Ja kehen?
Kuinka rakastunut olet
56
1532
Vastaukset
- Anonyymi
Kehen ite olet? Ei täällä viitti vastata tämmösiin, ihan hölmöä jatkuvasti jotain kysellään...ei nämä johda mihinkään...
- Anonyymi
Olenko, en tiedä vielä, en kai ole vielä? Sivusta.
- Anonyymi
Johanna
- Anonyymi
Keneltä
- Anonyymi
Mieheltä vai naiselta?
- Anonyymi
Tosi rakastunut Jarnoon ♥️
- Anonyymi
Edellisen kaa erosit ja nyt taas heti uutta perään 🤣
- Anonyymi
Lapsellista touhua, täällä vaan kaivellaan jos vaikka sattuis joku ap:tä kaipaamaan.
Ei näissä mitään järkeä ole eikä näihin kukaan fiksu edes vastaa!- Anonyymi
Sä vastasit... sivusta
- Anonyymi
Kyyninen tosikko.
Tämä on pelkkää viihdettä ja ajankulua, jta ei kannata ottaa noin tosissansa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä vastasit... sivusta
Eihänhän hän vastannut aloitukseen.
- Anonyymi00042
Eli nämä ”erittäin suhteelliset” ajatukset targetoituu tähän ns aloittajaan, joka on aina tämä sama gallupsetä? T
- Anonyymi
♾️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kirjain ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjain ?
K
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K
❤️❤️❤️
- Anonyymi00032
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️
😊mikä mun kirjain on?
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
😊mikä mun kirjain on?
T.
- Anonyymi00044
Anonyymi00032 kirjoitti:
😊mikä mun kirjain on?
No mikä se on?? Et kertonut ?
- Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
No mikä se on?? Et kertonut ?
Vastaukseni oli poistettu,mutta osuma🎯
- Anonyymi00050
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ja kuinka monta kirjainta on ninessäsi?
- Anonyymi00051
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kuinka monta kirjainta hänen nimessä? Onko siis 3 ja 3?
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Kuinka monta kirjainta hänen nimessä? Onko siis 3 ja 3?
Ei varmaan
- Anonyymi00053
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ja kuinka monta kirjainta on ninessäsi?
Saman verran kuin sormia yhdessä kädessä
- Anonyymi
Voih kuule.
- Anonyymi
tosi tosi paljon T naiseen ooon 👩❤️💋👩💖
- Anonyymi
Kaivattuuni tietysti ja hyvin paljon.
- Anonyymi
Äärettömästi Juhaan❤️😍
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
Yritin udella, mutta se poistettiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️
Yritin udella, mutta se poistettiin.Mitäs utelit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs utelit?
Utelin, että kuka siellä on rakastunut?
- Anonyymi00033
Anonyymi kirjoitti:
Utelin, että kuka siellä on rakastunut?
T-nainenhan täällä
- Anonyymi00040
Anonyymi00033 kirjoitti:
T-nainenhan täällä
Onko tämä tofi kiinnoftava kirjainyhdistelmä juhis vs tee tulkittavissa gubbe paluuksi menneisyyteen ennen kertojien uinumista isiensä nyyteissä?
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Onko tämä tofi kiinnoftava kirjainyhdistelmä juhis vs tee tulkittavissa gubbe paluuksi menneisyyteen ennen kertojien uinumista isiensä nyyteissä?
Ja kyseessähän on sitten vertauskuva ns vertit tai virpit huu keers
- Anonyymi
Janne
- Anonyymi
Janne 100%
- Anonyymi
Mä en tunnusta olevani rakastunut kehenkään miksi musta on ollu ihan kivaa että mua on pidetty tunnekylmänä omalla tavallaan varmaan olenkin miksi on mahdotonta ymmärtää että tunteitaan voisi hallita täydellisesti hän ehkä tietää mitä tunnen häntä kohtaan tai si ei tiedä miksi musta ei näe sillai mitä tunnen osaan tunteeni piilottaa koskaan en ole tunteistani oppinu puhumaan enkä usko että tunteistani koskaan tulen puhumaankaan ei ole tapaistani olen oppinu että usein ihminen joka tunteistaan puhuu ei osaa kuitenkaan näyttää mitä toista kohtaan tuntee inho on selvästi luettavissa ihan kenen tahansa kasvoilta tunne josta ihmiset ei taas puhu mä sanon varmasti
- Anonyymi
Sulla on varmaan upea elämä.
- Anonyymi00039
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on varmaan upea elämä.
Olispa palstaäijä muistanut kappalejaot sekä välimerkit, niin olis ymmärtänny paremmin mitä tässä pitäisi niinku pöyristellä tai niinku silleen t sipuli
- Anonyymi
H mies
- Anonyymi
en tiedä hänen nimeään. Vielä. ;D
- Anonyymi
Celine Dion-my Heart Will Go On
https://youtu.be/F2RnxZnubCM
Kuuntelin ensi Elton Johnin Your songia ja ihmettelin ja vähän pelästyinkin omaa ääntäni. Olinko menettänyt sen kun en ole laulanut aikoihin?!
Helpotus on suuri kun tämä korkeammalta laulaminen sujuukin ihan entisenlaisesti. :))
Lauluääntä pitää harjoittaa kuten kaikkea muutakin jotta se pysyy kunnossa. - Anonyymi
T.m ❤️
- Anonyymi00034
Siihen Oulusta kotoisin olevaan tatuoituun mieheen ihastuin keväällä. Voih, ei näistä tunteista pääse millään eroon.
- Anonyymi00035
Omaan tehovatkaimeen tietysti. Pylly pyörii ja mehut ottaa talteen tuleville sukupolville!
- Anonyymi00038
Yes whom the tolls bell baby?
- Anonyymi00043
For whom the bell tolls, eikä whom the tolls bell! 🤣
- Anonyymi00049
Anonyymi00043 kirjoitti:
For whom the bell tolls, eikä whom the tolls bell! 🤣
that's right 🤘
- Anonyymi00047
Miinaa olen "rakastunut" mutta ei se sellaista rakkautta ole mitä voisi rakkaudeksi kutsua. Rakastin aina kaikkiin mutta tämän kanssa olisin valmis katsomaan minne se vie.
Mutta näin ei ole tarkoitettu ja siksi purtemme seilaavat toisistaan ohitse. - Anonyymi00048
♥️♥️♥️♥️
- Anonyymi00054
♥️♥️♥️♥️
- Anonyymi00057
♥️♥️♥️♥️♥️♥️
- Anonyymi00055
T ❤️❤️
- Anonyymi00056
♥️ ♥️ ♥️ ♥️i
- Anonyymi00058
Edelleen J-naiseen valtavasti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612