Kysymys Rav4 plugarin akun kestosta

Anonyymi-ap

Miten Rav 4 Plug in mallin akku kestää? Autoa tehty vuodesta 2020 eli tietoa lienee jo kertynyt. Akkutakuu muistaakseni 10 vuotta ja 350000 km.

14

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      • Anonyymi00006

Mutta vikahan ei olekaan akussa, vaan akun liittimissä. ja Tero kaivaa rahat taskustaan.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mutta vikahan ei olekaan akussa, vaan akun liittimissä. ja Tero kaivaa rahat taskustaan.

Tero maksaa kaikien Tojojen korjaukset jos ilmoittaa vian täällä?
        Toivottavasti terolla on varaa. Hyvää Joulua vaikka Tojo ei lähde käyntiin ilman apuvirtaa.

• Anonyymi00003

Minulla on kuusivuota vanha Prius ja sen ajoakku oli kuin uusi viimeisimmässä huollossa syyskuussa tehdyssä testissä. Samoja akkuja ovat.

• Anonyymi00004

Hihii, sinä omapoika se vaan jaksat.

• Anonyymi00005

Onko Priuksella paljonkin ajettu ja mitä testilukema näytti?

• Anonyymi00010

Toyota testaa omat akkunsa ja tietenkin arvot ovat siinä rajoissa ettei tarvitse takuuseen vaihtaa, yllätys!

• Anonyymi00009

Ainakin akulle menevä kaapeli ja liitin hapettuu muutamassa vuodessa ja korjaus maksaa minimissään 5000 euroa.

• Anonyymi00011

Se ei ole Toyotan vika.

• Anonyymi00012

Minun RAVIlla ny ajeltu kohta 6 vuotta. Milloinkahan se kaapeli hajoaa?

Sitäpaitti maahantuojalta sanoivat Suomiautoon godowill hoitaa tuon jatkossa.
        Lisäksi, Kokkola Autohuollolla on tuohon korjaussarja mikä kustantaa töineen 500e. Onko joku laki mikä määrää ettei saa autoa korjauttaa muualla kuin marmorilla.?

Joten, älä ole typerä.

• Anonyymi00013

Minä jouduin maksamaan liittimen vaihdon itse. koska takuu oli loppu. heti sen jälkeen möin pois. Kallein auto ylläpidoltaan mikä minulla on ollut.

• Anonyymi00014

5 vuoden jälkeen omani range tuossa kesällä oli sellainen 65km kun ajeli 60 ja 80 teitä. Eli ihan on hyvässä kunnossa. Talvella ei pääs ekuin 40-50km mutta näin se oli uutenakin. Kyllä akku kulunut on mutta ehkä joku 10-15%.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2147
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1023
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe