Venäläisten mainos monumentit pitkin suomea pitää poistaa.
Elämme jo kohta vuotta 2026 ja Nato- aikaa.
Meillä ei ole venäjään enää mitään siteitä eikä kontaktipintaa, ja hyvä niin.
monumentit
12
365
Vastaukset 12
- Anonyymi00002
Tällä hetkellä olisi järkevintä poistaa koko venäjä maapallolta ja niin todennäköisesti tuleekin tapahtumaan, ellei sitten Stalin no:2 potkaise tyhjää!
- Anonyymi00005
Stalin olisi laittanut nämä Jämsän lorvit ja "heti mulle kaikki tänne-kitisijät" härkävaunuihin ja lähettänyt Siperiaan rangaistusleireille, jossa muutaman halkomotin hakkaamisen jälkeen annettiin 800g leipäpala ja vesikeittoa, jossa muutama sillin pää ja aamulla taas reippaana töihin.
Kyllä siinä kitinätkin loppuisi! - Anonyymi00007
Vieläkin stalinistit öyhkää..... Jallut ei moista hyvällä seuraa.
- Anonyymi00009
No mitähän ihmeen venäläisten mainos monumentteja täällä sitten on pitkin suomea?
- Anonyymi00012
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00010
Ja mikä on muuten mainos monumentti?
- Anonyymi00011
Munkin purija mainos
- Anonyymi00014
Meillä on jäänyt neuvostoliittolaisilta muistomerkki viimesodasta. Rautatie orivesi -jämsä.
Pääosin vankileirien pakkotyönä tehty. VR omistaa.
Partalan mäenpäällä on muisto kivi,johon on osapunavangeista haudattu rauhan ehtosopimuksen mukaan. - Anonyymi00015
Meillä on nykyään yrittäjiä matkailualalla, jonka juuret on venäläisiä.
Nykysen Jämsä aseman vieressä,
Matkakoti . cathe.. . Siellä se on .
Ränsistymisen paikkeella oleva vanha huoltoasema, .jonka pää elinkeino on matkailu.
. - Anonyymi00016
Voi, voi meillä on Venäläisiä geenejä paljon. USAN masinoima sota Ukrainassa.. Ota selvää jos osaat.... NATO pahin mikä sodan saa aikaiseksi niin kuin Jugoslaviassa, Afganistanissa ym.
- Anonyymi00017
Ano Turtiainen, kertoi, ryhtyvänsä vaikka sotimaan suomea vastaan. ym, potaskaa. on siinä kumma ukko. olikohan persu aikoinaan. eli takin kääntäjä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459