On joulu mutta onko joulumieltä ja hyvää tahtoa? Jossain saattaa yksinäinen setämies kaivata lämpöä ja pehmeyttä, jota uskoo voivan olevan mahdollista saada vain naisimmeiseltä. Jossain toisaalla taas nutturankireyden vuoksi kuihtunut vanhapiika odottaa taivaat aukaisevaa sateentuojaa sivistyneen herrasmiehen muodossa.
Poimi chatista kukkanen tai telttakeppi ja anna hälle joulumielesi!
Joulu & Tahto
5
279
Vastaukset
- Anonyymi00001
Piparin tuoksua, torttujen luumuja, siinäkö joulu on? 🍪🍘
Kiirettä, huisketta, salaisuuksien ruiskeita, siinäkö joulu on?
Joulu saapuu jokaiselle, setämiehille ja vanhoille piioille. 🎅🏻🤶🏻
Sydämiimme joululahjat kaapin kätköissä annetaan.
*pikkasen lainattua, jotain sinistä 💙, punaista 💓, jotain vanhaa ja jotain ikivanhaa 🎄* - Anonyymi00002
Vaan niinkö sitä arvaisi tunnustautua yksinäiseksi setämieheksi. Ei sillä että tämä nyt kovin kummoista elämää on.
Punaista maitoa menee pari litraa päivässä. Köyhälle lähilitli on siunaus kun on se Emilia euro viisitoista per paketti. Television kanssa tulee väiteltyä. Salattuja elämiä en katso mutta radiosta kuuntelen luontoillat.
Kun yksinäisyys on itse tehty niin ei voi asiassa sote-alueenkaan puoleen kääntyä. Vanhempien haudalle vien jouluisen havuseppeleen.
Englantia olen opetellut kansalaisopistolla. Sillä taidolla mikä minulla nyt on yritän suomennella lauluja.
#Voi Luoja kun olisi jo niin kova halu lähteä tästä kotimatkalle. Yritin kyllä kovasti mutta eipä siitä koskaan mitään tullut ja nyt vaan tuntuu että läksisin tästä pikkuhiljaksiin lompsimaan siihen suuntaan.#- Anonyymi00003
Kyllä setämiehellekin paikka löytyy, ennemmin tai myöhemminkin. Kannustan jatkamaan sen punaisenmaidon juomista. Emilia ei oo mulle mistään tuttu, mutt mähän käynkin lildissä tosiharvoin. "Ei itkeä saa, ei meluta saa, setämies voi tulla kaappisi taa" 🎅🏻🎵 🆗
- Anonyymi00004
Setämiesten Seikkailut (Huom! Ei seukkailut!)
Mennä kaapin taakse.
Olla kaapin takana.
Tulla kaapin takana.
Tulla kaapin takaa.
Tulla kaapista.
Tula-tullan-laa 🎶
No onkos tullut joku nyt kaapin takana 🎶- Anonyymi00005
Kas
setämiehen chat-ikkuna - sinne seikkailijat harvoin kurkistaa ---
saamaton metsänmies jo puputyttöä odottaa
ja kaappiinsa kolkuttaa.
Auta auta pyytää hän, emmä osaa seukkailla,
sulta suojaa anelen,
siis kaapin takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1214600Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv692662Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801695Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91176- 66892
- 46886
- 21863
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122849Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67817Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789