Pyydän nöyrimmästi anteeksi

Anonyymi-ap

Tämän vuoden Miss Suomi joutuu luovuttamaan voittonsa vara missille, vaikka hän on vain toiseksi kaunein? Syy on tämä lehdessä oleva jupakka. Kiinalaiset pääsi mielensä päähän, kun olivat mielensä pahoittajia. Pyytäkää tekin anteeksi vilpittömin sydämin, kuten minä pyydän kaikilta näkövammaisilta, koska ole syyllistynyt rasistisiin rikoksiin vuosikymmeniä? Olen nimittäin aivastaessa laittanut silmäni kiinni? Oletteko tekin?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/848c8dc8-17bb-4a44-90f8-4cb28b1423cf

33

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen pannut paljaalla miss suomea sekä ykköseen että kakkoseen 🤠

• Anonyymi

Mä oon tunkeutunu paljaalla kolmoseenki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon tunkeutunu paljaalla kolmoseenki.

Trumppikin on leikkinyt sikaa Moskovassa Trumppi on ollut kontillaan, vinkunut kuin sika ja ollut pääosissa syvä volga elokuvassa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi kirjoitti:

Trumppikin on leikkinyt sikaa Moskovassa Trumppi on ollut kontillaan, vinkunut kuin sika ja ollut pääosissa syvä volga elokuvassa.

Tynnyrissä asuville peräkammarinpojille - eli joillekin lieksalaispöljäkkeille tiedoksi.
        Ei kiinalaiset edes tienneet tuosta missin sekoilusta. Tuskin olisivat moisesta hölmöilystä välittäneet paskaakaan.
        Mutta!
        Teko sattui olemaan vastaan niitä arvoja, joihin sitoutumista missiltä vaadittiin. Näin ollen Miss Suomi -kilpailun järjestäjä ja brändin omistaja Finnartist Oy otti ja perui tittelin kyseiseltä henkilöltä.
        Tyypilliseen tapaansa muutamat persut katsoivat sitten asiakseen laajentaa hölmöilyä aiheen tiimoilta.
        Tekivät näin, kun älyllisempään toimintaa eivät pystyneet (taas kerran).

• Anonyymi00035
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tynnyrissä asuville peräkammarinpojille - eli joillekin lieksalaispöljäkkeille tiedoksi.
        Ei kiinalaiset edes tienneet tuosta missin sekoilusta. Tuskin olisivat moisesta hölmöilystä välittäneet paskaakaan.
        Mutta!
        Teko sattui olemaan vastaan niitä arvoja, joihin sitoutumista missiltä vaadittiin. Näin ollen Miss Suomi -kilpailun järjestäjä ja brändin omistaja Finnartist Oy otti ja perui tittelin kyseiseltä henkilöltä.
        Tyypilliseen tapaansa muutamat persut katsoivat sitten asiakseen laajentaa hölmöilyä aiheen tiimoilta.
        Tekivät näin, kun älyllisempään toimintaa eivät pystyneet (taas kerran).

Olihan James Bond myös rasisti yhdessä elokuvassaan, kun Sean Conneryn silmät oli laitettu vinoksi kasvonaamiolla ja meikkaamalla? Oli olevinaan Japanilainen? Japanilaiset on järkeviä, ne ei vaatineet joutavaa paskaa, kuten kinurit. Minusta tuo elokuva pitää laittaa esityskieltoon, kuten elokuva Pekka ja Pätkä neekereinä? Olisihan voinut nimen muuttaa että, Pekka ja Pätkä maahanmuuttajina.

• Anonyymi

Voi v****u tätä mielensäpahoittavien wokettajien määrää!!! Melko pohjalle on yhteiskunta vajonnut!

• Anonyymi

On tuo kyllä aika nolo missi mä täällä Finnairin business luokassa muilla kunnilla on aihetta kateuteen 🤶

• Anonyymi

Aivastaessa saa laittaa silmät kiinni se ei ole loukkaus näkövammaisia kohtaan.

Silmien vetäminen viiruksi on aasialaisten ihmisten mallausta ja selvästi voidaan tulkita rasistiseksi.

