Nyt tuli tehtyä... baari illan jälkeen tuli voimakas sisustuksen himo ja rymsteerasin vuokra-asunnon makuuhuoneen lattiaan aikamoiset jäljet. Ilmoitin tietenkin vuokra-emännälle ja siten yhdessä ihmettelemään lattiaa. Selviteltiin ja selviteltiin. Lattia on ilmeisesti jotain maailman hienointa Bangladeshissa kullasta lapsityövoimalla valmistettua muovimattoa ja hinta sen mukainen. Asennettuna noin 1000€. Vuokraemäntä totesi yksikantaan että koko lattia on uusittava koska korjaus on mahdotonta. Vaikka lattia on 15v vanha ja uudenveroisessa kunnossa, niin nyt se laskee asunnon myyntihintaa eikä kukaan ostaja halua rikkinäistä lattiaa. En ole samaa mieltä. Pitäisikö minun muka laittaa vanha lattia saamaan kuntoon kuin se oli, vaikka osuin vain osaan lattiasta (ehkä 5%) ja loput näyttää edellenkin uudenveroiselta. Tarjoanko emännälle 200€ ja pahoittelen ja sanon että 'elämä on' vai miten tässä pitäisi menetellä?
Vastaukset 2
- Anonyymi00002
Känniääliötä itkettää ;-D
Paskoit lattian. Ei vuokranantajalla ole mitään velvollisuutta antaa ääliölle alennuksia korjaustöistä, koska ääliön mielestä lattian on melkein hyvä näinkin... eli kelpaa känniääliölle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l239754- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371