Kirkonkylän lumityöt

Anonyymi-ap

Onko köyhät saanu kunnalta Kaavateiden lumityöt ja hiekotukset,kun sodan aikaisilla pyöräkuormaajilla huuvatetaan aamuyön tunneista aamuun asti,ettei työssä käyvät ihmiset saa nukkua rauhassa,Eikö päde ns. euroluokitus ko."panssarivaunua"-Kyllä kaikki ennen oli paremmin kun Kunnan omat miehet auraili katuja ja hiekoittivat,Jos nuo nykyiset urakoitsijat ajavat tunti taksalla niin ainakin 50% ajavat tyhjää .Noo.eihän tuo ole uutta kun tietää kunnanmestarin

14

1076

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä ne michiganit sinne paltamoon välttää, elä ruikuta tyhjästä.

• Anonyymi00002

Käykää lukemassa kunnan nettisivuilta asioista/päätöksistä ennen ku täällä tietämättöminä kirjottelette.

• Anonyymi00010

S-marketin oven edessä oli liukasta,hiekoitin itse puoli neliötä, mistä voin hakea korvauksia?

• Anonyymi00003

Työssä käyvänä sulle on tie aurattu kun lähet töihin niin miksi pitää kitistä siitä.

• Anonyymi00004

2cm lunta ei haettaa kun on kunnon auto eikä mikään baijerilainen,niin ei tartte mulle aurailla

• Anonyymi00005

Joo. eipä oo kehumista työn jäljestä,tämän talven erittäin vähäisen lumen tulon seurauksena on urakoitsija onnistunut jo kasvattamaa aikmoiset polanteet,sitä simmakkia kun vain laahataan ,ei,ei se pitää säätää ottamaan kunnolla ja sorakuorma autoon painoksi ja kunnon renkaat siihen autoon,niin se ennenkin onnistui. No se ammattitaito....

• Anonyymi00006

Tekaseppa tarjous kun seuraava kilpailutus on. Hiekoituksessa on kyllä nyt säästetty. Odotetaanko kesää vai kunnon rysäystä.

• Anonyymi00008

Ihan miten kullakin nyt sattuu olemaan.

• Anonyymi00009

Pittäiskö kesken kauen vaehtaa Puolankalaisiin auraajiin ,kun Kainarin mukkaan hoitavat Kainuussa tiet parhaitten,

• Anonyymi00012

No pitää. Paikallisilla karkovaa polut nurmikoille

• Anonyymi00013

Voi näitä kitisijöitä.Tule tänne isommille kylille muutamaksi yöksi jossa 3 aamulla aloitetaan lumityöt.Olisit kiitollinen ettei tarvitse sinunkaan lumessa tarpoa.

• Anonyymi00014

🤪🤪🤪🤪

• Anonyymi00015

Valitettavasti näitä "ennen töissä olleita" asiantuntijoita riittää joka lähtöön. Eiköhän nuo lumet oo juhannuksena melko vähissä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      154
      1422
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1150
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      849
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      642
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      564
    7. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    8. 46
      550
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      532
    Aihe