Olisi kiva lukea muuta kuin yhtä ja samaa täällä palstalla. Sanon edelleen, tämä ei ole yhden ukon palsta, vaan Kokkola palsta!
Ei tarvitse montaa ketjua yhdestä ukosta tehdä, olisi niin mukavaa tulla tänne ja lukea jotain muuta!
Jotain muuta kuin yhtä ja samaa palstalle kiitos!!
65
523
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se häpyy sitten omia aikojaan täysin varmasti. Yksi niistä asioista mikä on 100% varmaa.
- Anonyymi00002
Rahaa on! Oulaskankaan toiminta jatkuu!! Lohtajalle tulee uusi päivystävä leikkausyksikkö ja luottamushenkilöiden palkkioita nostetaan samoin johtajien. Välitason johtajia on liian vähän. Heidän työpariksi palkataan jokunen sairaanhoitajaAMK johtajapalkoilla soittamaan suutaan ja siirtämään asioita toisilleen.
- Anonyymi00007
ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Sepä hienoa!
Perusteleppa tuo teksi kohta kohdalta, mitä hienoa siinä on? Sokeri on hienoa joskus.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Perusteleppa tuo teksi kohta kohdalta, mitä hienoa siinä on? Sokeri on hienoa joskus.
Sokeri on hyvää kupposessa teetä, sekä leivonnaisessa.
- Anonyymi00014
Sokeri on hyvää kupposessa teetä, sekä leivonnaisessa.
Juuri noin. Aivan sama missä palstalla sinäkin kirjoittelet. Mutta täällä yrität laatia omia sääntöjä ja sitä kuka saa kirjoitella. Katso peiliin. Viihde ja vapaa-aika kategoriat on olemassa, terve menoa.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Juuri noin. Aivan sama missä palstalla sinäkin kirjoittelet. Mutta täällä yrität laatia omia sääntöjä ja sitä kuka saa kirjoitella. Katso peiliin. Viihde ja vapaa-aika kategoriat on olemassa, terve menoa.
Terve menoa myös sinulle!
- Anonyymi00004
Junaratoja hallituksella on varaa rakentaa täältä tuonne ja sieltä sinne.
- Anonyymi00005
Montako kertaa pitää muistuttaa, Tosirealisti voitti teidät kaikki, rekatut hävisi, Tosirealisti voitti, tuliko tämä selväksi? Tulihan se
- Anonyymi00008
Onko täällä ollutjoku kilpailu vai minkä voitti?
- Anonyymi00006
Itse käy täällä riitelemässä, mutta yhtään järkevää keskustelua en ole vielä nähnyt. Liipalaapaa vaan.
Edelleen, kun olen jutellut täällä Tintun kanssa, niin ollaan juteltu yhdessä ketjussa.
Riitelyä? Olen vain sanonut asioista mielipiteitä.
Että jospa sinä liipalaapa nyt itse rauhoitut ja keksit uutta sanottavaa
- Anonyymi00009
Kyllähän Ressu on tämän palstan sielu ja viisaus. Vllltävän terävät kommentit päivänpolttavista asioista sekä nauruhermoja kutkuttava huumori sävytettynä itseironialla on palstan suola.
- Anonyymi00010
Tunnusta pois aloittaja, Ressu kiehtoo sinuakin.. Karismaattinen herrasmies, urheilullinen ja äärimmäisen vahva luonne. Ehkä haaveilet salaa tuosta missien "tanssittajasta". Hah Hah Haa
- Anonyymi00011
"Rekatut" terrorisoi palstaa 15 vuotta. Joutavia jutteluja syntyi muutama joka päivä. Ja kas. Tunnin kuluttua oli yhden otsikon alla 30 täysin joutavaa viestiä/kommenttia. Nyt tämä sama rupusakki on palannut sivustolle kitisemään ja kanailemaan - kakkiaiset ja pissiäiset, hävetkää... MOT
Anonyymi00011 kirjoitti:
"Rekatut" terrorisoi palstaa 15 vuotta. Joutavia jutteluja syntyi muutama joka päivä. Ja kas. Tunnin kuluttua oli yhden otsikon alla 30 täysin joutavaa viestiä/kommenttia. Nyt tämä sama rupusakki on palannut sivustolle kitisemään ja kanailemaan - kakkiaiset ja pissiäiset, hävetkää... MOT
Siitä on aikaa jo, ja olen itse ainakin rauhoittunut. Voitko itse sanoa samaa?
