Kysymys Rav4 plugarin akun kestosta

Anonyymi-ap

Miten Rav 4 Plug in mallin akku kestää? Autoa tehty vuodesta 2020 eli tietoa lienee jo kertynyt. Akkutakuu muistaakseni 10 vuotta ja 350000 km.

13

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      • Anonyymi00006

Mutta vikahan ei olekaan akussa, vaan akun liittimissä. ja Tero kaivaa rahat taskustaan.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mutta vikahan ei olekaan akussa, vaan akun liittimissä. ja Tero kaivaa rahat taskustaan.

Tero maksaa kaikien Tojojen korjaukset jos ilmoittaa vian täällä?
        Toivottavasti terolla on varaa. Hyvää Joulua vaikka Tojo ei lähde käyntiin ilman apuvirtaa.

• Anonyymi00003

Minulla on kuusivuota vanha Prius ja sen ajoakku oli kuin uusi viimeisimmässä huollossa syyskuussa tehdyssä testissä. Samoja akkuja ovat.

• Anonyymi00004

Hihii, sinä omapoika se vaan jaksat.

• Anonyymi00005

Onko Priuksella paljonkin ajettu ja mitä testilukema näytti?

• Anonyymi00010

Toyota testaa omat akkunsa ja tietenkin arvot ovat siinä rajoissa ettei tarvitse takuuseen vaihtaa, yllätys!

• Anonyymi00009

Ainakin akulle menevä kaapeli ja liitin hapettuu muutamassa vuodessa ja korjaus maksaa minimissään 5000 euroa.

• Anonyymi00011

Se ei ole Toyotan vika.

• Anonyymi00012

Minun RAVIlla ny ajeltu kohta 6 vuotta. Milloinkahan se kaapeli hajoaa?

Sitäpaitti maahantuojalta sanoivat Suomiautoon godowill hoitaa tuon jatkossa.
        Lisäksi, Kokkola Autohuollolla on tuohon korjaussarja mikä kustantaa töineen 500e. Onko joku laki mikä määrää ettei saa autoa korjauttaa muualla kuin marmorilla.?

Joten, älä ole typerä.

• Anonyymi00013

Minä jouduin maksamaan liittimen vaihdon itse. koska takuu oli loppu. heti sen jälkeen möin pois. Kallein auto ylläpidoltaan mikä minulla on ollut.

• Anonyymi00014

5 vuoden jälkeen omani range tuossa kesällä oli sellainen 65km kun ajeli 60 ja 80 teitä. Eli ihan on hyvässä kunnossa. Talvella ei pääs ekuin 40-50km mutta näin se oli uutenakin. Kyllä akku kulunut on mutta ehkä joku 10-15%.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      84
      7333
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6553
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6343
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4152
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2522
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2429
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2238
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1542
    9. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1529
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1250
    Aihe