Minulle tuli eturauhas sairaus 2 vuotta sitten. Vuosi sitten eturauhanen höylättiin. Pissan pidätyskyky ei ole normaali. Joudun käyttämään vaippoja. Ostan vaipat eräästä isosta marketista. Tänään ostin vaippoja ja muita tavaroita. Kassalla naismyyjå töllisteli vaippapakettia kuin suurtakin ihmettä. Koin oloni nöyryytetyksi. Eikö vaippoja voisi saada terveyskeskuksesta,niin ei tarvitsisi tulla nöyryytetyksi muiden edessä.
Eturauhas vaivat ja muiden asenteet
9
481
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole töllistelty kaupoissa, mutta useimmiten ostan verkkokaupoista. Niissä on paremmat valikoimatkin.
- Anonyymi00002
Dreamcare.fi on hyvä kauppa. Sieltä saa hyvän ja palvelun
- Anonyymi00003
Ne vaipat voi myös tilata netin kautta . isoilla marketeilla on myös nettikauppa esim prismalla ja citymarketilla on nettikauppa.
- Anonyymi00004
Voi kuulepa, ei sitä kaupan kassaa voisi vähempää kiinnostaa sinun vaippakauppasi.
Suojia ostetaan joka päivä ja niitä ostaa naiset siinä kuin miehetkin ja parempihan
se on niitä ostaa kuin housunsa kastelee.
Itse käyn Tena housu ostoksilla noin kerran kuussa ja kaksi pakettia ostan ja hyvin
muiden pesuaineiden ja vessapaperien lomassa mennyt. - Anonyymi00005
"Minä käytän xxx, se on paljon halvempi, mutta ei käy miehille" totesi vanha tuttu kassahenkilö.
- Anonyymi00006
Inkohousuja itsekkin käyttelen ja minusta ei ole häpeä käydä vaippaostoksilla,
sehän vaan näyttää että huolehtii itsestään.
Kyllä sitä joulunpyhät vieraineen ja kylässä poikkemineen olisi ollut painajaismaista
jos pöksyssä ei olisi inkohousut olleet. Vahinkoja sattui mutta kukaan ei niistä
tietänyt ja hyvillä mielin reissut sujui. - Anonyymi00007
Aloittajalle. En tiedä minkä ikäiset saa mutta ota selvää. Yleensä saatiin vaippoja kun ongelma oli pidempään, ei tarvinnu mitään todistustaakan, kun soitettiin suoraan apuvälinelainaamoon.. Meillä pikkupaikkakunta ja apuvälinelainaamo tekee kaiken.
Posti to kotiin 3 kk tarpeen, 10-15 laatikkoa, housuvaippoja.
"𝗦𝗼𝘁𝗲𝗮𝗹𝘂𝗲𝗲𝘀𝗶, 𝗽𝗮𝗶𝗸𝗸𝗮𝗸𝗶𝗻𝘁𝗮𝘀𝗶 𝗛𝗼𝗶𝘁𝗼𝘁𝗮𝗿𝘃𝗶𝗸𝗲𝗷𝗮𝗸𝗲𝗹𝘂 𝘁𝗮𝗶 𝗔𝗽𝘂𝘃𝗮𝗹𝗶𝗻𝗲𝗹𝗮𝗶𝗻𝗮𝗮𝗺𝗼𝘀𝘁𝗮.
𝗛𝗼𝗶𝘁𝗼𝘁𝗮𝗿𝘃𝗶𝗸𝗲𝗷𝗮𝗸𝗲𝗹𝘂𝘀𝘁𝗮 𝘃𝗼𝗶𝘁 𝘀𝗮𝗮𝗱𝗮 𝘁𝗮𝗿𝘃𝗶𝗸𝗸𝗲𝗶𝘁𝗮 𝗽𝗶𝘁𝗸𝗮̈𝗮𝗶𝗸𝗮𝗶𝘀𝗲𝗻 𝘀𝗮𝗶𝗿𝗮𝘂𝗱𝗲𝗻 (𝘆𝗹𝗶 𝟯 𝗸𝗸 𝗸𝗲𝘀𝘁𝗮̈𝘃𝗮̈) 𝗵𝗼𝗶𝘁𝗼𝗼𝗻. 𝗛𝗼𝗶𝘁𝗼𝘁𝗮𝗿𝘃𝗶𝗸𝗸𝗲𝗶𝘁𝗮 𝗼𝘃𝗮𝘁 𝗲𝘀𝗶𝗺𝗲𝗿𝗸𝗶𝗸𝘀𝗶 𝗱𝗶𝗮𝗯𝗲𝘁𝗲𝘀𝘁𝗮𝗿𝘃𝗶𝗸𝗸𝗲𝗲𝘁, 𝘃𝗮𝗶𝗽𝗮𝘁, 𝗸𝗮𝘁𝗲𝘁𝗿𝗶𝘁 𝗷𝗮 𝘂𝗻𝗶𝗮𝗽𝗻𝗲𝗮𝘁𝗮𝗿𝘃𝗶𝗸𝗸𝗲𝗲𝘁."- Anonyymi00008
Niin sieltä , tuolta saa ilmaiseksi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin sieltä , tuolta saa ilmaiseksi.
Mutta ovat ns. sairaalavaippoja jotka todellakin kokonsa ja näkönsä puolesta ovat
"vaippoja" ja pullottavat housussa eikä kenellekään jää epäselväksi mitä housussa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998