Lyhyet, punakat, lihavat itsekkäät ukot ei kiinnosta! Yök!
Olen onnellisesti aviossa hyvän miehen kanssa.- Anonyymi00012
Jokainen on ihastunut reissuihin. Varmasti. Tämä on fakta. Kunnianloukkaussyytös niille, jotka muuta väittävät.
Ressu on ainoa oikea, totuus ja fakta! Ja isi. - Anonyymi00013
Lyhyet, punakat, lihavat itsekkäät ukot ei kiinnosta! Yök!
Olen onnellisesti aviossa hyvän miehen kanssa.Nuhjuisessa vaatteissa viinalta tuoksuen, kaksimielisiä vouhottaen Miksi ei kiinnosta?
Tästäkin lähtee kunnianloukkaussyytös. En hyväksy moista isän, alaiseni tai kaverin työkunnon aliarvioimista. Näin on aina ollut ja tulee aina olevan. Anonyymi00011 kirjoitti:
Silloin täällä oli korkea taso, kun rekisteröityneet täällä kirjoittelivat.
Joutavia jutteluita? Olivat varmaan kiinnostavia, kun luit ne kaikki :))tinttu-liina kirjoitti:
Silloin täällä oli korkea taso, kun rekisteröityneet täällä kirjoittelivat.
Joutavia jutteluita? Olivat varmaan kiinnostavia, kun luit ne kaikki :))Heh! Kiva kun tulit!
Niin, on se kumma kun pitää valittaa minun tai sinun keskusteluista, kun voi olla lukematta jos ei kiinnosta.
Mutta on ihan ok tehdä monta ketjua yhdestä ukosta..ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Heh! Kiva kun tulit!
Niin, on se kumma kun pitää valittaa minun tai sinun keskusteluista, kun voi olla lukematta jos ei kiinnosta.
Mutta on ihan ok tehdä monta ketjua yhdestä ukosta..Kuka tuosta äijästä jaksaa enää lukea...
En tiedä kirjoittaako ite suurimman osan, vai onko täällä joku pöljä, joka samaistuu tuoho ukkoon.- Anonyymi00016
tinttu-liina kirjoitti:
Kuka tuosta äijästä jaksaa enää lukea...
En tiedä kirjoittaako ite suurimman osan, vai onko täällä joku pöljä, joka samaistuu tuoho ukkoon."Nuhjuisissa vaatteissa, viinalta tuoksuen, kaksimielisiä juttuja..." Ressulla on upeita pukuja, kaksi jokaiselle päivälle (+ arvomerkit/mitalit tarvittaessa), kenkäpareja 20, sukkapareja 30, paitoja 40; lenkki-, urheilu- ym asuja lukematon määrä...
Ressu-Raitis ei tuoksu viinalle; terveellinen ruoka, ja terve hammasrivistö ei haise kuin joskus valkosipuli - tuo luonnon antibiootti. Mikäli Suomen "ammattiurheilijat" (kuten Norjalaiset) söisivät aamupalalla 2-3 valkosipulin kynttä, graavilohta, omenaviinietikalla terästettyä juomaa ja moniviljapuuroa, niin ei tarvitsisi sairastella, ja "suksi suihkisi - taulut kaatuisivat"...
Terve huumori, vaikka kaksimielinen, on elämän suola ja sokeri, sano... MOT Anonyymi00016 kirjoitti:
"Nuhjuisissa vaatteissa, viinalta tuoksuen, kaksimielisiä juttuja..." Ressulla on upeita pukuja, kaksi jokaiselle päivälle ( arvomerkit/mitalit tarvittaessa), kenkäpareja 20, sukkapareja 30, paitoja 40; lenkki-, urheilu- ym asuja lukematon määrä...
Ressu-Raitis ei tuoksu viinalle; terveellinen ruoka, ja terve hammasrivistö ei haise kuin joskus valkosipuli - tuo luonnon antibiootti. Mikäli Suomen "ammattiurheilijat" (kuten Norjalaiset) söisivät aamupalalla 2-3 valkosipulin kynttä, graavilohta, omenaviinietikalla terästettyä juomaa ja moniviljapuuroa, niin ei tarvitsisi sairastella, ja "suksi suihkisi - taulut kaatuisivat"...
