Milloin setä Heinolasta julkaistaan jouludiisi ? Voisin torille viedä teltan siellä glögiä tarjoilla kuunnella setä 49v kaikki biisit koko kansalle avoin tapahtuma 😊
HEINOLAN SETÄT HEINOLAN SETÄ
49
889
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mikä on ”jouludiisi”?
- Anonyymi00002UUSI
Kyrpä PERSEESSÄ
- Anonyymi00003UUSI
LOPETA NIIDE BIITSIE TEKEMINEN TEI MENETÄT KAIKKI RAHAS JA LAITTEES JA HOITAJAT EI PÄÄSTÄ SUA ENÄÄ NETTII!!
- Anonyymi00004UUSI
Tuuppas mun eteen änkyttää saat mitä kerjäsit
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuuppas mun eteen änkyttää saat mitä kerjäsit
ANNATKO PERSETTÄ?
- Anonyymi00005UUSI
Haluaisin kuulla kauniin joululaulun, jonka aiheena on on Setän jouluhomoilu.
Anni17- Anonyymi00006UUSI
Anni 17
Homoilet sä vaa saatanan lutkan pentu - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Anni 17
Homoilet sä vaa saatanan lutkan pentuSetä heinola HUORANPASKA homoilee 😁 Anni
- Anonyymi00009UUSI
SETÄ SAA NII PAÖJO PIMPSUKKAA JA PEHVAA ETTÄ EI OSAA EES LASKEE JA SAA VAIKKA NYTKI NELJÄ NEITOSTA HETI JA ON ENNEKI SAANU NELJÄ NEITOSTA RASKAAKSI YHTÄ AIKAA
ANNA11- Anonyymi00010UUSI
SETÄLLÄ on nelihaarainen keskijalka ku NI neljä naista tuli raskaaksi 😄
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
SETÄLLÄ on nelihaarainen keskijalka ku NI neljä naista tuli raskaaksi 😄
SEDÄLLÄ ON SÖPÖ YMPÄRILEIKATTU ESINAHJU JOTA EI TRATTE PESTÄ KU SE ON LEIKATTU JA SETÄ LAITTO SPERMAA NIILLE PERÄKKÄI PEHVAA JA PIMPSUKKAA JA KAIKKI TULI RASKAAKSI!
ANNA11 - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
SEDÄLLÄ ON SÖPÖ YMPÄRILEIKATTU ESINAHJU JOTA EI TRATTE PESTÄ KU SE ON LEIKATTU JA SETÄ LAITTO SPERMAA NIILLE PERÄKKÄI PEHVAA JA PIMPSUKKAA JA KAIKKI TULI RASKAAKSI!
ANNA11Sedällä taas psykoosit tulilla kun pikkutyttönä piipittää NI
- Anonyymi00017UUSI
Tuossa ei ole muuta totuutta kuin se että setä (ANNA11) ei osaa laskea
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
ANNA11SETÄ ON NIIN KOVA KUNDI ETTÄ YKSI TYTTÖ SYNNYTTI SILLE LAPSEN PERSEREIÄSTÄÄN. TAI TAISI SE SYNNYTTÄJÄ OLLA KARVAPERSENEITO?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tuossa ei ole muuta totuutta kuin se että setä (ANNA11) ei osaa laskea
NYT ON SUUNITTEILA MUSIIKKIVIDEO SETÄ HEINOLA 49v SETÄ PÄÄTÄHTENÄ 😊 LAHDEN SETÄ PANEE TAKAAPÄIN SETÄÄ MINÄ ANNAN SUIHIN SAMALLA MUUTAMIA KLIPPEJÄ JO ON SETÄ ON SPERMATTU HUOLELLA
VESA
- Anonyymi00012UUSI
My heard will go in heinolan setä - celine dion
- Anonyymi00013UUSI
Kaksi vanhaa heinolan setää - juha tapio
- Anonyymi00014UUSI
Missä heinolan setäni on - jenni vartiainen
- Anonyymi00027UUSI
Ukko49vuuotias49vuotias kirjoitti:
Jenni Vartiainen
Sä et oo aitoOlen aito Jenni Vartiainen , haluutko pimpsukkaa
Anonyymi00027 kirjoitti:
Olen aito Jenni Vartiainen , haluutko pimpsukkaa
Mua kiinnostaa vain aidot muijat joilla on Snapchat.
