Sihteeri Marita Vekkilä on siis ainakin kaksi kertaa selaillut noin PUOLITOISTA TUNTIA viattoman potilaan potilastietoja sanelun purun yhteydessä.
Tietosuojavastaava Irma Latikka vastasi juuri selvityspyyntöön ja väittää, että Vekkilä on vain tehnyt työtään.
Koska Vekkilältä itseltään ei tullut selitystä, vaikka pitäisi, eikä näin ollen voida olla varmoja siitä tietääkö hän jääneensä kiinni, niin kirjoitetaan tämä asia tänne.
Joku ystävistä, sukulaisista, kollegoista tai vihamiehistä voi varmasti välittää viestin hänelle ja hän voi alkaa miettimään alan vaihtoa ja sitä miten korvaa tämän kaiken uhrilleen, niin ei tarvitse ikuisesti julkisuudessa tästä puhua.
Minä kun olen niin reilu, ystävällinen ja hyväntahtoinen ihminen, niin jälleen kerran ojennan hopea tarjottimella mahdollisuuden korjata ja korvata asiat niin, että voimme päästä näistä hirvittävistä rikoksista yli ja voimme jokainen jatkaa rauhassa elämäämme.
Aloitetaanpa oma ketju näistä urkkijoista kun on kuitenkin törkeistä rikoksista kyse
Anonyymi-ap
6
94
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Nimiä ei saa julkaista!!!!
- Anonyymi00003UUSI
Tee rikosilmoitus!!!!
Sitten pääsemme tutkimaan perusteellisesti sen kuka valehtelee.
Ja kyllä sitä paitsi saa. Siitä saa puhua mitä julkisessa virassa tai toimessa työskentelevät tekevät työssään. He ovat tehneet näin, eikä sitä asiaa muuta mikään
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä saa rikostapauksissa. Lutikka myös jalkapuuhun, tai vaihtoehtoisesti oksaan.
- Anonyymi00004UUSI
Kertoo itse lude
- Anonyymi00006UUSI
Airbnb listasi suosituimmat kohteet – osa myös suomalaisille tuttuja
- Anonyymi00007UUSI
Ja äitis on aasi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2619803K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1795537Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565149PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *714828- 2122389
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122239Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3021868- 901567
- 211511
- 411133