Joulu sukulaisten kanssa

Anonyymi-ap

Moni joutuu painostettuna viettämään joulun täysin vastenmielisten henkilöiden kanssa koska perinnettä muka pitää jatkaa. Olkaa rohkeita! Älkää pakottako itseänne/perhettänne lähtemään joulujuhlaan paikkaan jonne ette halua. Viettäkää joulu niiden kanssa jotka oikeasti on teille läheisiä <3

18

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nimenomaan. Omaannimeen on parasta että jätetään menemättä heidän luokse jotka hankkivat elantonsa ja eineksensä ossuuskaupasta. Siinähän tulee samalla antaneeksi hyväksyntänsä kansanmurhille jotka kohdistuvat juutalaisiin ja israelilaisiin pyhällä maalla ja ympär maailmaa.

• Anonyymi00002

Hanki joku harrastus, niin ei mielesi pyöri jatkuvasti saman asian ympärillä.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hanki joku harrastus, niin ei mielesi pyöri jatkuvasti saman asian ympärillä.

Harrastuksia on ja harjaantuneisuutta. Olen myös jyrkästi oikeudenmukaisuuteen pyrkivä ihminen. Kaikkinainen valehtelu venkoilu ja muoti-ilmiöiden perässä juokseminen sylettää isosti. Siitähän juuri on kysymys oSSuuskaupan Israelboikotissa. Toimitaan kuin takavuosien stalinisteja pelkäävät ja neukkulaa nöyristelevät ääliöt.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Harrastuksia on ja harjaantuneisuutta. Olen myös jyrkästi oikeudenmukaisuuteen pyrkivä ihminen. Kaikkinainen valehtelu venkoilu ja muoti-ilmiöiden perässä juokseminen sylettää isosti. Siitähän juuri on kysymys oSSuuskaupan Israelboikotissa. Toimitaan kuin takavuosien stalinisteja pelkäävät ja neukkulaa nöyristelevät ääliöt.

Ja tuo siis sinun mielestäsi liittyy vankasti joulun viettoon ihmisten kodeissa?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ja tuo siis sinun mielestäsi liittyy vankasti joulun viettoon ihmisten kodeissa?

Tietenkin. Ihmisten kodit täyttyvät joulukrääsästä joita harjaantumattomat vieläpä hankkivat ossuuskaupasta. Eräät tieten tahtoen, toiset ajattelemattomuuttaan. Tietenkään useimmat eivät enää ajattele seimen lasta vaan hullabaloo ja kaikkinainen rällääminen täyttää mielen hiljentymisen sijaan. Kuitenkin on niin että seimen lapsi, Kristus Jeesus, oli inhimilliseltä olemukseltaan juutalainen. Kun syrjii juutalaisia syrjii rankasti myös tuota suuren valon tuojaa, seimen lasta, ja silloin saatanallinen pimeys saakin jo täyttää ihmismielen.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tietenkin. Ihmisten kodit täyttyvät joulukrääsästä joita harjaantumattomat vieläpä hankkivat ossuuskaupasta. Eräät tieten tahtoen, toiset ajattelemattomuuttaan. Tietenkään useimmat eivät enää ajattele seimen lasta vaan hullabaloo ja kaikkinainen rällääminen täyttää mielen hiljentymisen sijaan. Kuitenkin on niin että seimen lapsi, Kristus Jeesus, oli inhimilliseltä olemukseltaan juutalainen. Kun syrjii juutalaisia syrjii rankasti myös tuota suuren valon tuojaa, seimen lasta, ja silloin saatanallinen pimeys saakin jo täyttää ihmismielen.

Sun ainoa tarkoitus noilla kommenteillas on ärsyttää ja saada kommentteja muilta. Onnistuit mun suhteen, mutta et kenenkään muun. Oletko käynyt tutkimuksissa? Usein henkilö joka jankkaa yhtä asiaa kuuluu autismikirjoon.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sun ainoa tarkoitus noilla kommenteillas on ärsyttää ja saada kommentteja muilta. Onnistuit mun suhteen, mutta et kenenkään muun. Oletko käynyt tutkimuksissa? Usein henkilö joka jankkaa yhtä asiaa kuuluu autismikirjoon.

