Noniin eli oon 13 v tyttö ja isosiskoni on 15. On ollut jo kauemmin(n.2v) että hän väittää minun matkivan hänen tyyliä, eleitä tms. Todella rasittavaa itselle, koska kokoajan pelkää mitä uskqltaa tehdä. Ja sitten se, että sisko on aina ollut melko itserakas ja tässäkin kokee olevansa niin kaunis/mahtava/cool että haluaisin matkia häntä. Ja se rajoittaa myös paljon minua, esim jos haaveilen jostain vaatteesta, niin on kokoajan tressi ehtiikö sisko ostaa sen ensin, ja sitten minä en enää voi. Niin että...samaistuuko kukaan pikkusisarus(tai iso). Rehellisesti, minulla ei ole mitään halua matkia häntä.
Sisko väittää että matkin häntä...
Anonyymi-ap
5
286
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sun isosisko käyttäytyy lapsellisesti
- Anonyymi00002
Nyt Some kanavat kiinni ja urheilemaan tai liikkumaan ulos muiden nuorien kanssa ja jättää nuo lapselliset ulkoisten sivuseikojen kyttääminen pois ja huomenna sitten kouluun oppimaan asioita ja puhelin parkkiin tai repun pohjalle, niin ei ala ahdistamaan ja masentamaan.
- Anonyymi00003
No siis kyllähän mä ulkona olenkin js harrastan jalkapalloa mutta ei siitä mihinkään päästä että on se aika raskasta sellaisen siskon kanssa...
- Anonyymi00004
Mulla on 3 sisarusta jotka ovat myös ärsyttäviä etenkin se pienin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt354360Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.512334Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481422- 891246
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.261177Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501110Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161965- 60911
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899