Tuntuu ihmeeltä miten nopeasti aika vierähtää lasten kanssa ja kuinka he kehittyvät nopeasti tosin yksilöllisesti. Kolmevuotiaan poikamme kanssa ollaan hänen omasta mielenkiinnosta kirjaimia kohtaan harjoiteltu kirjaimia ja tänään hän kirjoitti ihan itse eka kertaa oman nimensä. Täytyy sanoa että olin aika ylpeä pikkusesta miehestä.
3vuotias
4
435
Vastaukset
Sillon sitä vasta huomaa kuinka vuodet ovat vierineet. Ja tuntuu ettei ite oo vanhentunu päivääkään ;) Varros vaan sitte ku poikas alkaa lukeen. Sitte vasta ylpee oot. Varsinkin jos lukee ennen kouluu. Meillä esikoinen luki 5 vuotiaana (syksyllä täyttää 6). Jotenkin se tuntuu niin hassulta. Ja tarkkana saa olla mitä kirjallisuutta jättää keittiön pöydälle.....
- tarja
2v9kk on kovin innokas kirjoittelemaan (pystysuoria viivoja peräkkäin) tässä eräänä päivänä hän sitten teki T:n muotoisen ja kerroin hänelle että hyvä nyt osasit tehdä T:n,sen jälkeen hän pyydettäessä tekee sen,hänellä on nelikirjaiminen t:llä alkava nimi,varmaan oppisi nopsaan....
- Äiskä vaan
Kyllä se on jälkikäteen ajatellen aika menee. Mutta kun sitä miettii vaik 10 vuotta eteenpäin, se tuntuu ikuisuudelta. Mun vanhin on nyt 21 ja sillon ajattelin et oon varmaan ikäloppu kun hän on parikymppinen. Mitä vielä! Tässä ollaan itekin kuin parikymppisiä.
Vaikka se vauva ja leikki ikä joskus rassaa, niin siitä on nautittava täysillä. Se on pian ohi, eikä huomaakkaan kun lapset ovat aikuisia. Siihen menneisyyteen kun ei voi palata. - Nea
=) =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424330
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384079- 643736
- 1063619
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333547Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643357- 862921
- 542835
- 252636
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344