On joulu mutta onko joulumieltä ja hyvää tahtoa? Jossain saattaa yksinäinen setämies kaivata lämpöä ja pehmeyttä, jota uskoo voivan olevan mahdollista saada vain naisimmeiseltä. Jossain toisaalla taas nutturankireyden vuoksi kuihtunut vanhapiika odottaa taivaat aukaisevaa sateentuojaa sivistyneen herrasmiehen muodossa.
Poimi chatista kukkanen tai telttakeppi ja anna hälle joulumielesi!
Joulu & Tahto
6
417
Vastaukset
- Anonyymi00001
Piparin tuoksua, torttujen luumuja, siinäkö joulu on? 🍪🍘
Kiirettä, huisketta, salaisuuksien ruiskeita, siinäkö joulu on?
Joulu saapuu jokaiselle, setämiehille ja vanhoille piioille. 🎅🏻🤶🏻
Sydämiimme joululahjat kaapin kätköissä annetaan.
*pikkasen lainattua, jotain sinistä 💙, punaista 💓, jotain vanhaa ja jotain ikivanhaa 🎄* - Anonyymi00002
Vaan niinkö sitä arvaisi tunnustautua yksinäiseksi setämieheksi. Ei sillä että tämä nyt kovin kummoista elämää on.
Punaista maitoa menee pari litraa päivässä. Köyhälle lähilitli on siunaus kun on se Emilia euro viisitoista per paketti. Television kanssa tulee väiteltyä. Salattuja elämiä en katso mutta radiosta kuuntelen luontoillat.
Kun yksinäisyys on itse tehty niin ei voi asiassa sote-alueenkaan puoleen kääntyä. Vanhempien haudalle vien jouluisen havuseppeleen.
Englantia olen opetellut kansalaisopistolla. Sillä taidolla mikä minulla nyt on yritän suomennella lauluja.
#Voi Luoja kun olisi jo niin kova halu lähteä tästä kotimatkalle. Yritin kyllä kovasti mutta eipä siitä koskaan mitään tullut ja nyt vaan tuntuu että läksisin tästä pikkuhiljaksiin lompsimaan siihen suuntaan.#- Anonyymi00003
Kyllä setämiehellekin paikka löytyy, ennemmin tai myöhemminkin. Kannustan jatkamaan sen punaisenmaidon juomista. Emilia ei oo mulle mistään tuttu, mutt mähän käynkin lildissä tosiharvoin. "Ei itkeä saa, ei meluta saa, setämies voi tulla kaappisi taa" 🎅🏻🎵 🆗
- Anonyymi00004
Setämiesten Seikkailut (Huom! Ei seukkailut!)
Mennä kaapin taakse.
Olla kaapin takana.
Tulla kaapin takana.
Tulla kaapin takaa.
Tulla kaapista.
Tula-tullan-laa 🎶
No onkos tullut joku nyt kaapin takana 🎶- Anonyymi00005
Kas
setämiehen chat-ikkuna - sinne seikkailijat harvoin kurkistaa ---
saamaton metsänmies jo puputyttöä odottaa
ja kaappiinsa kolkuttaa.
Auta auta pyytää hän, emmä osaa seukkailla,
sulta suojaa anelen,
siis kaapin takana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540