• Anonyymi

Tai jos jätetään pois sana rasismi vaan sanotaan että missi pilkkasi aasialaisia ihmisiä

• Anonyymi

Vinosilmäkuvassa tekstinä "kiinalaisen kaa syömässä". Ihan selvää pilkkaa vaikka on ite liian pöllö tajutakseen sitä

• Anonyymi

En pölli enää papatteja/kiinan pommeja. Teen ite kinurit, iha ite paljaalla

• Anonyymi

Anteeksi anto on anettu edellytyksenä hänen täytyy käydä konntilleen eteeni

• Anonyymi

Kyllä on maailma hulluksi mennyt! Taas jonninjoutavaa woketusta ja mielensäpahoitusta. Kohta ei kukaan pysty mitään tekemään kun aina joku luuseri heti mielensä pahoittaa.

• Anonyymi

Kakkonen on ykkönen! 🏆 On se kyllä vähän kumman näköinen, silmät lähellä toisiaan ja suhteettoman matala otsa. 🦧

• Anonyymi

Ny se masaa ja pasii harmittaa. Onneksi voivat pitkän talven taas keskittyä euroviisuihin.

• Entisajan viisaus oli että vallankumous syö aina lapsensa, nyt mukasuvaitsevaisten woket jo toistuvasti hyökkäävät omien toteemiensa kimppuun, naurattaisi jos ei olisi niin absurdia.

• Anonyymi00024

Pyydän anteeksi Suomen kaikilta julkkis kokeilta, koska tein tänään ruokaa, vaikka kumpikaan käsivarteni ei ole tatuoitu? Tietysti tekemäni ruokakaan ei ole niin hyvää, koska tatuoinnit puuttuu.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Pyydän anteeksi Suomen kaikilta julkkis kokeilta, koska tein tänään ruokaa, vaikka kumpikaan käsivarteni ei ole tatuoitu? Tietysti tekemäni ruokakaan ei ole niin hyvää, koska tatuoinnit puuttuu.

Tiedätkö muuten miksi kokkien käsivarret on melkein poikkeuksetta kuvilla, siihen on syy, liittyy ammattiina.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tiedätkö muuten miksi kokkien käsivarret on melkein poikkeuksetta kuvilla, siihen on syy, liittyy ammattiina.

Koska ei sitä muuten kokiksi pääsisikään.😁

• Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Koska ei sitä muuten kokiksi pääsisikään.😁

Hyvän kokin tuntee siitä että sillä on pitkä selkä ja lyhyet kädet, ei yllä raapimaan prsettään...

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Hyvän kokin tuntee siitä että sillä on pitkä selkä ja lyhyet kädet, ei yllä raapimaan prsettään...

Kaveri kokki tekee keittiössä sen toisen puolesta, kesken ruuan laiton, kun vain pyytää.

• Anonyymi00028

Fatim Diarra vaatii Orpolta toimia
      Vihreiden kansanedustaja Fatim Diarra ihmettelee

• Anonyymi00032

Oli melkoinen Fatima linnanjuhlissa! 😀

• Anonyymi00037

• Anonyymi00038

Koskahan tuo silmien venyttely laajenee tänne asti? Valtuuston kokouksessa näytetään pitkää nenää ja virutellaan silmiä, kun ei tule mieleistä päätöstä.

• Anonyymi00039

Lieksalaiset mörrimöykyt, nuo vaalimainosten ökkimönkijäiset. Teidän ei tartte venyttää silmiänne.

• Anonyymi00041

Ei tarvii, niin totta 😅

• Anonyymi00042

Aikuistukaa, persut !!!

• Anonyymi00043

Täällä ollaan pöyristyneitä koko Aasian puolesta. Olaan sitä senverran suomalainen.

• Anonyymi00045

Aasialaiset pöyristyvät nähdessään lieksalaisen

• Anonyymi00046

Jos näkisivät sinun kuppa - aivojen sisään, niin kuolisivat.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      43
      9678
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      63
      4434
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      58
      4294
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      137
      2786
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      119
      2600
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      157
      2387
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      21
      1770
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      33
      1517
    9. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1367
    10. Älä nyt ainakaan pelkää

että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava
      Ikävä
      72
      940
    Aihe