Ensimmäistä kertaa sain pukea naisten uimapuvun. Sitten otettiin minusta valokuva. Olen kuvassa niin kaunis. Jos kuva näytettäisiin niin, että pää ei ole näkyvissä, ei varmasti kukaan uskoisi,että henkilöllä on jalkojen välissä penis.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Onnea transvestismiisi, ihmettelen miten et ole aiemmin voinut kokeilla naisten uimapukua.
- Anonyymi00002
Minulla on vanhva uskonnollinen tausta. Se on våhän jarruttanut tåtä asiaa. Minä uskon,ettå jumala hyväksyy tämän. Parempi myöhään, kun ei milloinkaan.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minulla on vanhva uskonnollinen tausta. Se on våhän jarruttanut tåtä asiaa. Minä uskon,ettå jumala hyväksyy tämän. Parempi myöhään, kun ei milloinkaan.
Valokuvien otto on toki aina se homman pointti tiitille, eikä siinä todellakaan ole mitään väärää.
Aivan mahtava varmaan voin vaan ihannoida kun oot peilin edessä ja varmaan kaunis ja askel parempaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1451404
- 741254
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun1051016Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50945- 78832
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40808- 45801
- 115678
- 67673
- 77663