https://minnankoirapalvelutpaltamo.sumupstore.com/tuote/kuunteleeko-se-mua-arkitottelevaisuus-akatemiaTM
Kun on ihan rekisteröity tavaramerkki, onko tämä jotain sellaista mitä ei koirakirjoista löydy?
Kannattaako ostaa?
Onko kokemuksia kyseisestä metodista
5
217
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tolla hinnalla pääseenkurssilleki
- Anonyymi00002
Tuo tm-merkintä on koko kurssin nimeä varten, ei sitä itse opetusta varten, ja ihan siksi jo, että "arkitottelevaisuus" on aika monen koulutuksiaan myyvän koirankouluttajan käytössä entisestään.
- Anonyymi00003
miten voi varmistua että kouluttaja on pätevä?
- Anonyymi00004
Ei ole olemassa kouluttajaa poistamaan tosta vain koirasta mitään ongelmaa, vaan vain hyviä kouluttajia saamaan omistaja näkemään se mahdollinen ongelma ja oppimaan itse muuttamaan sitä suhdetta koiraansa yhdessä koiransa kanssa, eli ehkä pidemmällä koulutuksella olisi haussa vain lempeämpi suhdanne saada tuo omistaja ja itse koulutuksen kohde kuuntelemaan toisiaan, onnistuneiden toistojen kautta koirakin voi oppia muuttamaan käytöstään, näin homma oikeaoppisesti menee.
Itse ex-kouluttajana sanoisin siis noin, mutta mitä tahansa saa aina sanoa kuka vain täälläkin, ja jos oikeasti etsisin netissä nyt kouluttajaa koiralleni, yrittäisin katsella joko Kennelliiton sivuilta (ei ole auvo onneen) tai jonkin rodun kautta Facebookissa kouluttajia ( tämäkään seropien kanssa ei auta), myös kyselisin kokemuksia ainakin vaativien aikuisten suhteen muilta vaikka Facebookissa, itse en siellä ole, mutta luulisi muiden voivan nimellisesti antaa ainakin rotukasvattajien suhteen palautetta hyvässä ja pahassa ihan kokemuksen puolesta.
Eli jos haluaa pätevän kouluttajan, pitää myös tietää mitä hakee, ja lähinnä tämä tarkoittaa sitä itse handlerin/koiran omistajan kokemusta tai koulutusta myös; ostettu opetus ei kestä kauan, mutta handlerin tai omistajan omistajuus kestää niin kauan, kuin hermotkin. Ja koira on loppuelämäkseen jollekulle tarkoitettu lemmikki, joten kannattaa kyllä vaikeiden rotujen kanssa satsata tähän nuorena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501060
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89837
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703