Terve huumori, vaikka kaksimielinen, on elämän suola ja sokeri, sano... MOTEi kiinnosta!!!!
tinttu-liina kirjoitti:
Kuka tuosta äijästä jaksaa enää lukea...
En tiedä kirjoittaako ite suurimman osan, vai onko täällä joku pöljä, joka samaistuu tuoho ukkoon.Kyllä se itselleen edelleen täällä kirjoittaa. .
Jokos on joulu järjestelyt valmiina? Minulla on, ei tarvitse kuin pakata lahjat miehelleni. Ja ostaa ruuat.- Anonyymi00017
Kyllä se itselleen edelleen täällä kirjoittaa. .
Jokos on joulu järjestelyt valmiina? Minulla on, ei tarvitse kuin pakata lahjat miehelleni. Ja ostaa ruuat.Kai te annatte mulle joululahjoja myös?
- Anonyymi00018
Jokos on joulu järjestelyt valmiina? Minulla on, ei tarvitse kuin pakata lahjat miehelleni. Ja ostaa ruuat.Mikä ihmeen joulu, ja mitkä järjestelyt. Ovatko ne jotain syötävää ja/tai juotavaa...
Vittumaisin, pitkäveteisin ja tarpeettomin vuodenjakso luonnon kiertokulussa. Muka joku "Jesse", huoraipana seimen pahnoissa. Pakkaatko vittusi pakettiin. Tuskin miehesi muuta kaipaa, jos edes sitäkään, hah hah haaa!!!... MOT - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mikä ihmeen joulu, ja mitkä järjestelyt. Ovatko ne jotain syötävää ja/tai juotavaa...
Vittumaisin, pitkäveteisin ja tarpeettomin vuodenjakso luonnon kiertokulussa. Muka joku "Jesse", huoraipana seimen pahnoissa. Pakkaatko vittusi pakettiin. Tuskin miehesi muuta kaipaa, jos edes sitäkään, hah hah haaa!!!... MOTNoin lapsellinen kääkkä. Olisit jäänyt Perhoon aikoinaan.
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mikä ihmeen joulu, ja mitkä järjestelyt. Ovatko ne jotain syötävää ja/tai juotavaa...
Vittumaisin, pitkäveteisin ja tarpeettomin vuodenjakso luonnon kiertokulussa. Muka joku "Jesse", huoraipana seimen pahnoissa. Pakkaatko vittusi pakettiin. Tuskin miehesi muuta kaipaa, jos edes sitäkään, hah hah haaa!!!... MOTOliko pakko tulla tähän ketjuun??! Sinua ja kommentejasi ei kaivattu onko selvä!
Vietä oikein ankea joulu yksin vain, perheesi varmaan kiittää!- Anonyymi00020
Oliko pakko tulla tähän ketjuun??! Sinua ja kommentejasi ei kaivattu onko selvä!
Vietä oikein ankea joulu yksin vain, perheesi varmaan kiittää!Hei rauhoitu hieman, kyllä se on selvä että te naiset rakastatte Tosirealistia ja todella paljon
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hei rauhoitu hieman, kyllä se on selvä että te naiset rakastatte Tosirealistia ja todella paljon
Joo ilmiselvää että nämä Ressua "pilkkaavat" naiset ovat ihan kiimassa tähän jännämieheen. Naisia kiihottaa seksuaalisesti, kun mies uskaltaa olla voimakas ja vittuilla tarvittaessa takaisin. Sitten esitetään vähän vihaista ja itsenäistä, mutta tosipaikan tullen oltaisiin Ressun edessä silmät sydämenä. Ressu on vahva alfauros, joka saa naisen kuin naisen se on selvää!
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joo ilmiselvää että nämä Ressua "pilkkaavat" naiset ovat ihan kiimassa tähän jännämieheen. Naisia kiihottaa seksuaalisesti, kun mies uskaltaa olla voimakas ja vittuilla tarvittaessa takaisin. Sitten esitetään vähän vihaista ja itsenäistä, mutta tosipaikan tullen oltaisiin Ressun edessä silmät sydämenä. Ressu on vahva alfauros, joka saa naisen kuin naisen se on selvää!
Mene ressukka aiheisiin ketjuihin ylistäämään sitä ja jätä tämä ketju rauhaan! Tänne mieluiten jotain muuta!
