Moni joutuu painostettuna viettämään joulun täysin vastenmielisten henkilöiden kanssa koska perinnettä muka pitää jatkaa. Olkaa rohkeita! Älkää pakottako itseänne/perhettänne lähtemään joulujuhlaan paikkaan jonne ette halua. Viettäkää joulu niiden kanssa jotka oikeasti on teille läheisiä <3
Joulu sukulaisten kanssa
7
146
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nimenomaan. Omaannimeen on parasta että jätetään menemättä heidän luokse jotka hankkivat elantonsa ja eineksensä ossuuskaupasta. Siinähän tulee samalla antaneeksi hyväksyntänsä kansanmurhille jotka kohdistuvat juutalaisiin ja israelilaisiin pyhällä maalla ja ympär maailmaa.
- Anonyymi00002
Hanki joku harrastus, niin ei mielesi pyöri jatkuvasti saman asian ympärillä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hanki joku harrastus, niin ei mielesi pyöri jatkuvasti saman asian ympärillä.
Harrastuksia on ja harjaantuneisuutta. Olen myös jyrkästi oikeudenmukaisuuteen pyrkivä ihminen. Kaikkinainen valehtelu venkoilu ja muoti-ilmiöiden perässä juokseminen sylettää isosti. Siitähän juuri on kysymys oSSuuskaupan Israelboikotissa. Toimitaan kuin takavuosien stalinisteja pelkäävät ja neukkulaa nöyristelevät ääliöt.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Harrastuksia on ja harjaantuneisuutta. Olen myös jyrkästi oikeudenmukaisuuteen pyrkivä ihminen. Kaikkinainen valehtelu venkoilu ja muoti-ilmiöiden perässä juokseminen sylettää isosti. Siitähän juuri on kysymys oSSuuskaupan Israelboikotissa. Toimitaan kuin takavuosien stalinisteja pelkäävät ja neukkulaa nöyristelevät ääliöt.
Ja tuo siis sinun mielestäsi liittyy vankasti joulun viettoon ihmisten kodeissa?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja tuo siis sinun mielestäsi liittyy vankasti joulun viettoon ihmisten kodeissa?
Tietenkin. Ihmisten kodit täyttyvät joulukrääsästä joita harjaantumattomat vieläpä hankkivat ossuuskaupasta. Eräät tieten tahtoen, toiset ajattelemattomuuttaan. Tietenkään useimmat eivät enää ajattele seimen lasta vaan hullabaloo ja kaikkinainen rällääminen täyttää mielen hiljentymisen sijaan. Kuitenkin on niin että seimen lapsi, Kristus Jeesus, oli inhimilliseltä olemukseltaan juutalainen. Kun syrjii juutalaisia syrjii rankasti myös tuota suuren valon tuojaa, seimen lasta, ja silloin saatanallinen pimeys saakin jo täyttää ihmismielen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tietenkin. Ihmisten kodit täyttyvät joulukrääsästä joita harjaantumattomat vieläpä hankkivat ossuuskaupasta. Eräät tieten tahtoen, toiset ajattelemattomuuttaan. Tietenkään useimmat eivät enää ajattele seimen lasta vaan hullabaloo ja kaikkinainen rällääminen täyttää mielen hiljentymisen sijaan. Kuitenkin on niin että seimen lapsi, Kristus Jeesus, oli inhimilliseltä olemukseltaan juutalainen. Kun syrjii juutalaisia syrjii rankasti myös tuota suuren valon tuojaa, seimen lasta, ja silloin saatanallinen pimeys saakin jo täyttää ihmismielen.
Sun ainoa tarkoitus noilla kommenteillas on ärsyttää ja saada kommentteja muilta. Onnistuit mun suhteen, mutta et kenenkään muun. Oletko käynyt tutkimuksissa? Usein henkilö joka jankkaa yhtä asiaa kuuluu autismikirjoon.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sun ainoa tarkoitus noilla kommenteillas on ärsyttää ja saada kommentteja muilta. Onnistuit mun suhteen, mutta et kenenkään muun. Oletko käynyt tutkimuksissa? Usein henkilö joka jankkaa yhtä asiaa kuuluu autismikirjoon.
Saattaa olla, mutta kiivaus Herran huoneen puolesta kuluttaa minua. Joskin myös velvoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815520Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151522- 106961
- 78841
- 50832
- 41813
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44812Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56807- 56794
- 39779