Torin Tillit-vakuutus ja Postipalvelut on täyttä kusetusta!
Tori.fi Tillit-vakuutus ja Posti eivät suostu korvaamaan hajotettua pöytäsirkkeliä.
Ko. toimijat pesevät kätensä ja piiloutuvat byrokratian kiemuroiden taakse.
Älä ota Torin mainostamaa Tillit vakuutuksia tai käytä Posti postipalveluja koskaan. Menetät rahasi 110% prosentin varmuudella. Näin kävi minulle ja kauppakumppanille, joka toimi tässä kohtaan myyjänä ja minä ostajana.
Tämä on siis omakohtainen kokemus Tori.fi sivustosta, Tori.fi mainostamasta ja tarjoamasta TILLIT-Vakuutuksesta.
Myyjä postitti asianmukaisesti pöytäsirkkelin minulle tehtaan alkuperäisessä pahvilaatikossa, jonka Posti hajotti. Laatikkoa oli käsitelty niin kovakouraisesti, että pöytäsirkkelin runko halkesi.
Ko. asiasta tehtiin vahinkoilmoitukset kuten asiaan kuuluu. Ko. korvausasiaa palloteltiin Torin ja Postin välillä viikkoja ja loppu tulema on se, että Posti, eikä sen enempää Torin Tillit-vakuutus ei korvaa pöytäsirkkeliä.
Kaiken järjen mukaan, jos minä ostaja otan vakuutuksen lähetykselle vahinkojen varalta, oletan myös, että Torin Tillit vakuutus myös korvaa sen tai Posti. Näin ei kuitenkaan ole. Tässä kohtaan Tillit vakuutus ja Posti pesi kätensä koko korvausasiasta vedoten, että pöytäsirkkeli oli huonosti pakattu. Kuten Postille toimitetuissa kuvista voitiin nähdä, pöytäsirkkeli oli tehtaan alkuperäisessä laatikossa pehmusteineen.
Erikoista tässä on se, että kun Posti hajotti kalliin pöytäsirkkelin, niin he eivät ota mitään vastuuta aiheuttamastaan vahingosta. Eipä Posti ole kyllä ottanut kadonneista postipaketeistakaan tai erikseen vakuutetuista lähetyksistä. Tämäkö lisää luottamusta Postiin ja heidän palveluita kohtaan.
Ei muuten lisää luottamusta!
Luottamus Postiin ja tämän palveluihin on vajonnut kaiken aikaa alemmas ja alemmas. Postin palvelun laatu suhteessa ko. veloitettavaan palvelun tasoon on sikamaista. Posti menetti tässä ison asiakkaan ja samalla monta isoa maksavaa asiakasta, koska Postin toiminta ei täytä niitä vaatimuksia / laatuvaatimuksia, joita kuluttajat asettavat. Jos nyt joku on saanut hyvää palvelua postista tai Tillit -vakuutuksesta, pian koittaa aika kun huomaat, että kaikki ei ole Postissa / Tillit-vakuutuksessa niin kuin pitäisi.
Tori ja Posti syyttää kaikesta pöytäsirkkelin myyjää, eli lähettäjää, että pöytäsirkkeli on ollut huonosti pakattu.
Kyseinen pöytäsirkkeli oli minulle saapuessaan tehtaan alkuperäisessä laatikossa pehmustettuna asianmukaisesti. Kuvat ja kaikki dokumentti oli todisteena. Saha oli pakattu asianmukaisesti kuten olisi tullut tehtaalta uutena.
Olen tehnyt kauppaa vuodesta 1983 lähtien, enkä näe, että miten myyjä olisi voinut enää paremmin pakata pöytäsirkkeliä, kuin laittamalla sen tehtaan alkuperäiseen laatikkoon.
Posti tai sen enempää Torin Tillit Vakuutuskaan ei ole mitenkään perustellut korvauksen hylkäämistä, kuin antamalla lausunnon, että - > Lähetys on pakattu huonosti!
