Noniin eli oon 13 v tyttö ja isosiskoni on 15. On ollut jo kauemmin(n.2v) että hän väittää minun matkivan hänen tyyliä, eleitä tms. Todella rasittavaa itselle, koska kokoajan pelkää mitä uskqltaa tehdä. Ja sitten se, että sisko on aina ollut melko itserakas ja tässäkin kokee olevansa niin kaunis/mahtava/cool että haluaisin matkia häntä. Ja se rajoittaa myös paljon minua, esim jos haaveilen jostain vaatteesta, niin on kokoajan tressi ehtiikö sisko ostaa sen ensin, ja sitten minä en enää voi. Niin että...samaistuuko kukaan pikkusisarus(tai iso). Rehellisesti, minulla ei ole mitään halua matkia häntä.
Sisko väittää että matkin häntä...
Anonyymi-ap
5
214
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sun isosisko käyttäytyy lapsellisesti
- Anonyymi00002
Nyt Some kanavat kiinni ja urheilemaan tai liikkumaan ulos muiden nuorien kanssa ja jättää nuo lapselliset ulkoisten sivuseikojen kyttääminen pois ja huomenna sitten kouluun oppimaan asioita ja puhelin parkkiin tai repun pohjalle, niin ei ala ahdistamaan ja masentamaan.
- Anonyymi00003
No siis kyllähän mä ulkona olenkin js harrastan jalkapalloa mutta ei siitä mihinkään päästä että on se aika raskasta sellaisen siskon kanssa...
- Anonyymi00004
Mulla on 3 sisarusta jotka ovat myös ärsyttäviä etenkin se pienin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760