Kannattaako mielestäsi roisista tai arkaan kohtaan osuvasta huumorista sanoa kaverille? Mikä kohdistuu itseeni, ei häneen. Loukkaantuko loukkaaja?
Tähän asti olen yleensä ohittanut enkä reagoinut erityisesti. Mietin että ehkä nepsykäytöstä, ei mieti toista vaan ampuu impulsiivisesti ja ajattelemattomasti.
Mitä tekisit tilanteessa
6
513
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Aina kannattaa olla rehellinen. Onko kyseessä miten uusi tuttavuus ja onko kenties enemmän kuin kaveri?
- Anonyymi00002
Sano ilman muuta. On monta tapaa sanoa. Voi lähteä esim. omista tuntemuksista sen sijaan että syyttää toista.
Valmistaudu siihen, että tää tyyppi (nepsy) ei tajua mistä puhut.
Jos olet kovin herkillä hae ympärillesi muuta seuraa. - Anonyymi00003
Ilman muuta kannattaa tehdä itsestään juoruileva huumorintajuton epäluotettava pelle. Sillä keinolla saa samanlaisia kavereita.
- Anonyymi00004
No on kyl aivan älytön kommentti.
- Anonyymi00005
Taitaa kaverit olla tuollaisella käytöksellä aika vähissä tai peräti loppu kokonaan. Ei omia kavereita kuten ei omaa naistakaan haukuta tai lällätellä lapsellisesti netissä. Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata käyttäytyä aikuisen ihmisen tavoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502