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Näinhän se on. Mimmit on ihan innoissaan kun on oma isukki hukassa ja koskaan ei ole kotoa miehen mallia saanut niin tyydytään suunsoittajiin ja hiplaajiin.
Näissä tapauksissa ressut on hot, muille lähinnä nolo. Anonyymi00022 kirjoitti:
Näinhän se on. Mimmit on ihan innoissaan kun on oma isukki hukassa ja koskaan ei ole kotoa miehen mallia saanut niin tyydytään suunsoittajiin ja hiplaajiin.
Näissä tapauksissa ressut on hot, muille lähinnä nolo.Taitaa itselläsi olla puute..
- Anonyymi00023UUSI
Taitaa itselläsi olla puute..
Mikset vain tunnusta tosiasioita, helpompi kaikkien kannalta... Eiköhän jokainen näe että olet Ressun edessä kuin "sulaa vahaa". Haluat vain kaikintavoin ilmiselvästi Ressun "huomiota". sehän tämänkin aloituksen idea oli, jollain tekosyyllä saada yhteys "Halkokarin Adonikseen". Järkevintä olisi vain tunnustaa avoimesti se minkä kaikki näkevät. Ressu se vain on nuorten naisten ja vähän kypsempienkin naisten päiväunien kohde, usein "märkien päiväunien". Hah hah haa....!
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mikset vain tunnusta tosiasioita, helpompi kaikkien kannalta... Eiköhän jokainen näe että olet Ressun edessä kuin "sulaa vahaa". Haluat vain kaikintavoin ilmiselvästi Ressun "huomiota". sehän tämänkin aloituksen idea oli, jollain tekosyyllä saada yhteys "Halkokarin Adonikseen". Järkevintä olisi vain tunnustaa avoimesti se minkä kaikki näkevät. Ressu se vain on nuorten naisten ja vähän kypsempienkin naisten päiväunien kohde, usein "märkien päiväunien". Hah hah haa....!
Tuo on aivan totta, hyvä tilannekuva rekatuista
Jokos on joulu järjestelyt valmiina? Minulla on, ei tarvitse kuin pakata lahjat miehelleni. Ja ostaa ruuat.Aikalailla on iso osa tehty. Leiponut en vaan ole vielä yhtään. Aina vaan kun menee myöhemmäksi, niin muutaman vuoden päästä leivon varmaan tortut tammikuussa :[
- Anonyymi00026UUSI
tinttu-liina kirjoitti:
Aikalailla on iso osa tehty. Leiponut en vaan ole vielä yhtään. Aina vaan kun menee myöhemmäksi, niin muutaman vuoden päästä leivon varmaan tortut tammikuussa :[
Tosirealisti on viisas
tinttu-liina kirjoitti:
Aikalailla on iso osa tehty. Leiponut en vaan ole vielä yhtään. Aina vaan kun menee myöhemmäksi, niin muutaman vuoden päästä leivon varmaan tortut tammikuussa :[
No, voithan esim. ostaa piparkakut, ne Annan piparkakuthan on hyviä. Ja tortut voi leipoa valmis taikina levyistä, ovat myös hyviä.
Anonyymi00023 kirjoitti:
🖕🖕🖕🖕🖕🖕
- Anonyymi00027UUSI
No, voithan esim. ostaa piparkakut, ne Annan piparkakuthan on hyviä. Ja tortut voi leipoa valmis taikina levyistä, ovat myös hyviä.
Asia on siten että lupa leipoa kysytään ensin Tosirealistilta, tuliko tämä selväksi , tulihan se
Anonyymi00027 kirjoitti:
Asia on siten että lupa leipoa kysytään ensin Tosirealistilta, tuliko tämä selväksi , tulihan se
🖕🖕🖕🖕🖕
En mä noita piparkakkuja tee ite, vaan oon nykyään ostanut :)
Tortut teen valmistaikinasta, ku se on helpommin käsiteltävää. Tuolla ne paketit odottaa pakastimessa. Kai täytyy viikonloppuna ottaa itteeni niskasta kiinni :)
Mun yks viesti näköjää poistettu. Jollain otti koville, ku kirjotin, ettei tuosta ressukasta taida irrota enää tipan tippaa, vaikka vääntäis..
