https://www.voice.fi/ilmiot/ulkoministeri-elina-valtonen-raivostutti-venalaiset-venajan-ulkoministerio-lupasi-lahettaa-lahjan
Tiukka mimmi!! Hyvä. Sano vaan asiat suoraan kiertelemättä.
Ai että minä tykkään. ♥️
Elina Valtonen, olet paras!
19
331
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tummat on silmänaluset liekö Heikelä valvottaa yöt
- Anonyymi00002
Joillakin on luonnostaan..minun eräällä tuttava naisella samalla tavalla tummat silmänaluset, ei kuitenkaan ole ikinä väsynyt, energiaa riittää.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joillakin on luonnostaan..minun eräällä tuttava naisella samalla tavalla tummat silmänaluset, ei kuitenkaan ole ikinä väsynyt, energiaa riittää.
Ruman näköstä on ku olis mömmöjä vetänyt
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Valtonen ei ole ruma. Kaunis nainen. Kommentit pitääkin olla jyrkkiä varsinkin venäjää vastaan.
- Anonyymi00006
Toiset saa, sinä et
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minusta on erikoista ja tosi tyhmää kun kaikkia ihmisiä, politiikkojakin, somessa ekana arvostellaan ulkonäön perusteella ! Puskista on niin helppo huudella, muttei muualla uskalleta.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Valtonen ei ole ruma. Kaunis nainen. Kommentit pitääkin olla jyrkkiä varsinkin venäjää vastaan.
joo mut tollasella ylimielisisellä asenteella ei pärjää diplomatiassa eikä neuvotteluissa venäjän kanssa. Muista aneemista sönköttäjää tärkeimmistä pikku tätiä eivät ota kremlissä mitenkään vakavasti joten Elina Valtonen voisi kyllä suksia vittuun ja vetää vitun päähänsä
- Anonyymi00004
Varmaan jotain mömmöjä vetääkin kun tuollaisia lausuntoja antaa. Kaikkia tolloja tuo kokoomus eturiviinsä laittaa,ai niin onhan siellä myös urpo orpo.
- Anonyymi00009
Kunnon täti eikä mikään nössö lisää tämmöstä ja Johan alkaa lyyti kirjoittaa..
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko tuo Johan joku rantaruotsalainen kirjailija?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
yrittää olla tääpäkkä ja töpäkkä mutta itse asiassa ei ymmärrä mitään on sivistymätön mutta kokoomuslaiseen tyyliin ylimielinen ja itseriittoinen mut oikeesti osaaminen on plus miinus nolla
- Anonyymi00010
Valtonen uhosi, kyllä täältä pesee.
- Anonyymi00011
Elina, Elina, Elina... https://luontokertoo.blogspot.com/2025/12/elina-valtonen-iskee-jalleen.html?m=1
- Anonyymi00014
Tuo artikkelin väite ettei Venäjä ole laajentunut senttiäkään Natoa kohti ei pidä paikkaansa.
Venäjä on laajentunut Natoa kohti jo vuodesta 2022 kun hyökkäsi Ukrainaan. Mm Puola on Nato maa siinä vieressä. - Anonyymi00017
No alapas mennä!
- Anonyymi00016
Lepomäki vaihtaa mielipiteitä kuin muut paitaa.
- Anonyymi00018
Valtonen puhuu vallattomia, niinkuin kaikki kokoomuslaiset natointoilijat.
- Anonyymi00019
Lepomäellä on haku päällä ja tyyli sen mukainen. Ikää tulee ja valitettavasti tarjonta heikkenee.
- Anonyymi00022UUSI
Suomen historian huonoin pääministeri osaamaton arvostelukyvytön aneemisiinlla silmänalustat mustilla silmillään yrittää ahdistuneesti väkertää jotain paskaa on epävarma mutta toisaalta hyvin itse kritiikitön ylimielinen voi luoja kun tää loppus tää hallituskausi et saatais edes kunnon pääministeri ja sen lisäksi ulkoministeri joka on edes jonkun verran tietoinen historiasta Elina Valtoeelta historia on jäänyt jonnekin ihan pöpelikköön
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172353Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671559Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1031489Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61432Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681305Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801250Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.401231Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311087En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056