Tilasin Foodoralta ruokaa 3.11. He eivät koskaan vahvistaneet tilaustani ja maksoin sen Trustly Groupin kautta. 50 euroa meni.
Foodora ei tee minulle hyvitystä, koska minulla ei ole tilausnumeroa eikä maksu näy tilaushistoriassani. En tiedä, miksi se ei näy, ehkä siksi, että sitä ei vahvistettu. Sähköpostiini ei tullut mitään kuittia tilauksestani myöskään. Foodora inttää vain tilausnumeroa ja väittää että olen tilannut jostain muusta sähköpostista, joka olisi liitetty tiliini.
Foodora on sanonut, ettei se voi enää tehdä mitään asian eteen. Eräs asiakaspalvelija oli lisäksi todella tyly. Hän kehotti, etten enää saa olla yhteydessä heihin. Trustly Group lupasi selvittää asiaa, mutta eivät ole olleet yhteydessä minuun enää.
Olen tilannut Foodorasta viikoittain ruokaa usean vuoden ajan, mutta enää en uskalla. Minulle tuli vaikutelma, että he tahallaan tekevät näin ja haluavat pitää rahani. Tai he luulevat, että yritän huijata heiltä rahaa.
Onko muilla kokemuksia, että Foodora on vienyt rahat? Kertokaa minulle. Vai onko kokemukseni Foodoran asiakaspalvelusta poikkeuksellisen huono? Arvostaisin kovasti, jos joku vastaisi minulle.
Foodora varasti rahani!!
2
78
Vastaukset
- Anonyymi00003
minulta veivät vaivaiset 25€ ja risat.
jäi tilaus toimittamatta, kuulemma heidän herkän järjestelmänsä vuoksi, johon oli kuulemma tullut jokin katkos.
on tilausnumero ja myönsivät virheensä, ilmeisesti tilausnumeron tarkistettuaan.
kerran vastasivat sähköpostiin ja sanoivat, että viimeistään kahdessa viikossa pitäisi tulla hyvitys.
netissä sanotaan, että viikossa tulee hyvitys.
nyt mennyt 17 päivää, eivätkä vastaa enää sähköpostiin.
tällä viikolla tulen tekemään rikosilmoituksen petoksesta.
aika härskiä toimintaa foodoralta.
en enää ikinä osta kyseisen firman kautta mitään, enkä suosittele muillekaan :)
tätä kertaa ennen on kaikki mennyt heidän kanssaan hyvin.
liekkö menossa konkurssiin tai lopettamassa toimintaa suomessa.
varokaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725370- 704816
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483926- 513790
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363687- 413318
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222656