Mua ei kiinnosta paskan piipipittäjät- Anonyymi00028UUSI
Mua ei kiinnosta paskan piipipittäjätHyvä olen se laulaja Jenni 😊 Vesa ja LAHEN ukko lähetti muutaman videoclipin mulle pyysivät tekemään joulubiisin setä HEINOLA 49 vuotias 😊 mä teen sen
- Anonyymi00029UUSI
Mua ei kiinnosta paskan piipipittäjätMitä helvettii miks pitää olla snapchat ? Mia 18v heinola
Anonyymi00027 kirjoitti:
Olen aito Jenni Vartiainen , haluutko pimpsukkaa
Jenni Vartiainen
Jos oot aito nii mä kyllä tiedän millaset ukot sulle kelpaaAnonyymi00029 kirjoitti:
Mitä helvettii miks pitää olla snapchat ? Mia 18v heinola
Mia 18 v
Jos oot aito muija NI mä kyllä tiedän millaset ukot sulle kelpaa.- Anonyymi00030UUSI
Jenni Vartiainen
Jos oot aito nii mä kyllä tiedän millaset ukot sulle kelpaaNiin oon se laulaja Jenni Ootko kuullut mun musaa ? Vesa pyysi susta tekemään biisin
- Anonyymi00031UUSI
Mia 18 v
Jos oot aito muija NI mä kyllä tiedän millaset ukot sulle kelpaa.Sepä hyvä olet ajatustenlukija kiva kun setä tietää mitä ajattelen 😍 Mia
Mua ei kiinnosta paskan piipipittäjätKyllä mä sen tiesin ettei täältä Suomi24 palstalta löydy aitoja muijia jotka haluaa seksiä.
- Anonyymi00032UUSI
Mia 18 v
Jos oot aito muija NI mä kyllä tiedän millaset ukot sulle kelpaa.No kerropa millaiset! Mia 18 v
- Anonyymi00033UUSI
Kyllä mä sen tiesin ettei täältä Suomi24 palstalta löydy aitoja muijia jotka haluaa seksiä.
Lapsilla on snapchat 😁. Mia
- Anonyymi00034UUSI
Kyllä mä sen tiesin ettei täältä Suomi24 palstalta löydy aitoja muijia jotka haluaa seksiä.
Kyllä löytyy muttei haluta seksiä sun kanssa koska maineesi tiedetään!
T: Pari tyttöä Heinolasta Anonyymi00032 kirjoitti:
No kerropa millaiset! Mia 18 v
Mia 18 v
Viimeisen päälle komeet ja lihaksikkaat ja todella ison keskijalan omaava ja autokin pitää olla ja oma asunto ja rahaa ku roskaa ja kaiken tietävä ja osaava- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Niin oon se laulaja Jenni Ootko kuullut mun musaa ? Vesa pyysi susta tekemään biisin
Nyt on todella mautonta.
Linkattu Jenni Vartiaiselle tämä. - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Nyt on todella mautonta.
Linkattu Jenni Vartiaiselle tämä.Niin oon laulaja Jenni etkö usko 😍
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Niin oon laulaja Jenni etkö usko 😍
Eihän tuossa mitään sukunimeä ole 🤣 Suomessa on paljon laulaja Jennijä
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Nyt on todella mautonta.
Linkattu Jenni Vartiaiselle tämä.Urpo 🤣🤣🤣 Kuka Jenni ? Ei ole sukunimeä Urpo 😂😂😂
- Anonyymi00040UUSI
Mia 18 v
Viimeisen päälle komeet ja lihaksikkaat ja todella ison keskijalan omaava ja autokin pitää olla ja oma asunto ja rahaa ku roskaa ja kaiken tietävä ja osaavaMiten veljesi päästää sinua vielä nettiin?
- Anonyymi00043UUSI
Mia 18 v
Viimeisen päälle komeet ja lihaksikkaat ja todella ison keskijalan omaava ja autokin pitää olla ja oma asunto ja rahaa ku roskaa ja kaiken tietävä ja osaavaOnko sinulla tarjottavana mitään tästä kirjoittamastasi listasta? Mia 18 v
- Anonyymi00015UUSI
Jonne-Veeti taas runkkailee Heinolan sedälle
- Anonyymi00018UUSI
Runkkaile pois vaan 😁
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Runkkaile pois vaan 😁
Halusit ymmärtää väärin. 😂
- Anonyymi00020UUSI
Buaaa-haaa-haaa;
Taas alkoi spede rallattaa! - Anonyymi00022UUSI
Onko sedän kuuluisa, sininen nimimerkki taas estettynä? Ei ilman sinistä nimimerkkiä saa mitään.
- Anonyymi00023UUSI
Heinolan setä= hese= Hesburger sen parempaa, et muualta mistään saa...
- Anonyymi00026UUSI
Rane on näköjään teidän monien pakkomielteiden kohde.
- Anonyymi00039UUSI
Hauska heppu, mutta valitettavasti pöljä. Ei pöljät saa naisseuraa.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Hauska heppu, mutta valitettavasti pöljä. Ei pöljät saa naisseuraa.
Vaivaako se sinua? Oletko aloittaja? Miksi setä kiinnostaa?
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Vaivaako se sinua? Oletko aloittaja? Miksi setä kiinnostaa?
Siksi kiinnostaa, kun tuo surullisen kuuluisa setä on umpipöljä. Ennen sanottiin, että ei saa pilkata vammaisia ja vajavaisia. Mutta nyt tämä Heinolan setä on poikkeus. Itse setä kerjää itselleen vittuilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28110371K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456026Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735444PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *1125109Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92734- 2142642
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.202499- 282354
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822247