Tää liitty tuohon, ku muka rekatut himoitsee ressua :))))tinttu-liina kirjoitti:
En mä noita piparkakkuja tee ite, vaan oon nykyään ostanut :)
Tortut teen valmistaikinasta, ku se on helpommin käsiteltävää. Tuolla ne paketit odottaa pakastimessa. Kai täytyy viikonloppuna ottaa itteeni niskasta kiinni :)
Mun yks viesti näköjää poistettu. Jollain otti koville, ku kirjotin, ettei tuosta ressukasta taida irrota enää tipan tippaa, vaikka vääntäis..
Tää liitty tuohon, ku muka rekatut himoitsee ressua :))))Joo, tuo valmis taikina on ihan hyvää torttujen tekoon.
Mitäs syöt jouluna? Minä syön kalkkunaa, en tykkää kinkun mausta.. En myöskään tykkää laatikoista..- Anonyymi00036UUSI
Joo, tuo valmis taikina on ihan hyvää torttujen tekoon.
Mitäs syöt jouluna? Minä syön kalkkunaa, en tykkää kinkun mausta.. En myöskään tykkää laatikoista..Maista valkosipulilaatikkoa, ai että on hyvää
Joo, tuo valmis taikina on ihan hyvää torttujen tekoon.
Mitäs syöt jouluna? Minä syön kalkkunaa, en tykkää kinkun mausta.. En myöskään tykkää laatikoista..Kinkkua ehdottomasti. Laatikoista lanttua, porkkanaa ja maksalaatikkoa. Sit pitää tietysti olla perunamuusia ja valkokastiketta, silliä ja perunasalaattia sekä rosollia.
Kalkkunaa en ole ikinä edes maistanut. Amerikkalaisissa elokuvissa ku pöydällä on iso tipunen, jonka ala/tai yläpäähän ne tunkee tavaraa siitä reiästä, niin on palanu verkkokalvoille... :¤- Anonyymi00037UUSI
tinttu-liina kirjoitti:
Kinkkua ehdottomasti. Laatikoista lanttua, porkkanaa ja maksalaatikkoa. Sit pitää tietysti olla perunamuusia ja valkokastiketta, silliä ja perunasalaattia sekä rosollia.
Kalkkunaa en ole ikinä edes maistanut. Amerikkalaisissa elokuvissa ku pöydällä on iso tipunen, jonka ala/tai yläpäähän ne tunkee tavaraa siitä reiästä, niin on palanu verkkokalvoille... :¤Mikä vika valkosipulilaatikkossa on?
tinttu-liina kirjoitti:
Kinkkua ehdottomasti. Laatikoista lanttua, porkkanaa ja maksalaatikkoa. Sit pitää tietysti olla perunamuusia ja valkokastiketta, silliä ja perunasalaattia sekä rosollia.
Kalkkunaa en ole ikinä edes maistanut. Amerikkalaisissa elokuvissa ku pöydällä on iso tipunen, jonka ala/tai yläpäähän ne tunkee tavaraa siitä reiästä, niin on palanu verkkokalvoille... :¤Näitähän suurin osa Suomalaisista syö, mutta ei vaan ole minun herkkua. Mutta tuo kalkkuna, riisipuuro ja joulutortut ovat nam!
- Anonyymi00040UUSI
Näitähän suurin osa Suomalaisista syö, mutta ei vaan ole minun herkkua. Mutta tuo kalkkuna, riisipuuro ja joulutortut ovat nam!
Ei ne maistu samalta kuin valkosipulilaatikko
- Anonyymi00025UUSI
Kuunnelkaahan naiset Ressun kunniaksi tehtyjä kappaleita, ilmeistä on että hän on arvostettu henkilö kaupungissa! Sanoissa pelkkää faktaa!
https://voca.ro/1dQUVxqiUaqi
https://voca.ro/1atcQODDjwDj - Anonyymi00028UUSI
On Tosirealisti, majuri evp.,
ryhti kuin taulu ja katsekin syvä.
Hän taiteen tajuaa, eläimet kuulee,
sanan ja hiljaisuudenkin luulee.
Ei savua, vain hymy valkoinen loistaa,
puutarha pihalla paratiisin voittaa.