Saattaa olla, mutta kiivaus Herran huoneen puolesta kuluttaa minua. Joskin myös velvoittaa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Saattaa olla, mutta kiivaus Herran huoneen puolesta kuluttaa minua. Joskin myös velvoittaa.

Aaargh! Sä olet siis uskovainen! No se selittää kaiken. Pudotan mikin.

• Anonyymi00009

Olen aikaa jo pyyhkäissyt maton alle ikävien sukulaisten kanssa joulunvieton
      Lehteen ilmoitus, että en juhli olen matkoilla.
      Osuvat synttärini niin liki joulua.
      Tällä olen monet joulut jo heidän kyläilyt väistänyt.
      Hissukseen vaan kotona eikä tuonne jumalattomaan krääsää markettiin väistelemään ostohulluja ihmisiä tai näitä omia sukulaisia etteivät tajua etten minä missään ulkomailla ole.
      Hyvin on mennyt jo viisi vuotta näin

• Anonyymi00010

Mitä se Antti Tuisku laulaa, että lämmin lumi peittää maan?!
      Mitä se semmoinen lämmin lumi on?
      Jotain vokke touhuja taas Mitä vanhempi kansa ei ymmärrä...lisäksi laulaa vain lahjoista.
      Paras lahja meille on Jeesus lapsi seimessä ja se on tässä hulluudesta unohtunut.
      Ruokaa haalitaan niin paljon, ettei niitä hullukaan pysty syömään, halpaa krääsää ostetaan joltain Teemulta mistä lapsenlapset aina puhuu.
      On kuulemma halpaa ja sieltä löytyy Mitä vain.
      En enää ymmärrä tätä maailmanmenoa....

• Anonyymi00011

Hyllyys sen kun vain lisääntyy. Laps hankeen jää ja unhoittuu. Luntakin sataa haaveillen. Lauluntekijän sanoin. Tänään piiskaa lunta, mutta olen kiitollinen Ylelle kun koko joulun ajan tuli oikein hyvää ja rauhoittavaa jouluohjelmaa. Kerrankin kaiken maailman iso otsat ja muu woketyrkyt loisti poissaolollaan. Ainakin tämän joulun sai ylelläkin järjen valo loistaa.

• Anonyymi00012

Suurin ostajaryhmä (Temu, ei Teemu) on yli 50-vuotiaat ja 36 % yli 65-vuotiaista on tilannut Temusta. Eli kyllä ne vanhuksetkin osaa ostaa.
        Kiva, että kuuntelet Antti Tuiskua.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Suurin ostajaryhmä (Temu, ei Teemu) on yli 50-vuotiaat ja 36 % yli 65-vuotiaista on tilannut Temusta. Eli kyllä ne vanhuksetkin osaa ostaa.

Teemulta teemukin temutin termostaatilla teetinkin tietenkin

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mutta eihän näitä Teemun katalookeja jaeta postin mukana?
        Miten minä sieltä voisin tilata?
        Jos halpaa todella on niin uudet lukulasit tarvitsisin ja ehkä uuden kuulokojeen.
        Joudun tämän nyt käytössä olevan palauttamaan apuväline vuokraamoon, kun lääkäri laittoi sinne lausunnon, että kuulen ihan tarpeeksi hyvin, enkä tätä laitetta tarvitse.
        Kyllä kuuntelen ihan mielellään tätä Antti Tuiskun joululaulua vaikken sitä ihan ymmärrä.
        Antti on "Lapin poikia" ja olen sieltä itsekin.
        Siltikin voisi Antti laulaa siitä Jeesus lapsesta.

• Anonyymi00015

Minä vietin maailman parhaan joulun ja uuden vuoden yksin.

• Anonyymi00016

Niin minäkin! Lämmin tervehdys sinulle! <3

• Anonyymi00017

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Niin myös minäkin. Lämmin tuulahdus sinulle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2449
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2268
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      200
      1286
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1088
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      109
      1084
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      220
      932
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      909
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      827
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      779
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      51
      759
    Aihe