Miksi lopetit chattailun

Anonyymi-ap

Itse lopetin kokonaan. Koska vanhimmat ja sexbar huoneissa on aina arjet ja pyhät ne samat nikit paikalla. Jotka roikkuvat siellä aina, aina, aina jauhamassa samoja turhuuksiaan. Vaikuttavat kovin turhautuneilta. Heillä ei selvästi ole muuta tekemistä, kuin viettää aikaansa chattaillen. Heistä voi olla vaikeaa käsittää, että jotkut todellakin voi kyllästyä heihin. Hyvin harvoin sinne kirjautui uusia mielenkiintoisia chattaajia. Joilla olis muutakin asiaa, kuin riidellä muiden kanssa. Tai kertoilla chattailunsa lomassa, kenet ovat ruksineet. Tai lomistaan ja vapaapäivistään, työvuoroistaan. En vain osaa pitää tälläistä chattailuna.

17

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Koska mun kiinnostuksen kohteet ei ole
      toisten kiusaamisessa:
      miks sietää sellaista edes silmissään?
      Pelleilköön he sätin suomin mahdollisuuksin, jotka sitä foorumia tarvitsevat elääkseen,
      not-my-place-to-be*

    • Anonyymi00002

      Samat aatokset.

    • Anonyymi00003

      En yritä viisastella vaan ihan vilpittömästi tiedustelen että millaista touhua pidät chattailuna.
      Tietysti jos lomista, vapaapäivistä ja työvuoroista kertominen on kalenterimerkintöjensä luettelemista niin ymmärrän yskäsi.

    • Anonyymi00004

      Ei todellakaan kiinnosta miksi lopetit.Ehkä et saanut tarpeeksi huomiota siellä ja siksi purat nyt tuntojasi täällä. Erikoista touhua.

    • Anonyymi00005

      Pidän chat-huonetta vähän samanlaisena kuin täyttä pöytää baarissa tai töissä. Siellä voi ja saa jutella monenlaisista asioista, niistä töistäkin. Usein käy niin ettei kenelläkään ole mitään sanottavaa ja silloin on hyvä keksiä jotain jutunjuurta. Monesti ne, jotka tulevat huoneeseen valittamaan siitä että jutut on huonot, eivät itse tuo keskusteluun mitään ja odottavat vain että muut hoitavat asian.

      Yksi syy, miksi lopetin sättäilyn on kiusaaminen. Aikuiset (yleensä miehet) kiusaavat muita huoneessa. Nimittelyä, arvostelua, h**ottelua ja h***ittelua. On nähty myös että henkilökohtaisia tietoja levitellään. Jatkuvaa pahaa mieltä ja ilkeilyä. Naisten vainoamista. Jos ei yhdellä nikillä saa ilkeilyä perille, tehdään toinen. Esitetään jotakuta uutta jotta saadaan lisää tietoja. Sen jälkeen käydään taas kimppuun, nolataan julkisesti ja nauretaan porukalla päin naamaa. Silloin jopa ne häiriintyneimmät jotka yleesä tappelevat toisiaan vastaan, yhdistyvät jotta varmasti saadaan uhri polvilleen. Kaukana ei olisi kunnianloukkaussyytekään näissä tapauksissa joita tuolla on nähty.

      Tämän takia lopetin. Ei kestä psyyke kiusaamista ja valehtelua. Pitäkää hyvänänne, I am out.

      • Anonyymi00006

        Vai miehet? Pahin on se illalla ja yöllä aina paikalla oleva naisihminen joka pilaa sätin ilmapiirin.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Vai miehet? Pahin on se illalla ja yöllä aina paikalla oleva naisihminen joka pilaa sätin ilmapiirin.

        Pahin on lepakko-pariskunta ja hiiri.....


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Pahin on lepakko-pariskunta ja hiiri.....

        Riippuu vähän missä huoneessa oleilee eniten. Itse olen törmännyt muutamaan naisihmiseen jotka dominoivat ( joskus koko päivän) omalla tyhjällä hölinällään koko ruutua vastaillen vuoronperään kaikille kohdistamalla joten muut eivät oikein keskusteluun pääse sisälle kun jo salamana höpötetään omia juttuja. Sanomansa mukaan eräs näistä tyhjän jauhajista myös pitää elämäänsä ja tekemisiään niin tärkeinä että epäilee koko sätin menevän sekaisin jos hän tekee asian a tai b. Melkoista narskutusta, sanoisin.