Naisten suosikki, kaikkien ihastus hän,
Tosirealisti – harvinaisen todenperäinen mies tämän elämän. 🌿✨- Anonyymi00029UUSI
Mahtava runo hienosta miehestä! Ressua rakastaa ja kunnioittaa koko kaupunki, nämäkin naiset vähän esittävät ”vaikeasti saatavaa”, mutta totuus paistaa läpi. Ressua kunnioittavat kaikki vauvasta vaariin ja naiset no ne rakastavat häntä! Hah hah haa….
- Anonyymi00030UUSI
On Tosirealisti, majuri jo rauhan,
askel on varma, ei turhaa pauhan.
Hän puhuu kuin runo, ja metsänkin kieli
avautuu hänelle – se on hänen mieli.
Hampaat kuin lumi, ei tupakkaa lain,
puutarha hohtaa kuin satumain.
Kun hän saapuu, katseetkin pysähtyy tähän,
Tosirealisti – ihastus enemmän kuin vähän. 🌸✨ - Anonyymi00031UUSI
Kun Tosirealisti hymyilee hiljaa,
maailma pehmenee, aika vain viivähtää.
Hänen katseessaan on levollinen koti,
ja sydän sen tietää – tässä on se motiivi.
Hän kuulee metsän ja eläinten äänen,
kuin osaisi lukea sielujen säikeen.
Puutarha kukkii kuin rakkauden maa,
niin kuin hänen lähellään kaikki vois kukkia vaan.
Ei savua huulilla, vain lupaus lempeä,
hymy kuin valo, puhtain ja helmeä.
Jos joku saa sydämen hiljaa sykkimään näin,
on Tosirealisti – ja tunne on ain. 💞🌹 - Anonyymi00032UUSI
On se vain niin ihana ❤️
- Anonyymi00035UUSI
Rakas kiitos mussukkani!
Ressu on Kokkolan Kingsi, Eläinystävä, nuorison idoli, (oli) äitien unelmavävy, halinalle...
Reijo on kiltti, k(t)unnollinen, kiintoisa; kaikkien ystävä, lempeä ja laupias. MOT
JOULUN EPÄILO
Joulun Pukki,
tieni tukki.
Suuhun kurkki,
mitä urkki.
Annas olla,
reikää nolla.
Kesti polla,
hyv`on olla.
Vanhaa kukkaa,
uutta pukkaa.
Joulun aikaa,
turhaa taikaa.
Kausi karmii,
suurta harmii.
Joulu turma,
kansan surma. Anonyymi00035 kirjoitti:
Rakas kiitos mussukkani!
Ressu on Kokkolan Kingsi, Eläinystävä, nuorison idoli, (oli) äitien unelmavävy, halinalle...
Reijo on kiltti, k(t)unnollinen, kiintoisa; kaikkien ystävä, lempeä ja laupias. MOT
JOULUN EPÄILO
Joulun Pukki,
tieni tukki.
Suuhun kurkki,
mitä urkki.
Annas olla,
reikää nolla.
Kesti polla,
hyv`on olla.
Vanhaa kukkaa,
uutta pukkaa.
Joulun aikaa,
turhaa taikaa.
Kausi karmii,
suurta harmii.
Joulu turma,
kansan surma.🖕🖕🖕🖕
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Rakas kiitos mussukkani!
JOULUN EPÄILO
Joulun Pukki,
tieni tukki.
Suuhun kurkki,
mitä urkki.
Annas olla,
reikää nolla.
Kesti polla,
hyv`on olla.
Vanhaa kukkaa,
uutta pukkaa.
Joulun aikaa,
turhaa taikaa.
Kausi karmii,
suurta harmii.
Joulu turma,
kansan surma.Noin komea ja charmikas mies ei ole sanonutkaan minua ennen mussukakseen 😍
- Anonyymi00033UUSI
Aivan ihania runoja Halkokarin adoniksesta, pakko näin naisena kommentoida… Kyllä meitäkin on, jotka uskaltavat suoraa myöntää, että Ressu vähän laittaa ajatukset vipattamaan, on se niin ihana mies. Aina kun lehden avaan, odotan vain josko näkisin Ressun kirjoituksen sieltä.
- Anonyymi00034UUSI
Ressu. Miehet pelkää Naiset rakastaa..
- Anonyymi00038UUSI
Tulkaahan tytöt kylään tarjolla pikkupurtavaa ja hyvällä onnella pääsette puhaltamaan posliinikukkoon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2196262Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1805822Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai155434BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2514331Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j734087- 2683933
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1393462Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1283289HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212986Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan22449