Odottaa turvapaikan hakemisen vuoksi päätöstä mutta jos hakemus ei mene läpi Turtiainen joutuu sotaan rintamalle😊
Tuleeko Turtiainen maitojunalla kotiin.
23
243
Vastaukset
- Anonyymi00002
Turtiainen erosi persuista koska koki puolueen liian vasemmistolaiseksi. Turtiainen haudataan Kremlin muuriin.
- Anonyymi00004
Turtiainen uskoo vahvasti vetyautoon. Venäjä lupaa Suomelle rajattomasti vetyä.
- Anonyymi00006
Ei kremlin muurit ole riittävän paksut turtsalle.
- Anonyymi00007
Turtsan kielitaidolla saa olutta ja viinaa. Mitään muuta umpimielinen ummikko ei saa.
- Anonyymi00008
Uraa uraa rintamalle viesti käy.
- Anonyymi00009
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/00597bfa-1d75-4adc-a000-24011eb3c404
Rynnäkkökivääri ja panokset annetaan . Muut tarvikkeet joutuu ostamaan itse.
- Anonyymi00010
Ihan varmasti tulee takaisin kun puheet ja teot ei aina onnistu samalta ihmiseltä.
- Anonyymi00011
Se on taas suomimedian märkää päiväunta anohan nyt voi mennä vaikka jenkkilään jos siltä tuntuu,trump💞putin bisnekset kukoistaa🤣
- Anonyymi00012
Onko Anon koti Jyväskylässä?
- Anonyymi00013
Perhesiteitä.
- Anonyymi00014
Turtiaisen eno oli putkassa Urhonkadulla yhden yön torstaina eräänä kesänä.
- Anonyymi00015
Ei tule älä pelkää kuka tänne paska maahan palaa kun pääsee pois täältä🤫
- Anonyymi00017
Kyllä me varakkaat töissäkävijät viihdymme hyvin täällä.
- Anonyymi00016
Pakolaisena Petroskoissa. Joutuu lähtemään rintamalle. Ei myönnetty turvapaikkaa..
- Anonyymi00018
Ehei, juo armanjakkia ja polttelee sikaria kertoillessaan Venäjän viranomaisille kaikki tietonsa Suomen eduskunnan tekemisistä ja suunnitelmista, Kyllä myyrällä tietoja on.
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ehei, juo armanjakkia ja polttelee sikaria kertoillessaan Venäjän viranomaisille kaikki tietonsa Suomen eduskunnan tekemisistä ja suunnitelmista, Kyllä myyrällä tietoja on.
Sitten kun turtlesmyyrä on tietonsa kertonut niin onkin venäläisille tarpeeton.
- Anonyymi00019
Sai turvapaikan
Olisko itsekin muutettava Viroon tai Sveitsiin pakoon pakolaisia?- Anonyymi00020
Sinä nyt et mitenkään erotu pakolaisista. Samaa sarjaa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kertoo itse huntuiita
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kertoo itse huntuiita
Hehehehe, ärsyyntyi! Osuma!
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sä mitään tiedä mistään, tyhjä eunukki.
- Anonyymi00023
Olen niin ärsyyntynyt lähiöiden matu lisääntymisestä että olen harkinnut kovastikin muuttoa eu maahan johon maahan muuttajilla porttikielto. On liian erilaisia huutajia ja röyhkeitä että oksettaa ,missä matu siellä aina ongelma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836513Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935422Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost173772Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233397Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2273223Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat832381Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12108Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191716Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val461701Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi441399