Tilasin netistä piilolinssejä, joihin minulla on resepti (Clariti 1 day). Palvelu tyrkytti ilmaisia "vastaavia" linssejä toiselta merkiltä (Everclear ELITE), ja sen myös otin kaupan päällisiksi. Linssien speksit on hyvin lähellä toisiaan ja tietysti minun vahvuuksilla.
Miten on, uskaltaako noita testailla omin päin ihan vaikka vain mielenkiinnosta? Eipä tuossa pakkauksessa ole kuin 5 parit, joten maalaisjärki sanoo, että anna mennä vaan ja jos tuntuu ikävältä niin ottaa pois.
Ihmetyttää toisaalta, miksi tuollaisia tyrkyttää, jos aina pitäisi mennä optikon kautta ennen kuin pääsee edes kokeilemaan.
Olen siis käyttänyt piilareita vasta lyhyen aikaa, eikä tällaisista jutuista ole kokemuksia.
Piiloinssien tilauksen yhteydessä sain ilmaisen kokeilupakkaus - uskaltaako käyttää
Anonyymi-ap
3
253
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä uskaltaa kokeilla,kunhan vaan kaarevuus on sama.Tuskin mitään ongelmaa tiedossa. Ja voithan aina palata takaisin tuttuihin piilareihin.
- Anonyymi00002
No heitä roskiin. Sinä et ole maksanut niistä ei sun tartte niitä käyttää jos et halua.
- Anonyymi00004
Tule tutustumaan kuumiin tyyppeihin heti! https://Karen.hoty.lat/Karen#/?/?/o8ddleykk
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 701062
- 48994
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51925
- 33707
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34597- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547