Vuosia kauan sitten asioin Itä-Suomen yliopiston kirjastossa, joka silloin käytti itsestään nimeä Joensuun yliopiston kirjasto. Olin käyttämässä kirjastossa kirjaston tietokonetta. Luokseni lehahti kirjaston nainen, joka halusi nähdä opiskelijakorttini. Tuota tapahtui usein: kirjaston nainen häiritsi tietokonetta-käyttävää vaatimalla nähdä opiskelijakorttia. Kirjasto kai antoi vain opiskelijoiden käyttää tietokoneitaan. Mainitulla kerralla minulla ei ollut kortti mukana. Tämän seurauksena nainen sanoi, että pitää lähteä pois koneelta. Sitten nainen meni vaatimaan opiskelijakorttia toiselta tietokonetta-käyttävältä henkilöltä. Tälläkään ei ollut kortti mukana. Nainenpa ei sanonutkaan, että pitää lähteä pois koneelta, sanoi vain: "Joo!" hyväksyvällä äänensävyllä ja jatkoi kulkuaan! Vahvasti vaikuttaa siltä, että tilanteessa oli sukupuolinen syrjintä: minä olin eri sukupuolta kuin se toinen tietokonetta-käyttävä, jolle nainen sanoi vain "Joo!" ja jatkoi kulkuaan. Se toinen käyttäjä oli samaa sukupuolta kuin se Joensuun yliopiston kirjaston nainen! Jossakin Joensuun yliopiston kirjaston julkaisussa oli kuva mainitun kirjaston johtajasta Tuulikki Nurmisesta ja kuvan yhteydessä nimi. Kuvan Tuulikki Nurminen oli kovasti saman näköinen, kuin se kortteja-vaatinut.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510