https://minnankoirapalvelutpaltamo.sumupstore.com/tuote/kuunteleeko-se-mua-arkitottelevaisuus-akatemiaTM
Kun on ihan rekisteröity tavaramerkki, onko tämä jotain sellaista mitä ei koirakirjoista löydy?
Kannattaako ostaa?
Onko kokemuksia kyseisestä metodista
4
164
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tolla hinnalla pääseenkurssilleki
- Anonyymi00002
Tuo tm-merkintä on koko kurssin nimeä varten, ei sitä itse opetusta varten, ja ihan siksi jo, että "arkitottelevaisuus" on aika monen koulutuksiaan myyvän koirankouluttajan käytössä entisestään.
- Anonyymi00003
miten voi varmistua että kouluttaja on pätevä?
- Anonyymi00004
Ei ole olemassa kouluttajaa poistamaan tosta vain koirasta mitään ongelmaa, vaan vain hyviä kouluttajia saamaan omistaja näkemään se mahdollinen ongelma ja oppimaan itse muuttamaan sitä suhdetta koiraansa yhdessä koiransa kanssa, eli ehkä pidemmällä koulutuksella olisi haussa vain lempeämpi suhdanne saada tuo omistaja ja itse koulutuksen kohde kuuntelemaan toisiaan, onnistuneiden toistojen kautta koirakin voi oppia muuttamaan käytöstään, näin homma oikeaoppisesti menee.
Itse ex-kouluttajana sanoisin siis noin, mutta mitä tahansa saa aina sanoa kuka vain täälläkin, ja jos oikeasti etsisin netissä nyt kouluttajaa koiralleni, yrittäisin katsella joko Kennelliiton sivuilta (ei ole auvo onneen) tai jonkin rodun kautta Facebookissa kouluttajia ( tämäkään seropien kanssa ei auta), myös kyselisin kokemuksia ainakin vaativien aikuisten suhteen muilta vaikka Facebookissa, itse en siellä ole, mutta luulisi muiden voivan nimellisesti antaa ainakin rotukasvattajien suhteen palautetta hyvässä ja pahassa ihan kokemuksen puolesta.
Eli jos haluaa pätevän kouluttajan, pitää myös tietää mitä hakee, ja lähinnä tämä tarkoittaa sitä itse handlerin/koiran omistajan kokemusta tai koulutusta myös; ostettu opetus ei kestä kauan, mutta handlerin tai omistajan omistajuus kestää niin kauan, kuin hermotkin. Ja koira on loppuelämäkseen jollekulle tarkoitettu lemmikki, joten kannattaa kyllä vaikeiden rotujen kanssa satsata tähän nuorena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään21418082Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903855Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu442207Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2851571Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711533Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1661456Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1451443Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1241399Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141334- 811121