Myykö joku turussa jotain. Vaikka kaljaa tai huumeita tai vapee tai tupakkaa yms. Laita snäppi alas ku tarttis ite ostaa jottai mutta en löydä ite nii joo. Oon siis ala ikäne nii vrm sen takkii mut joku snäppi nii vois saatuu ostettuu
Turku huumemyyjät
32
596
Vastaukset
- Anonyymi00001
tykääkö isosta musta....
- Anonyymi00002
teennäisiä kirjoitusvirheitä.
- Anonyymi00004
Perunalaatikkoa ja savukalaa löytyisi tai muniakin (kanalta).
- Anonyymi00005
6 7
- Anonyymi00006
TM.
- Anonyymi00007
Parturit, pitseriat, kebabpaikat eli perinteiset huumeiden jakelupaikat.
- Anonyymi00008
Ruokalähetit ja sovellustaksit tuovat kotiin.
- Anonyymi00014
Me kaikki tiedämme mikä on Castron malli. Se näkyy jo kaikkialla. Mallin mukaisesti useat maat ovat tyhjentäneet vankilat ja mielisairaalat lähettämällä niissä olleen haitta-aineksen pois omasta maastaan.
Malli on saanut nimensä, kun Kuuba tyhjensi vankilat ja hullujenhuoneet yhteiskunnalle haitallisesta heikosta aineksesta Yhdysvaltoihin. Näin saatiin roskaväki pois omasta maasta tuhoamaan sen maan turvallisuuden ja talouden, johon rikolliset ja hullut suostutaan ottamaan vastaan. Jopa Suomessa pudottiin tähän vanhanaikaiseen ansaan. Se on tehokasta hybridivaikuttamista, jonka avulla tuhotaan länsimaalaista taloutta ja kulttuuria. Venäjä harjoitti sitä mittavasti, kunnes itäraja suljettiin.
Tuho on pysyvää, kun haitta-aines lisääntyy uudessa oleskelumaassa keskenään. Näin heikennetään maan hallintoa ja hyvinvointia pysyvästi. Osa lähetetyistä matuista on valittu soluttautumaan hallintoon, jolloin vastaanottajamaan tuhoaminen on tehokkaampaa.
- Anonyymi00009
entäs sienet?
- Anonyymi00032
niiiin ja mustikat.....
- Anonyymi00010
Roadmanit on kingejä
- Anonyymi00012
Ihan vankilakundeja ja luusereita.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ihan vankilakundeja ja luusereita.
taidat olla juu
- Anonyymi00015
mä voin myydä sulle kiinalaisia muuntohuumeita laita sun puhelinnumero mulle nii voin siitä sit joo myydä ku oot ala ikäne nii vrm nnistuu
- Anonyymi00017
Laitatko snäpin ku ei puhelinnumeroo vittii heitellä kaikkialle
- Anonyymi00020
Hei laitappa snäppi ku ei puhelinnumeroo viittii antaa
- Anonyymi00018
pinkki suu osaa varmaan ansaita
- Anonyymi00019
juu ei sit mut kut joo tai sit kut jot mää tuu sit sin sit.
- Anonyymi00028
6 7
- Anonyymi00022
Turusta hyvää peukkuu WA +358 40 7588518 tai tuu kämään,Brahenkatu 10. MYSTERY
- Anonyymi00023
Wallah bro
- Anonyymi00024
Hyvää shittii
- Anonyymi00031
Turun ryssämafia
- Anonyymi00033
En ostanut tuolta huumeita mutta sain lutikoita
- Anonyymi00025
Olen persu saisinko päihteitä aivoihin elämä on muuten niin kovin rankkaa
- Anonyymi00026
No hae tuolta mysterystä
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
No hae tuolta mysterystä
Kiitos maahanmuuttajille huumeista ja kebabista
- Anonyymi00030
Siksi Sdp.
- Anonyymi00035
ostakaa nuoret halvinta lidlin keppanaa, muita huumeita ei tarvita
- Anonyymi00036
keppanasta saa liikaa kuparia ja asetaldehydejä
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
keppanasta saa liikaa kuparia ja asetaldehydejä
linkki?
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
linkki?
Kvg
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3884385Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483759KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1032725Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92441Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei172264Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit162012Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511932Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181868- 1201836
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241419