On perhanan aggressiivista markkinointia valokuitukauppiailla. Ovella ravaa ukkoa/poikaa toisensa jälkeen, eikä uskota, kun sanotaan ettei haluta kuitua. Ja missä kaivavat, niin työn jälki on mitä on. Ihmeellistä touhua!
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Jollain käy taas huju tuulitunnelissa
- Anonyymi00009
Juu varsinkin niillä valokuitukauppiailla.
- Anonyymi00002
Ilmaiseksi tuovat kuidun kotiin asti monessa paikassa, mm Vantaalla ja eka vuosi vielä ilmainen. Kovaa on markkinointi.
- Anonyymi00003
Kyllä minä pyrin syömään reippaasti kuituja j a peräloosteri kiittää
- Anonyymi00010
Kilpailu kiihtyy ja myyjiä riittää, varokaa ettei ole myös muita roistoja näissä ns. valokuitukauppiaissa🤔
- Anonyymi00004
Näyttävät tekevän kaivuutyötä useampaan kertaan. Ensin kaivetaan, sitten peitetään ja kun työn jäljestä valitetaan, niin tullaa siistimään tekoset ja aukomaan tukkoon lapioidut tierummut.
- Anonyymi00006
Että semmosta. Voi voi...
- Anonyymi00008
Joo nää jaksaa. Milloin minkäkin valokuitufirman edustaja pyörii oven takana myymässä ja varsinkin nyt omakotitaloihin Jämsänkoskella...ärsyttäviä tyyppejä 😝
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561632Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt231253- 931007
- 87763
- 44755
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20569- 27540
- 31503
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55483Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433