Valkoinen kerros tiskipöydällä, kun kastuu pöydän pinta ja maistuu pahalle.
Pakko hakea juomavesi kaupasta.
Mikä muuttunut Isossakyrössä, vesi pahaa?
5
520
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Pese hampaat joskus
- Anonyymi00002
Ei ole hampaita joten maku herkkä
- Anonyymi00005
Kuntaan yhteys, siellä on nyt jotakin hämminkiä pumpuissa.
Tuleeko vesi Kokkookankaalta vain mistä.?
Laita teknisentoimistonväki töitään tekemään, äläkä täällä urputa.😭😭 - Anonyymi00006
Koska uskot tilanteen muuttuneen? Luultavasti hemkilöt vaihtuneet ja kestää pitkään ennen tilanteen tasaantuminen.
Opitaan hoitamaan laitteistoja, ajelujen ja nokkaunien jälkeen. - Anonyymi00007
Tuo nyt ei mitenkään ihmetytä, ettei siellä osata/ viitsitä hoitaa töitään, asenne on mitä on.
Soitin kuntaan, kun lumet oli vielä maassa ja aurausta ei ollut hoidettu mattojentamppauspaikoilla vanhustenasuntojen yhteydessä.
Luvattiin hoitaa pikemmiten, mutta ei sitten ollut vielä seuraavallakaan viikolla hoidettuna.
Mutta, ilmeisesti OLI liian rasittavaa, kun olisi pitänyt hartiavoimin hoitaa eikä traktorilla voinut.🤣😂
Ei tuossa kunnassa miehillä ole käsivarsissa kuin roikkuvaa ihraa.🤭
Ja talonsiivojat, eivät muuten siivoa, kuin pölyrättiä pihalla käyvät huiskuttamassa.🙄🤮
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552