihen tuli kaksi naisihmistä viereiseen pöytään ja toinen aloitti todellisen puheenpulinan,,toinen söi ja välillä nyökkäsi tms.
      Toinen söi lautasensa tyhjäksi, niin siinä vaiheessa sekin pulisija muisti ruokailun...

Eipä ollut kaukana etten sanonut "Ole jo hiljaa välillä, on tässä muitakin"

• Anonyymi

Aloittaja.

On ikävä kuunnella vain yhtä, joka koko ajan pulisee itsestään.
        No, kävi niin. Mutta paranna tilanne ja soita sille uudelle ystävättärelle ja sano, että sorry, huomasin, että puhuin liikaa, elä pahastu. Parannan tapani. Jäin kiinni aiheeseen, hävettää kun palpatin liikaa. tms.

Siis jos haluat pitää ystävänäsi.
        Jatkossa toimi toisin.

Sattuuhan sitä. Pääasia, että oothuomannut itse.
        Toivon, että teistä tulee "vanhat" ystävät.

Minulla onmuutama ystävä, jotka haluavat puhua itsestään.
        Muutan puheenaiheen tai sanon, että "on kiire kauppaan".

On kuitenkin hyvä olla ystäviä/kavereita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja.

On ikävä kuunnella vain yhtä, joka koko ajan pulisee itsestään.
        No, kävi niin. Mutta paranna tilanne ja soita sille uudelle ystävättärelle ja sano, että sorry, huomasin, että puhuin liikaa, elä pahastu. Parannan tapani. Jäin kiinni aiheeseen, hävettää kun palpatin liikaa. tms.

Siis jos haluat pitää ystävänäsi.
        Jatkossa toimi toisin.

Sattuuhan sitä. Pääasia, että oothuomannut itse.
        Toivon, että teistä tulee "vanhat" ystävät.

Minulla onmuutama ystävä, jotka haluavat puhua itsestään.
        Muutan puheenaiheen tai sanon, että "on kiire kauppaan".

On kuitenkin hyvä olla ystäviä/kavereita.

Upeaa että sinä olet osannut aina käyttäytyä hienosti eikä tällaista yksittäistä mokaa ole koskaan sattunut kuin minulle sattui. En kysynyt sinulta ohjeita miten elää, et huomannut sitä.

• Anonyymi00021
        UUSI

hehheh, niinpä, mihkäs sitä korvansa laittaa....

• Anonyymi

Joo siis mitä yksikertaisempi ihminen on sen sitä emännän hän pajattaa
      omista asioistaan

Tätä kannattaa käyttää hyväksi ja huomata heikot lahjat tätä kautta ihan

• Anonyymi
        UUSI

Joo sillä kertaa olin yksinkertainen. Siis kerroin vain yhden ainoa asian mutta se oli pitkä. Huomasin heikot lahjani sillä kertaa. Joka tapauksessa kun olin sen pajattanut, asia lakkasi painamasta minua.

• Anonyymi

Aloittaja ei ole ainakaan itsekäs narsisti, koska tuntee itsensä noloksi ja osaa huomioida muitakin vaikka hieman myöhemminkin, se on hyvä asia.

• Anonyymi

Tai sitten on niitä ihmisiä, jotka ajattelee, että anteeksi pyyhkii kaiken pois ja eikun uutta anteeksipyyntöä vaativaa käyttäytymistä kohden.

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos 2025-12-11 11:16:30.

• Anonyymi

Minulla on niin puheliaita tuttuja, ettei tarvitse paljon puhella.
      En mielelläni puhu omista asioista, enkä oikein pidä, että minulta kysellään niistä.
      Maailmalla tapahtuu, mitä tapahtuu, puhui niistä tai ei.
      Parempi, kun muut puhuu, ei itse tarvitse puhua. Se kun antaa väärän kuvan, kun tulee kuitenkin kerrottua asiat, jotka niin hyvin ole menneet.
      Jää vielä toiselle väärä käsitys, että tuolla menee kaikki perseelleen.
      Niinpä hyvä, että joku puhuu, muuten joutuisi itse miettimään jutunaiheita.
      Siinäpä vasta ongelma, että.hyvä vaan, jos satut olemaan minun tuttuja, jatka samaan malliin.

• Anonyymi

Minulla oli narsisti ystävätär joka puhuu aina tauotta, omista asioistaan, katkaisi toisen puheen, jos toinen sitä yritti. Monen vuosikymmenen jälkeen jätin hänet. Laitoin numeroeston puhelimeen.

Itse yritän aina kuunnella myös toisen kuulumisia. Omat kuulumiseni eivät yleensä olekaan niin jänniä, että niistä riittäisi tauotonta papatusta. Ei kyllä olisi ollut tuon toisenkaan henkilön, mutta hän puhuikin paljon etenkin muista ihmisistä (joita minä en edes tuntenut).

