Kyllä on eräällä myyjällä unohtunut kohteliaisuus kassalla. Pahoitin kyllä mieleni näin joulun alla.vaihda alaa hyvää joulua kaikille kuhmolaisille.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Kaikki siellä on tosi ystävällisiä.
- Anonyymi00004
Jonni joutava kitisijä itku iikka. K - Kauppa on Asiallinen ja kiitettävä . Ei sinun ole pakko nokkaa työtää sinne
- Anonyymi00005
K ja S kaupat asiallisia. Kiitos heille hyvästä palvelusta
- Anonyymi00006
S-kaupoilla on ollut viime aikoina muita kiireitä kuin keskittyä asiakaspalveluhenkisyyteen tai esimerkiksi hedelmien ja vihannesten pitämisenä tuoreina. Ollaan mieluummin tekemässä politiikkaa kuin keskitytään kauppa-asioihin. Niin sanoivat Vallilan herrat ja rouvat.
- Anonyymi00007
Hyvä palvelu
Hyvät työntekijät
Hyvät valikoimat
Aika usein omia tarjouksia
Hyvät parkkipaikat
- Anonyymi00008
Aloittajalle tiedoksi: Ei paljoo kannattais pienellä paikkakunnalla liata omaa pesäänsä.
- Anonyymi00009
Koulukadun ässällä on parempi parkkipaikka mitä kainuuntien ässällä
- Anonyymi00010
Höpö höpö. Nyt puhut täyttä puppua.
Aivan ihana henkilökunta ja ystävällinen palvelu. Harmi vaan kun sädehtivän iloinen nuori nainen lähti muualle töihin, mutta aina saan ystävällistä palvelua.
Aloittaja voisi vaikka mennä itseensä.
-Tyytyväinen naisasiakas
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911467
- 831012
- 67907
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92753
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61595- 49517
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 32455