Kai olette jo lopettaneet temusta ostelun?
Ostatteko temusta
21
739
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuhmoinenhan voisi olla ensimmäinen kunta, joka sanoutuu irti temutuksesta. Tekisi siis sellaisen julistuksen. Asia jäisi tietenkin jokaisen kuntalaisen omaan harkintaan, mutta se olisi järkevä linjaus ja toisi hyvää mainetta.
- Anonyymi00002
Samalla voi sanoutua irti ss-kaupan politikoinnista. Kaupan, kauppiaan tulee ostaa ja myydä, ei muuta. Kalliiksi käy antisemitismi ja saa käydäkin; hok-elanto, sokos-hotellit, ss-marketit, abc, ss-marketit, alepat, salet. Jaffat takaisin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00002 kirjoitti:
Samalla voi sanoutua irti ss-kaupan politikoinnista. Kaupan, kauppiaan tulee ostaa ja myydä, ei muuta. Kalliiksi käy antisemitismi ja saa käydäkin; hok-elanto, sokos-hotellit, ss-marketit, abc, ss-marketit, alepat, salet. Jaffat takaisin.
Totta. Kuluttaja voi halutessaan boikotoida tuotteita milloin mistäkin syystä mutta kaupan tehtävä ei ole kuluttajan puolesta päättää että tämä ei voi ostaa jotain tuotetta kaupan poliittisen kannanoton vuoksi. Tekopyhää paskaa kun samaan aikaan tuodaan Irakista ( esim. taatelit ) ja Kiinasta ( esim. nuudelit ) saman ketjun myymälöihin tuotteita. Eikö noiden maiden ihmisoikeusrikkomukset haittaa mitään, hyvillä mielin voi myydä ja ostaa. Hitto mitä touhua !
- Anonyymi00003
En myöskään katso viisuja jos Israel on siellä. Ja kiitos s ryhmä, on selkärankaa!
- Anonyymi00004
Yle myös pois sieltä tuhlaamasta verorahoja tasa-arvon nimissä juhlista joissa poljetaan heterojen oikeuksia.
- Anonyymi00005
Hankkiiko kunta asioita temusta? Kyniä, klemmareita ja mitä tätä pikkusälää on?
- Anonyymi00006
Minun mielestä saisi hankkia kaiken mahdollisen sieltä ja alentaa vaikka kuntaveroa sitten säästöjen takia.
- Anonyymi00007
Kunta ei varmaankaan tilaa Temusta, mutta hankkii liikelahjuksensa (tiskirätit, kassit, mukit yms yms) I <3 Kuhmoinen-tuotteet niin, ettei niiden alkuperää varmisteta kotimaiseksi saati kuhmoislaiseksi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kunta ei varmaankaan tilaa Temusta, mutta hankkii liikelahjuksensa (tiskirätit, kassit, mukit yms yms) I <3 Kuhmoinen-tuotteet niin, ettei niiden alkuperää varmisteta kotimaiseksi saati kuhmoislaiseksi.
Kuhmoisista saa Kuhmoisissa valmistettua muoviputkea, kädentaitajista hyvää syötävää ja paljon erilaista lahjatavaraa. Joskus sai jopa leikkuu-lautoja.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuhmoisista saa Kuhmoisissa valmistettua muoviputkea, kädentaitajista hyvää syötävää ja paljon erilaista lahjatavaraa. Joskus sai jopa leikkuu-lautoja.
"Joskus sai jopa leikkuu-lautoja."
Niillä on nykyisin suuri arvo, kuten muumimukeilla - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi pitäisi ostaa kalliilla Kuhmoisista, kun muualta saa halvemmalla?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi pitäisi ostaa kalliilla Kuhmoisista, kun muualta saa halvemmalla?
Aina kannattaa ajaa Jämpsään, on se bensa sen verran edullista.
- Anonyymi00012
Jotkut ostaa jopa joululahjoja temusta!!
- Anonyymi00014
Myrkyllistä, tarkastamatonta pilipalia kannattaa tilata omaan kotiinsa kun halvalla saa. Lapsenlapselle voi tilata vaarallisia leluja.
- Anonyymi00015
Kyllä monet edelleen tilaa ja perustelevat sillä että Kiinasta muukin tavara tulee ja on sama ostaako sen saman tavaran itse suoraan kiinalaiselta myyjältä halvalla vai suomalaiselta myyjältä kalliimmalla. Mutta ei se ole sama tavara. Euroopan alueella myytäviä tuotteita koskee monenlaiset määräykset materiaalien, myrkkyjen ja turvallisuuden osalta. Tuotteita tarkastetaan ja maahantuoja vastaa että myytävä tuote on mitä pitääkin. Jos minä tilaan itse Euroopan ulkopuolelta niin en voi tietää mitä tuote pitää sisällään, minä olen se maahantuoja ja omalla vastuullani voin käyttää tuotteita. Mutta älkää hyvät ihmiset antako lahjaksi Temun tavaroita.
- Anonyymi00016
Oikeasti älkää ! Jäi kiinni lasten rannekoruja joissa oli kadmiumia niin paljon yli sallitun että riittää aiheuttamaan pikkulapselle leukemian.
- Anonyymi00017
Mutta kun perussuomalainen on niin nuuka.
- Anonyymi00018
En tilaa Temusta koska mulla ei ole mahdollisuutta testata mitä aineita tuotteessa on. En halua kotiini mahdollisesti vaarallisia/myrkyllisiä tavaroita.
- Anonyymi00019
Saatoit saada lahjaksi nuuilta sukulaisilta.
- Anonyymi00020
Eikö ole sama ostaako Temusta vai kiinalaista romua suomalaisista kaupoista?
- Anonyymi00021
Kun ostaa suomalaisesta kaupasta, niin välissä on takaaja, joka takaa tuotteen turvallisuuden, mutta kun ostat Temusta, niin tällaista ei ole tai sä olet itse käytännössä maahantuoja, jonka pitäisi taata nämä asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1084940Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv2144701"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1243209Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363183Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1023059- 982354
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1382338Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.352233Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi392205- 222168