• Anonyymi

erinomainen kuvaus tilanteesta. Usein tälle ihmistyypille on ominaista, että jos yrittää kertoa jotain väliin, vaikka yleisemmin, sanoa että mielenkiintoista, minulla on tuosta ja tuosta
        kokemus ja teoria eli ...
        niin tämä tyyppi keskeyttää ja sanoo aika suoraan että minua ei toisten asiat kiinnosta enkä ole uteliassa, mutta naapurin rouvan mies vie naapurinrouvalla kukkia ja ulos ja mitä sekin tarkoittaa kun ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

erinomainen kuvaus tilanteesta. Usein tälle ihmistyypille on ominaista, että jos yrittää kertoa jotain väliin, vaikka yleisemmin, sanoa että mielenkiintoista, minulla on tuosta ja tuosta
        kokemus ja teoria eli ...
        niin tämä tyyppi keskeyttää ja sanoo aika suoraan että minua ei toisten asiat kiinnosta enkä ole uteliassa, mutta naapurin rouvan mies vie naapurinrouvalla kukkia ja ulos ja mitä sekin tarkoittaa kun ...

Sitten on se tyyli, että kun itse kertoo jonkin jutun, niin heti yhdistää sen omaan juttuunsa, eli saa aiheen ruveta kertomaan, mitä itelleen on sattunut.

Minäkin oon laittanut puhelimen eston yhdelle, ei vain jaksa kuunnella valituksiaan koko ajan ja kun kertoo vain itsestään.

• Anonyymi

Kavereitten kanssa menimme perjantai-iltana baariin kaljalle. Sellaiseen kunnon baariin, josta jo ulos kuului vilkas puheensorina - välillä jopa kovaääninenkin rämäköillä nauruilla höystettynä. Liityimme siis seuraan.
      Hauskaa siellä oli. Seuraavana päivänä sanoimmekin toisillemme: Kylläpä oli kiva taas jutella, vaikka emme muistaneet kukaan, mitä oli juteltu.

• Anonyymi00024
        UUSI

Joo, pintajutut ei jää päähän vaivaamaan, rentouttavaahan on höpistä vaikka mitä.

• Anonyymi

Joskus ensitreffeillä on noin tapahtunut, tosin minun oli pakko pitää juttua yllä, kun mies ei ole saanut sanaa suustaan. Ei tullut toisia treffejä tuppisuun kanssa, kotona voin jutella itsekseni ihan tarpeeksi. Tää taitaa nyt olla hiukan asian vierestä, mutta olkoon.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ollenkaan asian vierestä. Kiva kun kerroit, eli yksi joka on innostunut (tai tarkemmin sinun oli kohtelias velvollisuus innostua) vastaavaan kuin minä. Mutta omasta mokastani oli apua. Olin eilen treffeillä ja siinä muistin keskustella vain pienesti itsestäni ja sopivasti yleisistä asioista. Hän soitti tänään ja huomenna tapaamme liikunnan ja kahvittelun merkeissä. Tosin näissä asioissa olenkin taitavampi, en kerro itsestäni kuin juuri välttämättömän.
        Ehdin jo purkautua asiasta luotto-ystävättärelle, Hän lohdukseni kertoi, että hänelle oli käynyt eka treffeillä samoin. Hän oli pajattanut elämäntarinansa kunnes mies oli sanonut ettei sinun noin pajon tarvitse kertoa. Aloittaja

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti treffailunne jatkuu kolmansille ja neljänsille ja.............................😍

• Anonyymi00022
        UUSI

Tapaamme nyt alle kahden tunnin päästä. Laitan lenkkivaatteet valmiiksi ja kierrämme lenkin. Sen jälkeen kahville. Nyt osaan käyttäytyä. Aloittaja

• Anonyymi
      UUSI

Minä olen nettipalstoilla yrittänyt treffeille päästä, mutta ei ole onnistunut, miehet vaan paljon itseään nuorempia etsii ja sama kai on naisilla, paitsi minulla.

• Anonyymi
        UUSI

Ei kannata netistä ettiä, ei toimi, olen kokenut.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata netistä ettiä, ei toimi, olen kokenut.

Eipä niin, mutta mistä sitä tällä ikää enää kumppania löytää? Nuorempana oli helpompaa, kun oli lavatanssit ja tanssiravintolat joissa käytiin.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eipä niin, mutta mistä sitä tällä ikää enää kumppania löytää? Nuorempana oli helpompaa, kun oli lavatanssit ja tanssiravintolat joissa käytiin.

Ehkä kirjastossa, tai kirppiksellä voi avata keskustelua sopivan kanssa?

• Anonyymi00023
        UUSI

Minä olen läytänyt yhden oikein pitkän ja hyvän suhteen ja toisen vähän lyhyemmän. Nuoret tarkoittaa sitä että hakevat seksia, niin minullekin tulee niitä pari viikossa. Poistan vain, profiilissani lukee selkeästi että ikäistäni etsin, nuoret älköön vaivautuko. Eivät siis edes lue profiilia, heittelevät flirttejä varmaan joka naiselle pitkin iltaansa.
        Toisilla miehillä on ikä täyttä puppua, ovat monta vuotta vanhempia kuin mitä ilmoittavat. Toiset pitävät paria-kolmea eri profiilia, mutta ovat sen verran pölhöjä että käyttävät samoja laiseita tai sanapareja, että jäävät kiinni. On siellä narraajia mutta onneksi on hyviäkin. Nyt jännään mikä tämä heppu on miehiään. Aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      253
      9444
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      152
      7702
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      152
      5281
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      152
      4963
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      58
      4670
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      105
      4340
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      128
      4164
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      168
      1978
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1849
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      291
      1645
    Aihe