Voiko Posti ja Vakuutuksen antaja toisin sanoen päättää sen yksimielisesti, että tuote on pakattu huonosti, vaikka tuote toimitetaan tehtaan omassa alkuperäisessä laatikossa.
Mikä on sellainen vakuutus, joka korvaa Postissa hajonneen lähetyksen?
Sellaista vakuutusta ei ole olemassakaan, jossa Posti ja Tillit vakuutus nojaa sellaiseen selitykseen, joka ei kestä valokuvien edessä edes päivänvaloa.
Mitä tästä kaikesta Postin ja Tillit-vakuutuksen huijauksesta jäi ostajana käteen.
Ostajana tästä jäi vain kuluja kulujen perään. Samoin myyjä otti tässä koko hommassa vain tappiota. Pöytäsirkkeli hajosi käyttökelvottomaksi.
KULUT OLEMATTOMASTA KAUPASTA
ToriDiili-palvelumaksu 6,25 €
Toimitus 6,90 €
Laajennettu kuljetusvakuutus 2,70 €
Pöytäsirkkelin palautus 16kg lähetys 34,80e
Yhteensä 50,65e
Maksoin koko lystistä 50,65euroa saamatta mitään Torista, Tillit-vakuutuksesta ja Postista.
Nyt takki on aika tyhjä, mutta saan kyllä rahaa ja tuo maksun, jonka olen teille auki, saan hoidettua päivärahoista kokonaan. Maksan teille kyllä sovitun maksun reiluuden nimissä korkoineen, koska olette joutunut odottamaan pitkään.
Tuo vääntö Torin, Tillit-vakuutuksen ja Postin kanssa on vienyt useamman viikon aikana minulta ja myyjältä voimat.
Myyjä kironnut, että Posti hajotti ehjän ja kalliin sahan, eikä mitään korvauksia tule mistään suunnasta.
Menetin 50,65euroa, joka olkoon ns. "oppirahat" tällä kertaa.
En suosittele ottamaan Torin mainostamaa Tillit vakuutusta, enkä Posti palveluja, koska ko. toimijat vievät vain ihmisten rahat.
Itse ja moni muukin on nyt vaihtanut tämän tapauksen muiden vastaavien tapausten myötä Matkahuoltoon, NordPostiin, jotta Torin, Tillit-vakuutuksen ja Postin harjoittama kuluttajien kusetus ja lobbaus saadaan pysäytettyä ja loppumaan.
Torin Tillit-vakuutus ja Posti ovat nyt Boikotissa!
Jää nähtäväksi myöhemmin joutuuko myös Tori.fi boikottiin, koska mahdollistaa ko. erärehellisen ja byrokraattisen toiminnan kuluttajien kustannuksella.
KANSALAISALOITTEINEN - VALTAKUNNALLINEN BOIKOTTI JA ALASAJO
POSTI
TILLIT-VAKUUTUS
TORIN TILLIT-VAKUUTUS JA POSTI VALTAKUNNALLISESSA BOIKOTISSA!
2
<50
Vastaukset
Mikäli teillä jollakin on omakohtaisia kokemuksia Torin palvelusta, Tillit-vakuutuksesta tai Postin palvelusta, ota yhteyttä ja osallistu dokumentti-ohjelmaan. Voi esiintyä dokumenttiohjelmassa joko anonyymisti tai omilla kasvoillasi.
Voit myös osallistus ko. aiheeseen kirjoittamalla omakohtaisesta kokemuksesta viestiketjuun. Toivomme keskusteluun osallistuneilta ehdotonta avoimuutta ja rehellisyyttä.- AnonyymiUUSI
Olen tilannut Torista satunnaisesti tavaraa, lähinnä elektroniikkaa. Hyvin on Postin kuljettamana tullut perille asti ja ehjänä. Myyjät ovat hyvin pakanneet tavarat, että tavara kestää kuljetuksen. Tuota Tillit vakuutusta en ole käyttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam27114476Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu697320Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2117141Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä655167K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1154900Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754734Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1014515PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *224439Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko784187Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023978