Ja näin persut saivat Suomea maailmankartalle.
Ja mitä taas opimmekaan, äänestä persuja ja ne pazkantaa meidän lattialle.
Jokp te persut olette ylpeitä saavutuksesta, jos olette niin äo on ameban tasolla
Suomi maailmankattalle
18
252
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suomen maine pilataan Aasiassa, se vähäkin mitä tämän hallituksen jäljiltä enää on jäljellä.
Kuka näitä persuja oikein äänestää?- Anonyymi00002
Minä olen äänestänyt, ja äänestän jatkossakin. Ei yksi silmien vääntely muuta sitä, mitä kaikkea hyvää ovat saaneet aikaiseksi.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä olen äänestänyt, ja äänestän jatkossakin. Ei yksi silmien vääntely muuta sitä, mitä kaikkea hyvää ovat saaneet aikaiseksi.
Mitä hyvää ovat saaneet aikaiseksi? kerro toki.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Annapa yksi esimerkki näistä hyvistä saavutuksista. Sellaisia edustajat, millaisia heidän äänestäjänsä. Idiootit äänestävät näitä idiootteja. Näiden tempausten jälkeen ne muutamat persut, jotka idioottien äänillä paikkansa pitävät, saavat olla eduskunnassa, kuten orpo piru vieraassa helvetissä, aivan omillaan. Yksikään vastuullinen puolue ei näiden kanssa lähde itseään munaamaan.
- Anonyymi00003
Kerroppa mitä? Minä en ole nähnyt muuta kuin lisäntynyttä lapsiköyhyyttä, pienituloisilta leikkaamista, työntekijöiden etujen leikkauksia, hyvätuloisten verohelpotuksia ja jatkuvaa rasismilla leikkimistä.
- Anonyymi00005
Kyllä saa taas hävetä... Tämä siitä seuraa kun ehdokkaiksi pääsee kaikenmaailman tallaajia ja sitten heitä vielä äänestetään!
- Anonyymi00007
Äänestä Persuja, ja päästään takaisin 70 luvun tunkkaiseen ilmapiiriin.
- Anonyymi00009
Bunkkerin tuoksu
- Anonyymi00014
sdp ja ollaan 40 luvulla ja matka jatkuu alaspäin kuin aikakone.Sosialismi on köyhien ryöstämistä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
sdp ja ollaan 40 luvulla ja matka jatkuu alaspäin kuin aikakone.Sosialismi on köyhien ryöstämistä.
Tarkoitat varmaan smp?
- Anonyymi00019
Anonyymi00009 kirjoitti:
Bunkkerin tuoksu
Soiten bunkkerin tuoksu?
- Anonyymi00008
Tytti maan johtoon
- Anonyymi00015
Heti kun maksaa sannukan kanssa uniperin maksun minkä aiheutti veronmaksajille. Sannukka lähti jo pakoon tytti ei.
- Anonyymi00011
Joutuipa Orpokin nöyrtymään, nyt on Suomen virallinen anteeksipyyntö lähtenyt Kiinaan, Japaniin ja Etelä-Koreaan Orpon allekirjoittamana. Milloin Purran ja Halla-ahon anteeksipyynnön näemme?
- Anonyymi00013
Milloin sdp antin anteeksi pyyntö natsi tervehdys kuvasta?
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Milloin sdp antin anteeksi pyyntö natsi tervehdys kuvasta?
Oliko silloin ministeri?
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oliko silloin ministeri?
Miksi olisin?
Harmittaako persuja
- Anonyymi00012
......
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523406Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512389Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121194- 1121169
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48937Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9913Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46864
- 36692
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt196666