        Toinen sakki tosiaankin on kasa häiriintyneitä miehiä jotka ovat paikalla, yhdellä tai sillä toisella tekaistulla nikillä, kaiket päivät. Kiusaavat usein muita. Pääasia on muiden haukkuminen, nolaaminen ja nimittely.
        Varsin mukavaa tulla viettämään aikaa tuollaiseen paikkaan kun ei ikinä tiedä kuka käy kimppuun. Luotseista ei sikäli apua ole, että nämä häiriintyneet ovat siivosti kun hän on paikalla mutta samantien kun luotsi lähtee, se naaman aukominen alkaa. Mitään mukavaa ei ole sanottavana, ainoastaan muiden haukkumista ja piikittelyä, jopa toisten henkilökohtaisten asioiden tuomista esille.
        Tästä on mukavuus kaukana. Luotsit useammin vaan paikalle ja banneja kehiin tiheämmin, häiriköt te suunnilleen kyllä tiedätte.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Riippuu vähän missä huoneessa oleilee eniten. Itse olen törmännyt muutamaan naisihmiseen jotka dominoivat ( joskus koko päivän) omalla tyhjällä hölinällään koko ruutua vastaillen vuoronperään kaikille kohdistamalla joten muut eivät oikein keskusteluun pääse sisälle kun jo salamana höpötetään omia juttuja. Sanomansa mukaan eräs näistä tyhjän jauhajista myös pitää elämäänsä ja tekemisiään niin tärkeinä että epäilee koko sätin menevän sekaisin jos hän tekee asian a tai b. Melkoista narskutusta, sanoisin.

        Toinen sakki tosiaankin on kasa häiriintyneitä miehiä jotka ovat paikalla, yhdellä tai sillä toisella tekaistulla nikillä, kaiket päivät. Kiusaavat usein muita. Pääasia on muiden haukkuminen, nolaaminen ja nimittely.
        Varsin mukavaa tulla viettämään aikaa tuollaiseen paikkaan kun ei ikinä tiedä kuka käy kimppuun. Luotseista ei sikäli apua ole, että nämä häiriintyneet ovat siivosti kun hän on paikalla mutta samantien kun luotsi lähtee, se naaman aukominen alkaa. Mitään mukavaa ei ole sanottavana, ainoastaan muiden haukkumista ja piikittelyä, jopa toisten henkilökohtaisten asioiden tuomista esille.
        Tästä on mukavuus kaukana. Luotsit useammin vaan paikalle ja banneja kehiin tiheämmin, häiriköt te suunnilleen kyllä tiedätte.

        Kerma käy kimppuun kuin sikalimppuun.


      • Anonyymi00013

        Hienoa että tiedostit asian ja chatin vaikutukset itsessäsi 👍 Miksi tulla sättäilemään jos siitä ei nauti tai siellä ei ole kivaa. Olet oikeassa siinä. Sätti ei ole heikkohermoisille.
        Ihanaa jatkoa sinulle 🌷


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Hienoa että tiedostit asian ja chatin vaikutukset itsessäsi 👍 Miksi tulla sättäilemään jos siitä ei nauti tai siellä ei ole kivaa. Olet oikeassa siinä. Sätti ei ole heikkohermoisille.
        Ihanaa jatkoa sinulle 🌷

        Minusta sätti ei sovi huumorintajuttomille tosikoille, jotka eivät erota
        pistettä,,,,,
        pilkusta.


    • Anonyymi00010

      Mistä sinä tiedät, että he on aina paikalla, ellet itse ole?

      • Anonyymi00011

        Hyvin sanottu


      • Anonyymi00012

        Moikku! Lähes joka päivä tämän erään käytöksestä kuulee.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Moikku! Lähes joka päivä tämän erään käytöksestä kuulee.

        Aika rankkaa on jos sätin jutut kuulee 🫤 Voisko vaan ei kiinnostavat ja tyhjännaurajat ruksia. Sitävartenhan se on.


      • Anonyymi00016

        sätissä aina tarkoittaa ihan jotain muuta kuin nykysuomen sanakirjassa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe